Evo tole smo se zadnjič pogovarjal in sem imel včeraj ravno ugoden remaining pa sem rekel grem probat - pri 48 km mi je vžgalo lučko. Kok je še fore @Janez007?
Pri tvoji porabi bi lahko naredil še 10x toliko, kot ti je kazal Mazdin računalnik. Pa recimo po inženirsko pol tolk (rezerva), to je še 70 km. Torej, ko kaže doseg 0 km, je notri še vsaj za 50km goriva. 🙂 (če se ni Mazda zmotila pri navedbi prostornine - 62 litrov 😜)
Dobro, ampak če ne zaupaš digitalni servisni knjigi, potem džabe da kupuješ auto
Vprašanje čemu potem sploh zaupaš v življenju
Videl in doživel sem že marsikaj. 😉 Grem spet na drugo področje - spomnim se renomiranih slovenskih uvoznikov električnih aparatov, ki so ponarejali certifikate. To je bilo še v časih pred vstopom v EU.
Če je lepo porihtan,zakaj se sploh prodaja.....🤔🧐🙃
In če mene vprašate, bi se prej prodal, če se popravilo sploh ne bi omenjalo, sploh pa, ker ima že itak tako malo km, da vsakega potencialnega kupca oba podatka skupaj samo šokirata. In seveda prodal po tržni ceni okoli 17.000, ne pa 25.000. 😮
Temu print-outu jaz ne bi ravno verjel, tudi eservisna knjiga verjetno ni več secured, tako da....podobno kot potrdila (original in fake) za covid cepljenje, in druge zadeve...
Imaš prav, a v tem primeru dvomim. Ves čas ga je imela pravna oseba, ves čas na istem servisu.
V digitalni Mazdini servisni knjigi pa itak ne piše nič posebej uporabnega. Menjali so motor in turbino in to v digitalni servisni zgodovini sploh ni zavedeno. 🙃 Vse ostalo, tudi mnogo nepravilnih podatkov pa je, že če sodim po svojih.
So vam na pooblaščenem Mazda servisu že kdaj kaj menjali pod garancijo? Ste dobili potem kakšno potrdilo o menjavi, da imate v svoji dokumentaciji dokaz? Sam se ne spomnim. A ni to vsaj nenavadno, če že ne čisto neprofesionalno?
Takšne stvari se ne govori javno, naj še kdo drugi trenira.ALEX je JANEZU dolžan vsaj pizzo in pivo
Tega ne privoščim nobenemu, niti @Alex Bilo pa je tako, da je bila plastika rahlo podrsana. Podobna zadeva (v resnici veliko hujša - še velika vdrtina) se je na črnem odbijaču Golfa II s toplotno pištolo sanirala praktično do nevidnosti. Tu pa s počasnim segrevanjem in približebvanjem z majhnim modrim plamenom dolgo časa nič, potem pa naenkrat deformacija. 😩 Na pamet bi rekel, da gre pri črni plastiki Mazde za poseben material, verjetno kakšno ekološko reciklirano plastiko, ki na Mazdi doživi zadnji cikel uporabe in je potem samo še za v smeti.
Po moje naneseš gor kako stvar, da je proti uv žarkom. In, da, se umazanija ne zažre noter. Je pa najbrž sonce glavni faktor pri tej zbledelosti.
Naj bi pri tej stvareh pomagal fen. Segrevaš plastiko toliko časa, da postane zopet lepo črna. Nisem še naredil preizkusa, tako, da ne vem če je to res ali bolj mit. 🤔
To sem sprobal z veliko previdnostjo na CX-3 in jo uničil. 😔 Potem sem naročil novo ... takrat cca 180€ + delo.
Ne moje. 😊Če jih ne vzdržuješ, se to zgodi. Na moji bivši 6-ki so bilie strešne sanke (črna plastika) še vedno po 18 letih lepo črne, skoraj kot nove. Na nekaterih 6-kah so pa sive barve.
Me firbec matra, ali te začite gume, plastike dejansko ščitijo pred razgradnjo, ali celo razgradijo zgornjo plast, ravno toliko, da vedno izgleda sveža? 🤔
Večini ljudi,so te plastike celo lepe. Sicer pa imajo vsi novi suvi plastike. Gelipterja je že rešila pred opraskanim lakom. Malo se pozna na plastiki, a na laku bi bila vrtina. Tako, da je ta plastika zelo dobra zaščita pred pacienti na parkiriščih. Pa tudi je kar kul. 😊
Enim so plastike všeč, drugim niso. So pa nek trend in tudi zelo drage, če jih je treba zamenjat.
Pri starejših avtih s plastičnimi obrobami nikoli nisi videl in zato vedel, ali je pleh pod plastiko zdrav ali gnil. Sam pa rad vidim in vem, ali je avto OK ali ne.
Podobno, kot me je motilo pri CD175, ko niti tester ne pokaže, v kakšnem dejanskem stanju je motor, predvsem injektorji. Pri bencinski me to niti ne moti, ker je po statistiki možnost okvare cca 3x manjša.
