Edit: nevem pa kaj je z ženskami in avtomatiki...ker toliko strahu kot sem ga tu doživel, si res nisem predstavljal. Raje bi šaltala. Morm se navadit. Navadit česa, da stisneš gas in ti ni treba delat nič? 🤔
Pa bolj direktno, kaj bi pa bila smiselna cena za tak opisan 2012 g165 s polno opremo? Recimo tisti ki ima 72kkm. Sedaj je 16k. Pomoje bi moral biti max 14k ampak dvomim, da bi to sprejeli ali pa da bo cena toliko padla. Kak predlog kaksno ceno ciljat?
Aja no evo, celo g145 je bil, sva ocitno isto norost gledala.
Kje so tisti časi ...? Brskam malo po stari e-pošti:
Junija 2021 se je bela M6 G165 MT, letnik 2016, nekaj čez 60.000 km, z vso opremo (pri nas Revolution Top) + zimske gume, v Munchnu prodajala za 16.800.
Spomnim se rdeče M6 G165 MT letnik 2019/10, 35.000 km, oprema Revolution (ni usnjenih sedežev) z 19" original platišči in dodatnimi 17" platišči in zimskimi gumami - prodajala se je za 22.000, ponudil jo je za 21.700€ - ko sem hotel zaarati, me je prehitel dealer iz Poljske.
Tista G145 pa se je mesec nazaj prodajala in takoj prodala za 18.999 € (vključuje prečke in nosilci za kolesa). Kje si bil? 😀
Ne ena ne druga ne ustreza tvoji zahtevi o rdeči "Alex" barvi. Tudi težko boš našel vse svoje želje v enem rabljenem avtu. Rabljen avto je skoraj vedno kompromis. 😔
2012 g165 s polno opremo? Po občutku okoli 12.000 € - avto je 10 let star!
sam kaj, ko ni fora samo v litru porabe, tut zavarovanje se že kr pozna, ko si nad 130kW
Seveda se pozna. Ampak ko je vprašanje lastništvo avta ranga 35.000 (novega), ko v prvih letih samo na ceni izgubljaš med 3.000 in 5.000/leto, tistih 100 € v praksi ne sme pretehtati (nihanja na trgu rabljenih vozil povzročajo bistveno večjo izgubo-razliko v €).
Sem bil pred dobrim letom pred podobno dilemo in iskal Mazdo 6 bencinarko karavan tako na Avtonetu kot na mobile.de. Po razpoložljivih podatkih (brez predhodnega preizkusa) sem iskanje omejil na G165 MT. Morda tudi zato, ker je Pelko zagovornik tega neuničljivega motorja, in ga je predlagal tako meni, kot prejšnjemu lastniku naše Mazde 6.
V Nemčiji so cene od začetka mojega spremljanja junija 2021 pa vse do danes le rastle, in to za isti letnik (ne starost)! Pri nas na Avtonetu se sem in tja pojavi kakšen oglas za Mazdo 6 bencinarko, ampak redko, recimo 3-je avti na leto. Ena od teh je bila G145 letnik 2019, ki se je lansko jesen neuspešno prodajala za nerazumljivih 25.000, pred enim mesecem pa ponovno za nerazumljivih 19.000 in prodala v 5-ih minutah, čez 2 dni pa še enkrat, seveda po višji ceni. 🙃 In kar me je pa najbolj osupnilo, rabljene bencinske Mazde na Avtonetu danes kupujejo celo pooblaščeni Mazda trgovci in jih prodajajo naprej. 😮 Kriza.
Ker sem vztrajen sem na Avtonetu pred letom našel enega G165 MT 2018 FL, in to celo z vso opremo, kar je za ta model zelo redko, tudi na mobile.de. Takoj sem poklical in se zmenil, brez preizkušnje. Na prevzemu me je nekoliko razočarala odzivnost motorja - vožnje, pričakoval sem več (mogoče tudi, ker sem presedlal s CD175). Avto vleče podobno, kot Opel Corsa ali Renault Clio 1,2.
Nato se spomladi v oglasih pojavi ena šestka istega letnika z G194 AT motorjem. In jo kupim, da končno vidim, ali je motor 2.5 res tako boljši, saj ga hvalijo po raznih forumih.
Po istočasnem lastništvu obeh, vožnji enkrat enega, drugič drugega, lahko rečem, da je isti model Mazde 6 (2018 FL) z različnim motorjem (prvi G165 MT, drugi G194 AT), po občutku vožnje različen avto. Občutek vožnje z G194 je 1 nivo višji, bolj tiha in udobna vožnja, občutek večje moči motorja. Na Mazda servisu sem kasneje glavnega mehanika ter dva sprejemnika vprašal, katerega od teh dveh avtov naj obdržim. Vsi trije so rekli G194 AT. In dam jim prav, pa naj Pelko še tako zagovarja G165. 😀In tistega pol litra do liter več goriva na 100 km se splača, saj se pelješ v japonskemu "BMW" namesto v japonskemu "Oplu".
No ja no. Za ceste plačujemo še preveč, pa kljub temu niso bogvekaj. Glede goriv pa, to je pač tržna dejavnost, približno kot ostale. Če dobiš kje ceneje isto kvaliteto (ali še boljšo), zakaj pa ne.
Če bi bili vsi šoferji ozaveščeni v tej smeri in skrbni (kupovali po možnosti tako, da bi se davki natekali v slovenski proračun), bi višek dajatev s tega naslova pomenil manj dajatev drugje oziroma višji standard. Verjetno je potencialno možno s tega naslova pridobiti nekaj 10 milijonov €.
Jaz tankam ponavadi tudi pri nas, če je le mogoče. A predvsem zato, ker imamo dokaj nizko ceno goriva. Če imeli Italijani nižjo, bi tankal pri njih.
Moj denar-moja odločitev. 😉
Zanimivo razmišljanje - žal je takih veliko (tudi sam mnogokrat, ko recimo kupujem preko spleta). Kot da šolstvo, zdravstvo, sociala, ceste, ... niso naše. Kot da se "naše" konča pri vhodnih vratih v stanovanje. Pa vsi bi radi živeli v urejeni/pošlihtani soseski, deželi, z lepimi cestami itd. 😔 Se pa o tem ne govori veliko - efekt pa bi bil finančno ogromen. Dva tanka goriva doma v Sloveniji, namesto v tujini, za državo pomeni prihodek ene dodatne vinjete!
Ne verjamem, dokler ne vidim. Naši vladarji so požeruhi.
Kaj je pri ceni določeni z enačbo, ta pa z uredbo, za (ne)verjet? 🤔 Vsak lahko sam izračuna, le podatek o ceni z mediteranske borze (CIF Mediteran-High) je težko dobit (sam še nisem našel vira). Tale stara diplomska obširneje razlaga izračun (po starem je bilo v principu enako) https://core.ac.uk/download/pdf/67523961.pdf
Je pa tko, finančni minister mora skrbeti, da je blagajna dovolj polna, da se odlivi kompenzirajo s prilivi. Manj ko država dobi dajatev preko naftnih derivatov (v osnovi pa jih dobi ogromno .. pred leti cca 2 MRD), manj je denarja za šolstvo, zdravstvo, socialo, ceste, ... Zato sam, če se le da, tankam v svoji državi.
Tukaj podajate cene za dimenzije, kjer so gume najcenejše. Recimo zimska michelin guma dimenzije 215/55r 18, kakršno ima cx30, pride okoli 200€/kos.Štiri gume =800€. Tako, da bi krepko premislili, katere zimske gume bi montirali. 😉
Daj Alex, ker so te olupili (za kakšne 4.000) pri nakupu novega avta za 30.000 €, boš sedaj 15 let šparal pri gumah in prišparal mogoče 1.000 €. 🙃 Prej bi mislil in kupil avto v zlatih časih, kot Bini. 🙂
Ves čas govorite, kako je CX-30 premium, pol pa gor natikate gume vprašljive kakovosti. Guma je ena najpomembnejših stvari pri avtu, tako za udobje, še bolj pa za varnost!
Glede na uporabnike naj bi bila continental boljša. Te sem tudi ruknu v košarico dokler še malo premlevam.
Kje pa nabavlate gume?
Sam jih bom kupoval le še pri vulkanizerjih, kjer lahko še pred montažo preverim DOT. Vulkanizer se tudi ne more izgovarjati na gume, seveda tudi ne na slabo opravljeno svojo storitev. Za eno in drugo stvar je odgovoren sam vulkanizer in kar je najbolj pomembno, težavo se praviloma reši takoj (na zalogi ima verjetno še kakšen komplet) in na njegove stroške.
Težko in drago je potem dokazovati, če gume iz "košarice" niso OK, ugotoviš pa to šele, ko so zmontirane in umazane. Še vračilo novih neuporabljenih artiklov kupljenih na daljavo je včasih dolgotrajno, težavno. Že ena poštnina za 4 gume (vračanje) + strošek vulkanizerja zelo verjetno kompenzira razliko v ceni.
Sem 15 let nazaj kupil na daljavo Continental TS850 hitrostni razred 210 v kompletu zmontirane na novih platiščih. Pa so tresle. Grem reševat k svojemu vulkanizerju, ki ugotovi, da so gume jajčaste. Čez kakšen mesec grem še do spletnega prodajalca (sicer garažnega vulkanizerja) 100km stran, ki se je matral in obračal tiste gume,.., da se mi je kar zasmilil. V glavnem, na koncu sem 4 leta vozil malenkost tresoče gume. 4 leta sem bil pri vožnji z zimskimi gumami slabe volje.
Višji profil, več varno prevoženih kilometrov,si verjetno hotel napisati. 😊
Vem, vsak se kdaj zmoti. No, ne prav vsak. 😉
Ker večkrat omeniš Alex, da imaš kar težko nogo in ker smo že tudi večkrat ugotovili, da je dejansko stanje praviloma obratno od napisanega, bodo tudi gume z dobrimi 9 mm profila zate dovolj stabilne😃.
Pri meni so dobro zapisane zimske Continental TS850/860 in Dunlop Wintersport 5. Vozil sem pa že Fulda, Semperit, Sava, Toyo, GY, in še kakšne. Naslednjič vem samo to, da GY zimskih ne bom več kupil - niso me prepričale, sploh pa glede na ceno in ime znamke. Površen odlitek lamel (nekatere lamele so sem in tja zlepljene) in po 4-ih letih guma izgleda krhka - jo asfat trga namesto brusi.
Evola, zmerjeno na sredini profila z najbolj natančnim digitalnim kljununastim merilom. Na "frišnih" gumah. 😉 Ja, imajo več kot 9 mm profila. Se pravi več kot Dunlop in GY. 😉
Tehnologija gre povsod naprej, tako tudi pri gumah. Seveda to niso drastične in velike spremembe.
Vsako leto je to mogoče 2-3% izboljšava na posameznih segmentih.
A v par letih se že lepo pozna.
Alex dela v gumarski industriji? 😮😀
Se bojim, da je to tako kot pri praških. Že 40 let gledam reklame, ko je vsako leto nov 40% bolj učinkovit. Potem mi pa kaže žena sveže oprano zaflekano majico od navadnega solatnega olja, ker flek s 700.000 x bolj učinkovitim praškom kot pred 40-timi leti (1,4 na potenco 40) ni šel ven. 🙃
Zato pa se preizkuša gumo in točno veš, kako se obnaša nova, po par letih, v dežju, na suhem, v snegu... A kaj, ko določene firme z novimi modeli zaspijo.
In potem so te iste gume med slabšimi.
Torej kupuješ gumo, ki je nisi sam nikoli preizkusil in nimaš pojma, kako se bo obnašala? Hvala, pa poročaj.
Seveda je kakovost prva, problem nastane, ko je kakovostnih 20 znamk in med temi izbrati vozno najboljšo za pravi denar.... 🤔
Če pa ne gledaš na denar pa kupiš najdražjo in nisi nič zgrešil.... 👍
Moraš pa vedet, da je tista za za četrtino nižjo ceno enako kvalitetna, mogoče celo boljša na cesti in potem tehtaš kaj naredit.... 🤔
Samo problem je, kako vedet, da je enaka ali boljša. Nekaj povedo testi o novi gumi, ne pa vsega o obnašanju iste gume po 3, 4 letih - ne starajo se verjetno vse enako hitro in na enak način. 🤔
Kot je z naslova vidno bom 1 vozilo parkiral v garažo ali bo to 1 ali 2 leti še sam ne vem točno. Razlog odjave vozila je da bo partnerica leto ali mogoce 2 leti doma in ne rabiva 3 vozil v cestnem prometu.
Zato sva se odlocila da odjaviva belo GTA in jo počasi popraviva kar je za popravit
Menjava sklopke
Barvanje zadnjega odbijaca, pokrova motorja, premik vezne stene spredaj saj spredni odbijac gleda grozno ven
Dodatna zvocna izolacija
Vgradnja novih zvočnikov
Obnova zavornih klesc, nove zavorne cevke...
Generalka na motorju...
In ce bo vse po planu bo na koncu priletel se kompresor da bo vozilo bolj poskocno
Zdaj pa se na vas obracam ker sem res nou v tem kako vozilo pripraviti na zimovanje zacetek zimovanja 10.10.22
Seveda kompletno ciscenje in globinsko sesanje definitivno
vozilo se bo lepo dvignilo pobralo gume dol da ne bodo le ta jajcasta
V vozilo bom tudi vrgel posodico za pobiranje vlage
Je se kaj taksnega kar ne smem pozabiti?
Vsa mnenja dobrodoslaaaaa
Samo komentar.
Če vsaj pol tako lepo skrbiš za ženo, si odličen mož. 🤭 In, ali bo ostalo še kaj denarja za ogrevanje, elektriko, če boš toliko vlagal v Mazdin pleh? 😮
Naslednjič pri autodoc uporabi funkcijo klepeta - pač jih lepo vprašaš, če del, ki si ga izbral, ustreza tvojemu vozilu (če nisi prepričan). Poveš št. šasije (VIN) in oni to "duplo" preverijo. Če ne paše, ti pošljejo povezave, kateri deli ustrezajo. Potem odpade skrb pred napačnim naročilom - da bi pa napačno stvar poslali, se mi pa še ni zgodilo. Tok tok. Pa sem že več kot 10-krat naročil ...
Saj sem klepetal. Še preveč. 😃 Njihova priporočila pa so enaka, kot jih da njihova spletna stran, če vneseš model avta in VIN (to imam tudi shranjeno za vse avte). Sam sem zafrknil z modelom avta. To kar so mi pa ponudili danes na osnovi klepeta, je bilo pa čisto neuporabno, ker so zamenjali model 2 avtov in njuni VIN številki... začutil sem nekaj šlamparije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da nimava istih 👼 ?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani