Kolega, lastnik Sixt Slovenia ima Teslo S. V treh letih lastnistva so njegovi racuni za redne servise 10.452?.
Pri manjsi nesreci ki jo je imel- dobesedno parking je bil racun 32.200? in se mora z zavarovalnico sedaj pogajati, ker to pac presega normative parkinga...
Sele sedaj se dobiva pravi feedback uporabnikov glede pravega stroska lastnistva teh avtov
Elektrika je zgolj marketinski rocaj prodaje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
(1) Voznik na kro?nem kri?i??u ima prednost pred voznikom, ki se vklju?uje na to kri?i??e. (2) Voznik, ki zapelje na kro?no kri?i??e, katerega vozi??e ima dva ali ve? prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta na?in omogo?i vklju?itev v promet na kri?i??u tudi drugim voznikom, razen ?e zapu??a kri?i??e na najbli?jem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti kri?i??a (npr. kro?na kri?i??a z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to ote?eno. (3) Pri vklju?evanju na kro?no kri?i??e po smernem vozi??u, ki ima dva prometna pasova, se vozilo na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, vozilo na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas vozi??a kro?nega kri?i??a. (4) Preden zapusti kro?no kri?i??e iz prej?njega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu. V primerih, ko razvr??anje iz notranjega na zunanji pas zaradi gostote prometa ni mogo?e, je voznik dol?an opraviti najmanj eno kro?enje oziroma toliko kro?enj, kolikor je potrebnih za razvrstitev. (5) Na kro?nem kri?i??u je prepovedano ustavljanje, razen ustavljanja zaradi omogo?anja pre?kanja pe?cev pri izvozu s kri?i??a. (6) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju z dolo?bami tega ?lena.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e?ki nemc je zakon, danes se je moj z driftanjem uklju?il v voze?o kolono, sem moral kar ornk zahodit gas da ga odneslo zadek. Pa? nove letne gume na plundri dr?ijo k pr norcih.
Daj vzam se moj powerbox. Bos ta glavni v rondojih
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Saj to je samo prikaz na HUD-u ali zaslonu med stevci... ne vpliva nic na tempomat ali karkoli drugega... vsaj pri vecini je tako... oz. tistih, ki sem jih probal...
Tisti sistemi, ki imajo pa recimo avtonomno voznjo (kot recimo Tesla) pa itak pomoje uproabljajo se navigacijo za te zadeve ...
Citroen (malo berem preden dobim v roke) prepozna in potem ponudi vozniku aktivacijo radarskega. Itak pa v naseljih ko je guzva in semaforji nima to velikega pomena, izven naselja pa ja. Spet smo pa pri tem da je o?itno vsak zase razvijal tehnologijo in bi v primeru poenotenja bil o?iten problem standarda.
Me je pa ?e groza, mazda mora imeti ?isto ?ipo, malar ma pa senzor na prvem grillu.... torej izpostavljen vsem zunanjim faktorjem
19 sekunda - and recommendation.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na take stvari kot je branje prometnih znakov in podobno se ni preve? za zana?at... Na splo?no je Mazda mene malo razo?arala glede tega, Fordov sistem je dosti bolj zanesljiv iz mojih izku?enj.
Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk
pa saj vsako dejanje treba potrditi a ni tako preden se aktivira? Spra?ujem ker bom novope?eni uporabnike tega.
Mal ?rnega humorja, ?e pa je (ali pa bo) to avtomatsko pa pred bajto da? znak 20 pa je mir :)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Meni se je zdaj dve jutri zgodilo na poti v slu?bo skoraj do metra na istem mestu. Avto pono?i zunaj na de?ju, zjutraj gretje ?ipe. O?itno nek kondenz ali kaj podobnega.
Jaz pa mislim sa to ni napaka. Senzor le 'gleda'skozi sajbo in ce ne vidi skozi pac opozori. Potem ko se sajba odrosi in spuca pa je ok.
Mene se caka to kmalu za probat
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Razlika je bila v Bosni, kjer tanka? dizla (euro5) po 0,85 centa in z njim naredi? isto 1150km z enim tankom do rezerve. To naj raje razlo?ijo...pri mojih 80L v tanku je pa to ?e bogatih 30? na tank razlike.
Ampak saj je vseeno a ne vedno tankamo za 20?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
S tem 2.2 motorjem nima? kaj faliti, so veliko bolj?i plus ketna od starih 2.0, ostalo je na tebi da o?i preverijo
Ker bencinarji so kar zejni pa se poddimenzionirana sklopka so me odvrnile od nakupa..da ne govorim o zavarovanju v avstriji, kjer me pride osnovno za tak avto skoraj 200 ? mesecno.
Govori? tukaj verjetno o Co2 dajatvah, ki jih je vsa razvita Evropa vpeljala? To je samo ?e vpra?anje ?asa da bo pri?lo k nam......potem bo ?ele vesela debata benz vs dizl....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz vozim ?e tretjega bencinarja pa ve?ino avtoceste. Letno cca 25 000 km.
Pred kak?nim letom dni sem ?el ra?unat in sem nekako pri?el do zaklju?ka da je to nekje ravno meja ali imeti bencinarja ali dizla. Za vsi ki delajo nad 25 000 km je (verjetno) bolj racionalna izbira dizel.
Kar se okvar ti?e je pa kur.., poznam tipe ko so nardili 300k brez te?av in take, ki majo sranje. Avto je pa? tombola, jebat ga. ?e bi bila idealna re?itev bi jo vsi imeli.
Sam osebno raje kupim rabljen avto na bencin, novega pa dizlarja - ravno zarad statistike in pa ker po navadi ne ve? to?no kaj se je dogajalo z avtom.
Po mojem mnenju ima plin preve? pomanjkljivosti v primerjavi z dizlom, zato ga ne bi imel. (Seveda se mogo?e motim!)
Druga?e pa kar se ti?e vo?nje ?za du?o? ma ni ga ?ez bencinarja.
Edini minus je pomanjkanje navora v peti ali ?esti, ko si na avtocesti nalo?en, takrat me pa dizlarji ?ijejo za ?alo.
saj to je bistvo - ?e ne dela? veliko km buh ne dej dizla, ?e pa klepa? pa ja
No dejmo biti malo realni. Dejstvo je da ti pri dizlu lahko odpove vec komponent, katerih popravilo nikako ni poceni.
trenutni dizel me pride ceneje kot bencinc....kompresor klime 170? seleni 40?, to je vse kar je crknilo do 200.000km. kakor vem je kompresor klime za mazdo (ne glede na tip motorja) 470?
Da jaz obremenim s svojimi potmi in kilami bencina verjamem da bi tudi kaj ve? odpovedalo.
Po moje je bolj pomembna znamka kot pa nafta vs benz. Tukaj pa zmaga Fiat, deli poceni ko ku...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dober to da moras LPG dvakrat tankati, medtem ko bi dizel samo enkrat se meni niti malo ne zdi dober argument in mi to ne predstavlja nikakrsne ovire, saj ima ze dandanes prakticno vsaka druga crpalka LPG. Ne govorim o klasicnem servisu, ampak o recimo menjavi sklopke, turbine, zapacanih sopah, dpf filtrih in ostalih komponentah, katere so dosti bolj drazje od bencinarjev. Jest sem recimo sklopko menjal in sem dal 280? z delom vred, ce bi imel pa dizla bi pa moral menjati se vztrajnih in bi cifra takoj skocila na 700-800 ?. Zakaj ? Zato da imam 2l manjso porabo ? No s tem k jo imam na plin imam porabo se nizjo od dizla pa tudi ce moram 2x tankat, medtem ko bi dizla 1x. To da pa novih mazd nebi mogu dati na LPG pa nisem vedel . Je ze res da ima dizel navor, katerega bencinar nima ravno zato pa pravim, da vzames malo mocnejsega bencinarja pa si zmagal. Nevem no meni osebno se LPG zdi najbolh ugodna zadeva in potem ksni govorijo ja pa dokler se ti to use povrne in nevem se kaj use. Jest imam vse racune spravljene za tisto leto, ko sem ga dal predelati in sem s svojo porabo (10l) in s svojimi letnimi kilometri imel investicijo povrnjeno v enemu letu in 300e plusa. Predelava je stala 750?.
Ob 8h dizlih nisem imel niti enega primera o katerih ti govoris, pri bseh kmjih
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani