Ampak, to so zahtevali lastniki trajektnih firm od vlade, da je spravila to čez. V praksi to pomeni, da dejasnko imajo zdaj možnost nekoga zavrnit, če jim paše. Drugega efekta pa verjetno ni.
Ja, kle pa je ta disconnect med lastniki in delavci. Un k dela na rampi, sigurno ne bo v vsak avto glavo tisov da pogleda kolk je baterije, on jih bo samo cimprej gor naterov
Drugače je čisto razumljivo da se s tem ne ukvarjajo. Kot prvo je to glupost delat, sploh na teh kratkih vožnjah, un na trajektu pa tudi ne bo časa zgublov da vsak EV preveri, če bi to delov, bi mel trajekt še pa još zamude. Je pa tko, če so grki kje učinkoviti, so pr natovarjanju/raztovarjanju trajektov.
To, da se tipkarski škrat prikrade v CMS, ki ga uporabljajo vse spletne strani, je tudi možno.
1.5 litrski mild hybrid in 140 konjev je vseeno bolj logično kot 2.5 litrski stroj zadušen na 140 konjev ...
Saj jaz bi raje videl, da je 2.5 litrski ... veš kak tuning potencial je potem to ... 😃
Do 194 konjev bo slo softwaresko, mogoce kaksen konjicek vec, bo pa za cx30 to cez glavo
Drugace pa mislim da so enkrat ze rekli pri mazdi, da so ugotovili da motor manj onesnazuje ce je vecja kubatura in z nizjo mocjo kot pa nizja kubatura z max mocjo ki jo spravi ven.
Kaj pa CX-5? Napovedujejo predstavitev konec leta in dobava v 2025 ( če to drži...🤨). Kašne novice? slika?
Mislim da je bil clanek nekje, 2025 pride cx5 hibrid, niso pa nic o motorjih rekl. Jest bi reku da bo hibrid v kobinaciji z G194, kar bi pomenilo da bi z elektriko skupaj, lahko to kamot ene 260-270KM sistemske moci (ce bi bil elektromotor nekje med 40 in 50kW).
V lizingih je med nami in americani malo razlika, da pri njih dejansko si ti lahko vec dolzan za avto kot je pa avto vreden. Tam se ve kdo bo te crne luknje pokril, pri nas bo pa problem ja, bojo hitro ratal pogoji drugacni za EVje ce tolk pada vrednost
Danes je bil pa na gorenjski avtocesti pri vodicah kar en manjši masaker. Nekej je ležalo na voznem pasu, in ko sem šu jest mimo, je bilo ob cesti ene 7 avtomobilov parkiranih, vsi s praznimi gumami
Kar si napisal, je danes definicija izkušenega podjetnika, ni to za nas navadne ljudi, moraš imeti lajtunge v glavi malo čudno zvezane. 😁 V večini primerov. Kot tudi to, da je k sebi potegnil sposobne ljudi in da je mojster PR izjav, za kar mu pa danes nasproti hodijo socialna omrežja, ki jih včasih ni bilo. Zakaj so tam, pa sami vedo. Verjetno se jih da kupiti s tem, da dobijo kaj zanimivega za početi, ne pa samo delati naprej, kar delajo ta stari že 100 let. Meni so tudi te stvari malo uganka in jih z zanimanjem spremljam. Seveda bodo pa najprej nafilali sebi žepe. Kam bodo pa potem dali denar, je pa njihova stvar. Večina mahinira in krade pa ni potem nič od njih. Kakor vem, tudi Rimaca ne bi bilo, če ne bi bil stari nek tajkun. Za neko zgodbo rabiš vedno neko ozadje - ali ti ta stari k riti prinesejo, ali ukradeš, ali greš na banko pa ti posodijo kar so oni ukradli. Še vedno lahko pa potem s tem nekaj narediš. Ta zgodba - sem vse ustvaril sam, brez pomoči - gre samo do s.p-ja, potem pa se pravila spremenijo. Pa še pri s.p.-ju se velikokrat podre.
Se ne strinjam glih da moraš biti nategun/prevarant, karkoli da uspeš, vsaj ne na nivoju muska. Sej ti pravim, on nima teh mahinacij da bi podjetjem šlo bolš, on to dela samo in ekskluzivno za lasten žep.
Ti pa priznam da je mojster PRja, tako kot je bil Jobs. In tudi priznam da je s tem PRjem uspel potegnit zeeelo dobre inženirje.
Veliko pa tale video pove o njem, noben strokovnjak na svojem področju to ne bi šu izjavt, pri njemu pa očitno dunning-kruger kar špila
Eno stvar je treba ločit od vsega tega. Kakorkoli obrneš, ti rečeš da je izkušen podjetnik, jest pa rečem da je samo en s preveč denarja in ga skrbi za svojo rit, in vse njegove izjave so v smeri da se njemu čim bl splača (finačno). Obtožb o insider tradingu ni kar tako za preč vržt, in musk jih ima ogromno. Tamle iz twitterja:
"I also disagree with the hype. I mean, expressing an ambitious vision for the future is great.
But telling the public blatantly false prediction ("AGI next year", "1 million robotaxis by 2020", "AGI will kill us all, let'spause",...) is very counterproductive (also illegal in some cases)."
Temu se tudi reče zavajanje, in po vsaki taki izjavi je delnica tesle, ali katerega drugega njegovega podjetja poskočila. Se spomniš tudi unega robota teslinega ki je "sam" cunje zlagov? Delnica je takrat skočila za 10%, kasneje so pri tesli tudi sami priznali da to ni AI, ampak je zadej en upravljov robota, to je zavajanje in nategovanje, oziroma bi lahko rekli da je manipulacija trga.
Zj gremo pa na razvoj, treba je priznati da je musk zaposlil izjemne ljudi, ki to delajo in so tehnološko dejansko pred vsemi, dejansko bo trajalo par let da veliki ujamejo teslo po učinkovitosti motorjev, ampak musk sam pri razvoju nima nič, edino da on predstavlja kot da glih da ne sam vse to dela ... Glede hitrosti iteracij, hvala bogu da pri spaceX ne more vse polovično delati, ker se vidi pri tesli in kvaliteti izdelave avtomobilov kaj pomeni ta njihova hitrost. Cybertrucki dejansko skoraj razpadajo, oz crkuje vse kar se spomniš, pri ostalih pozabljajo dajat čepe na zavorne sisteme, počene šasije grejo vn, ... Pol pa še vidš za kaj se musku gre, da čim več avtomobilov proda, servisne mreže in podpore so pa skoraj neobstoječe, maš kar dost člankov že na netu kjer se pri tesli sprenevedajo na servisih. No to je pa nekaj kar bi dober podjetnik lahko zrihtov, nategun pa pač tega ne bo, ker nategunom je važno da prodajo, ne da kvalitetno prodajo, ali pa poservisirajo.
Tisto, da je bilo že kar nekaj takih v zgodovini, je pa dost žalostno, take ljudi bi bilo treba izpostavt in nehat podpirat, ne pa iskat izgovore za njih v stilu, saj so drugi tud to delal....
Še enkrat, tehnološko so njegova podjetja dost spredaj, ampak mislim da tukaj musk ni glih prov fejst zaslužen, ampak za tem dejansko stojijo kar pametni ljudje in leta prednosti pri razvoju. Zelo dober primer kaj pomenijo leta zaostanka pri razovju je nokia (lahko tudi microsoft) pri pametnih telefonih, enkrat ko so se spomnli slediti temu je bilo že prepozno. Ko ostali enkrat ujamejo teslo pri razvoju motorjev, bi pa reku da bo tesla takrat samo še nišna znamka, ki bo služila samo navdušencem, oz fanboyem, in mislim da to ni toliko daleč. Vlogo pri tem igra prov musk, k njega samo zanima da ima avto pospeške, ostalo je pa sekundarnega pomena, pol pa pride cybertruck vn, k ma pospeške, pod pogojem da sploh dela
Eh, Musk ima vedno kakšnega asa v rokavu, kakor ga poznam. Saj ne, da mi je všeč, samo vedno se na nekaj opre. Bo zanimivo opazovati tole...
Zato pa tipa preiskuje SEC za miljon mahinacij in insider trading ... Iskreno tip ni sposoben, ampak je nategun
pred 11 urami je Boss napisal:
Vprašanje se postavlja ali bo Tesla sploh preživela? Nimajo backupa v ICE tko, da če bo zdrs prehud lahko samo tele giga tovarne lepo zaprejo.
Bo bo, samo vprašanje je pod čigavim lastništvom. Tesla ima dost zaslepljenih sledilcev da bo kot znamka obstala. Sta pa ustanovitelja pomoje naredila veliko napako da sta prodala teslo musku, ne pa kateri od večjih firm.
Razlika je, ko se zavarovalnica ali policija vpikne, da imaš nelegalne gume 😉
Nobenga ne nagovarjam naj napacno dimenzijo da gor, pravim samo da je tolk majhna razlika da pri voznji se pomoje ne opazi.
Zj, ce ma pa kdo potrebo kupit manjse gume kt ima v homologaciji samo da bi prsparov 30e po komadu, pol je pa verjetno ze v startu napacen (beri: predrag) avto kupu
Sem vrgu hitro na eurotonu notr dimenzije. Goodyear efficient grip je pri visini 55 ~85eur, pri visini 60 pa ~115.
Je pa tudi treba vedt da 55 visina imas nizji faktor nosilnosti, ni veliko, je pa. Ene so 91, druge pa 92
Se strinjam. Če so rezultati, boš tudi sprejet. Mogoče bolj velja kar sem zapisal to za države severno od nas, ki nas imajo že od nekdaj bolj za sužnje in se malo bolj vzvišeno obnašajo do nas, čeprav so se razlike v standardih krepko zmanjšale. Že večkrat slišano. Drugače pa če imaš kaj znanja za ponuditi v tehničnih strokah na področju infrastrukture, potem ti danes v tujini ni hudega. Biti nek priložnostni delavec oz. kanonfutr je pa bolj žalostna zgodba ponavadi. Se rabi, samo jih kapital tudi hitro na novo uvozi, če je treba. Tudi delavce z ročnim znanjem obrti. Ponavadi v vrsti stojijo, pa zaenkrat so nižjega standarda navajeni, kot smo ga mi.
Ja, povezano s tem kar sem napisal. Ni firm, ki bi takšen kader potrebovale, zato se pa konča pri steklenih stropih vodilnih iz prejšnjih generacij. Edino pazimo lahko, da ne bomo enaki do naslednjih rodov, ker je škoda. Se pa velikokrat tako konča... Saj vsi vemo, zakaj bi bilo pa naslednjemu bolje kot je bilo meni. Neka osnovna človeška lastnost, ki se jo je treba zavedati in zatreti.
To maš pa prov, čeprov, vem za avstrijo, da moj foh so tam čist iste plače kot pri nas, razlika je samo da jih majo oni 14, ni pa regresa, pa prevoza in malce. Nazadnje ko so mi povedal plačo mi je kr usta zaprl, ker obnašajo se pa kt da oni teb delajo uslugo
- Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam.
Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.
Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
Vzemimo Jesenice, kjer bolj poznam. Pred štiridesetimi leti so skozi Jesenice zjutraj pred šesto vozili avtobusi en za drugim. Večina jih je šla od Hrušice do Javornika, nekaj jih je šlo od Hrušice do Blejske Dobrave. In malo po štirinajsti uri so šli v nasprotno smer. In vsi so bili polni, nekateri kar nabito polni. Kaj se je spremenilo, da se zdaj to ne splača več? Celo do te mere, da bodo Jesenice najbrž ostale brez mestnih avtobusov... Resnično me zanima, kaj se je tako spremenilo?
En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
poklices eno 3 mestno številko, pa jo kr sami pridejo iskat
Povezava za deljenje
Deli na druge strani