Kolega ima Volvota D4 in se mu na cca 1500 km prižge lučka za olje. Dotoči 1 liter in vozi do naslednje lučke. Nima pa menda šibke, da bi lahko preventivno preverjal nivo olja. Pa tak avto, ki je stal cca. 50.000€.
Sam imam rad zadeve pod kontrolo, tudi pri računalnikih na primer. Sem še generacija, ki je uporabljala DOS operacijski sistem, kjer si vse "pošravfal" sam.. Potem se spomnim prvih stabilnih Windows - Windows 2000, pa potem XP, ki so nam dolga leta čisto zadostovali, tako da smo dobro poznali, kje se da kaj nastaviti. Potem so pa začeli v naslednjih verzijah (vse do danes) ta osnovna okna nastavitev premeščati na različne konce, čez pa polno šminke. Nekaj je tudi novih konceptov, ki so se razvili skozi čas 20-tih let, pri mnogih maskah pa v globini naletiš na enake nastavitvene menije, kot so bile v XP. Kot da bi hoteli skriti, da nove verzije v glavnem predstavljajo našminkirane stare.
Kaj je JANEZ morda zaposlen pri SELMAR DOO,ker je vse na tekočem naj pove za koliko se prodaja in kam so zginli strešni nosilci.
👍😮😃 Janez trenutno nima drugega hobija, pa si s takimi zgodbami krajša čas.
20.500 €. Zanimiva je primerjava zgodbe prodajalke in zgodbe renomiranega preprodajalca - z obema sem govoril. Kot da beseda ni prav dosti vredna. 😔 Ne vem če ni bila prodajalka vsaj tako nabrita kot preprodajalec (slednji skriva še nekje strešne prečke 😄 ). In v torek je bil še letnik 2019/1, danes pa je 2018/12.
Pa še to. Tega avta se spomnim še s konca lanskega leta, ko se je prodajal na Avtonetu za 25.000 € 🙃. Prodajalka je šla z ene sklajnosti v drugo. Ni si pa teh oglasov Mazd težko zapomnit, saj se pojavijo samo kakšne tri šestke bencinarke v celem letu.
Evola, danes sem šel tankat prvič po dopustu. Domet je kar velik. 👍
Je pa šlo noter 42 litrov. Tako, da me sedaj ta poraba malo bega. 🤔
Nič, enkrat bo treba iti do konca, v minus 70 km, še prej pa v prtljažnik postaviti polno kantico bencina. Najbolje, da to narediš ti @Alex, ker imaš nov avto še brez usedlin. 🙂
Tale M6 G145 MT 45.000 km letnik 2019/1 je bila danes na Avtonetu rezervirana takoj, cena 18.999€. Rezervirala jo je firma, ki jo bo menda prodajala naprej ... Če koga resno zanima, morda lahko lastnico danes še prepriča z nekaj 100€ več gotovine, predno jo ta jutri odpelje na firmo v odkup.😜
Servis bi cenovno prišel cca 250€ ,5lit olja,filter olja in motorja,čep ter dezinfekcija klimatske naprave itd.
Vzel sem doma tudi kapljico olja,da vidimo kako zgleda novo sveže olje,jutri bodo rezultati....👍
Pa še nekaj o CX30 g122, porabo do Celja 15km sem imel ( na sliki )sicer tekoča vožnja v koloni a vseeno nizka....😊👌
Sem pa opazil sledi obrabe na volanu pri 23kkm.....🤔🧐☹️🥴groza!
To je to zaenkrat....
"Servis bi cenovno prišel cca 250€ ,5lit olja,filter olja in motorja,čep ter dezinfekcija klimatske naprave itd."
@Binibi ali je?In, ali si misli morda filter kabine? Poceni, če je samo filter kabine cca. 60 €, kje je potem še delo, po normativih predvidevam vsaj kakšne pol ure. 🤪
Glede volana pa sožalje. 😔 Smo vsi na isti ladji, razen @Alex😂
Malo za primerjavo, v torek 16.8 (4mesece od nakupa) sem imel prvi servis na yarisu. Prevoženih je imel 11000km, do servisa je se bilo 4000km ampak zaradi slabe ocene stanja olja smo rajsi dali prej. Vglavnem menjali so olje 0w8 (njihovo olje original toyota) 3,6litra, oljni filter, klima filter, razkuzili klimo, pregled in test hybridnega sistema, pred izpustom olja so dodali aditiv za spiranje motorja, dodali aditiv za ciscenje sob, pregled vozila in probna voznja. Cena je bila 195€. Meni se zdi cena super.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri tvoji porabi bi lahko naredil še 10x toliko, kot ti je kazal Mazdin računalnik. Pa recimo po inženirsko pol tolk (rezerva), to je še 70 km. Torej, ko kaže doseg 0 km, je notri še vsaj za 50km goriva. 🙂 (če se ni Mazda zmotila pri navedbi prostornine - 62 litrov 😜)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani