Bom kmalu lahko iz prve roke primerjal oba. Le, da ne bo nobeden AT. So Mazdini ročni menjalniki predori, da bi ta užitek kvaril z avtomatskim menjalnikom. 😊
Alex, sam nisem več prepričan. Tale AT pri G194 mene navdušuje. Pogovarjal sem se pa tudi z mehaniki in pravijo, da z njimi ni nobenih težav (tudi pri 300.000 prevoženih km), tudi brez menjave olja (kot menda to priporoča Mazda).
Tale cx30 bo pa dovolj za naju dva z ženo, za kak izlet ali potovanje.
Ja, bo kar v redu. Pa še v tujini ne bomo imeli sitnosti zaradi dizla.
Sedaj, ko se vozim s 18 let staro 6-ko okoli po Sloveniji šele vidim, kako dober avto so takrat pri Mazdi naredili (tudi dizel motor). Z njo nimaš nikoli občutka, da bo kaj crknilo ali da boš ostal na cesti. Medtem, ko z novo tega občutka nimaš. 😬
Skratka, gremo na sigurno z benzinarjem novim dogodivščinam naproti. 😊
👍 Sem se 2 tedna nazaj pogovarjal s prodajnikom enega Mazda salona. Vprašal sem ga, katere Mazde so njemu za vozit najljubše. Odgovor: Mazda 6, sledi Mazda 3. Za CX-30 je rekel, da tudi fin avto (zanj boljši od CX-5), najbolj mu sede pri CX-30 motor X186 AT.
Sem peljal, a še vedno me je motil hrup izpod kolotekov. 😉
Bose mora bit. Sicer ga bo treba zopet malo "doterat" ampak osnova je dosti boljša kot v prejšnjih Mazdah. Vsaj sub so zopet vrgli nazaj, kot je bil že v prvi seriji. 🙂
@Alex, če ni skrivnost, kakšen HI-FI sistem imaš v stanovanju?
Ne. Odločil sem se za novejšo tehniko (kar ta novi x motor je), pa, da je avto na avtocesti tih(kar baje cx30 je, mazda 6 pa ni). Ena 6-ka je pri hiši dovolj😊
Zakaj pa Plave barve z rumeno nalepko? To mi je najslabša možna barva za avto. 🤪
Saj verjetno si že peljal Mazdo 6 G194, od vseh Mazd do sedaj meni najtišja.
Ok. Nekaj bom vprašal lastnike cx30, kar mi ne bi bilo pred par meseci prestavljivo. 😄
Katero opremo(model) naj vzamem, (če se odločim za cx 30, da bo avto dobro opremljen(bose, matični žarometi, ogrevani sedeži in volan, kakšen memory za sedeže, usnje mi ni i toliko pomembno. Na dan s predlogi. 😊
@Alex, kolikor te poznam (okus, cenovni okvir), bi bila zate kakšna rabljena M6 G194, po možnosti modre barve, ki jo lahko nadgradiš še s kakšno rumeno nalepko. 3,5 leta staro dobiš že za 60% cene nove. 🙂
Ne razumem kaj je s tem narobe - mislim če ima folk denar in si ta luksuz lahko privošči, za kaj si ga ne bi?
Se strinjam. Je pa res, da so nekateri pri nas že nesramno bogati in se preseravajo, zelo veliko ljudi pa si avto (kripo) komaj privošči in za silo vzdržuje, da lahko pride do službe.
Imamo na svetu na stotine miljonov ljudi, ki stradajo in o avtu niti ne razmišljajo. Krivičen svet, je bil, je in sem prepričan, da bo še naprej.
... in plesali. 😊 Kako muziko pa vrtijo na pumpah, če ni skrivnost?
@Alex, vemo na kaj ti plešeš😁. Ta izjava Goloba glede volilnega plesanja je bila tudi meni malo mimo, neresna ...
Sicer pa Goloba poznam še iz študentskih časov (bil je asistent) in je bil OK. Všeč mi je, da ni tipičen politični nakladač - ta sprememba mi je všeč, marsikaj pa mi že ni všeč, na primer meni nekoliko afnasto vedenje predsednice parlamenta, pa razne Maše, Tanje, Dejani, Alenke, Marjani, ... ki se še kar rinejo naprej jih že težko prenašam.
Nobenega komentarja ? Golobček že rihta stvari #plešemo
To je sedaj vsaj logično, razumljivo. Bencin fiksiran na 1 € ali na 1,56 €, Covid doodatek 150€ vsem upokojencem, zastonj medkrajevni prevoz za vse upokojence, digitalni boni za slušalke in podobno ropotijo, pa je zame 🙃 in bomo vsi še fino plačevali. 😩
Uporabil sem 5% Asepsol raztopino, ki jo uporabljam za razkuževanje notranje enote hišne klime (sem iskal po trgovinah peno za dezinfekcijo, a je nisem dobil) in jo nalil v uparjalnik (snel drenažno cev in na luknjo nataknil pol metrsko drugo za vlivanje) ter s pihanjem na koncu še malo napenil. Upam, da ne preveč in bo avto delal. 😁
Pri Hondi sem pretiraval in zalil kontakte ... potem nekaj časa ni delal števec, nekatere lučke v števcu so gorele brez razloga, ... ampak, ko se je po nekaj dneh zadeva posušila, je bilo vse OK.
Država itak nič ne da, ampak samo prerazporeja davkoplačevalski denar in državni kapitalski denar. Če res sledi sedanji ceni 1.56 v prihodnosti doplačilo preko davkov, imam rajši takoj nekoliko višjo končno ceno. Mi je všeč cenovna logika, po kateri bodo vsi na + (država, prodajalci), če bo cena res vsaj za malenkost nižja od sosedov in se bo v proračun tudi od tranzita nateklo kar nekaj denarja. Po tej logiki se tudi sicer trudim tankati v SLO - pri enem tanku tako cca 50 € ostane v SLO, tudi za šolstvo, zdravstvo, vrtce, socialo, ...
@SpEkTr, tole je res zanimivo - objavljam samo izsek (rezultat tvojega angažiranja), čeprav ne vidim razloga, zakaj ne bi objavil linka, pa še tvoja angleščina se mi zdi perfect. 👍.
Je res zanimivo in vznemirljivo. 🙂 Tudi hipoteza, da je okvara injektorjev lahko tudi posledica spremenjenega delovanja EGR (novi software) in s tem večjih pritiskov in temperature v valjih.
Sem pa včeraj srečal mehanika na BMW servisu in ga vprašal, s čim imajo oni največ dela. Odgovor je bil: z EGR. 😮 Vprašal sem ga še za mnenje glede menjave olja. Pravi, da je interval 20.000 km primeren le za avte, ki delajo izključno daljše relacije, sicer pa priporoča 15.000 km ali celo manj (odvisno od režima vožnje), tako za dizle kot bencinarje.
Pri Mazda dizlu moraš imeti srečo, veliko sreče, pazljivost pomaga le delno, ker gre lahko veliko stvari narobe, stroški pa so v primeru težav zelo visoki.
Sem šel čez celo zgodbo, od Mazde 6 CD 175, G165, G194. Slednja je res pravi avto, za bencinski motor skoraj ne veš, da obstaja.
Če kupuješ dizla predvsem zaradi pričakovene nižje porabe-stroškov, verjetno ne bo računice. Drugo je, če želiš dober navor, ki je pri dizlih res prednost.
Nisem tega delal na Mazdi, sem pa na drugem avtomobilu in ... nikoli vec. Voznja postane povsem neudobna, poskakovanje cez vsako cestno neravnino, kamencek ... Ja, drzi pa se kot gokard, ampak priblizno tako se tudi pelje. Za 10 minut tiscat je fino, za 1000 km potovanje pa muka (sploh ce se ne vozis pretezno le po avtocestah).
Imam na eni M6 znižane (30 in 25 mm) in na drugi M6 običajne, pa nimam take izkušnje, kot si jo opisal ti. Obe se vozita zelo podobno-udobno, pa sem vozil z obema zimske 17" in letne 19".
Je mogoče kdo na forumu ki je menjal vzmeti na mazdi 6 (letnik od 2014 naprej) z nižjimi? Nekaj sem razmisljal da bi spustil nizje z eibach vzmetmi, spredaj 30, zadaj 25.
Avto je še bolj zalepljen na cesto, izgleda še boljši, ne moreš pa pri nižjih vzmeteh montirat kljuke (edini večji minus, poleg tega da lažje zahaklaš kakšen robnik pri parkiranju).
Žal ali na srečo Janez ve, kako se v Bruslju in posledično v Sloveniji pripravljajo predpisi, ki nam grenijo življenje. 😏
Težave so kar velike, rešitev pa, če mene vprašate, ni prav veliko oziroma jih ne bomo veseli. Ena takih so DPF filter, i-stop, senzoski ventili tlaka ... kar nas vse udari po žepu. To pa je šele začetek. 😩
Bom videl kak se bojo obnesle. Nisem nevam kak dirkač zato sem vzel 120ko namesto 165ke😉. Sem gledal ja pa sem se odlocil pol kr za Toyo gkede na ugodno ceno in po testih so bile slabse med najboljšimi.
Bolj me skrbi za zimske (16")ker se vsak dan vozim čez Podmejo na šiht. Kdor pozna cesto in se je v zimskih razmerah vozu tam ve da ni vedno spucan in je dostikrat žurka na cest😂
1. G120 ali G165, praktično isti motor do 4.000 obratov
2. imamo na enaki M3 pozimi 16" Dunlop Winter Sport 5 in so odlične
Že 149ic ponavljam, da je trde delce zelo tezko vdihnit vase, veliko lazje bos vdihnil vase delce, ki se delajo med regeneracijo, ker so manjsi...
Dpf filter je samo neka trzna muha, sam zato, da se delajo problemi, da se cim manj kilometrov nardi z avtom, da cimprej spet kupis drugega, da ti crkujejo drugi deli po motorju... Itd...
Pa se marsikaj bolj strupenega vdihavamo vase, pa je javnost o marsicemu tiho...
Ja se strinjam, marsikaj še ni dognano. In razvite države forsirajo nove tehnologije tudi zato, da so ves čas v konkurenčni prednosti. Nemci so zelo glasni glede varovanja okolja in potrebnega uvajanja bolj čistih tehnologij, hkrati pa vse umazane in odslužene naprave brez slabe vesti izvažajo ven, tudi odslužene avte.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Alex, sam nisem več prepričan. Tale AT pri G194 mene navdušuje. Pogovarjal sem se pa tudi z mehaniki in pravijo, da z njimi ni nobenih težav (tudi pri 300.000 prevoženih km), tudi brez menjave olja (kot menda to priporoča Mazda).
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani