?e ljudje celo avto spregledajo, potem je pri motorju ki ga je 4x manj, verjetnost za to 4x ve?ja. U teoriji bi moral motorist vozit ene 4x po?asneje da bi bil enako varen pred izsiljevalci.
v teoriji ja, v teoriji pa je tudi lu? motorja veliko bolj vidna (se je ne da ugasniti).
A problemi so v praksi in CPPju...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Primer 2: na motorju vsaj 3x do 4x na teden....ampak res vsi gledajo desno. Ne stekam, takoj ko ga vidis in vidis da on ne gleda v tvojo smer je zlajfa edina resitev.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A pa ni logi?no, da servis preden preda avto avto pripravi? To pomeni da nalo?i tudi vse posodobitve - tako za CPU kot gadgete? Kupec ne bi smel biti tisti, ki ve ve? kot uradni servis, vsaj kar se ti?e uradnih podatkov.............
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To so mi zadnji? kazali, ma neki prask ma ni? huj?ega. Edino feltne so kar podrsane od plo?nikov. V notratjnosti pa vsaj zame neprijeten vonj... Korektno ohranjena za starost in kilometre. Js bi poskusil zbit ceno za vsaj 1.000-1.500 eur.
To je korektno za 14.000km?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
to je du?a in hobi. izbira prvega avta pa ima kriterij v litrih, (pa ne tistih za porabo) , ?eprav priznam da je alhambra lepa na pogled , drugi avto pa v centimetrih.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
normalno da vsi tudi gledamo na to da nam je avto v?e?. Mi?ljeno je bilo to da je nekdo zaradi tega ker mu je avto tako v?e?, ga bo kupil ne glede na ceno in to da res rabi takega
Cx-3,4, kot 'dru?inski' tudi 5 so ?minka avti, ni? ve?, nobeno zimo ne pridejo kaj bolj prav
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja jaz sem tudi imel cx-3 v mislih, ampak ?koda, res je malo premajhen oz. utesnjen avto...?koda da ni pri nas cx-4, ta mi je pa zakon , zgleda kot mazda 3
pa saj ja veste da je cx-3 povi?ana mazda2? to je sedaj trend, prodati lep napihnjen avto za 16k
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Modelle sind: Mazda CX-5: 17.11.2011 bis 26.12.2015 Mazda CX-3: 10.02.2015 bis 26.12.2015 Mazda3 (BL) Schr?gheck: 17.12.2008 bis 10.08.2013 Mazda5 (CW): 16.06.2010 bis 01.04.2015 Mazda6 (GH) Flie?heck: 2.10.2007 bis 31.08.2012 Mazda6 (GH) Kombi: 4.12.2007 bis 31.08.2012 Mazda6 (GJ) Kombi: 31.07.2012 bis 25.12.2015
?e ang. prevod
Mazda Germany has now announced details on the recently announced recall of the rear-bumper mufflers. Accordingly, 211,973 units of model series 3, 5, 6, as well as CX-3 and CX-5 are affected. Of the world's 2.2 million vehicles registered in the European Union due to a possible corrosion-related break in the end caps of the gas-filled dampers, almost 798,000 are registered in Europe, said a spokeswoman for the importer.
An injury from an unexpectedly falling tailgate is not yet documented, the spokeswoman continued. The fault was noticed by a "quality complaint at another vehicle manufacturer". Recently, Nissan had launched a recall for rear bumper mufflers. Opel also had similar problems with the Insignia.
The spokeswoman for the exchange of the gas pressure dampers could not yet name the spokeswoman. This has so far not been defined as the internal code of action with which the manufacturer provides the recall. At Nissan the exchange took about 50 minutes.
According to the manufacturer, Mazda is not relevant in the German market for the control unit for diesel engines (Skyactiv-D 1.5) for the Mazda 2, Mazda CX-3 and Mazda 3. In this case, an excessively high fuel concentration during combustion, which can lead to soot accumulation in the cylinder, is criticized here. Increased engine vibrations and lower acceleration values ??could be the result, worst of all engine misfires.
o?itno ima tudi 1.5 ma?ina problem (a ta ni tako popularen)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sicer ?isto ok, da skrbijo in redno vr?ijo vpoklice za napake, samo je pa nesprejemljivo, da v Sloveniji dobivamo obvestila v tujem jeziku! Pa ne glede na to, za kateri tuji jezik gre.
LP
v?asih se vpra?a? kaj je sploh ?e funkcija MMSja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja sva?ta...tud jaz sem mislil, da je dsg enako kot avtomatik...samo, Jures, ?AL NI...
ok, nekaj je tehnologija in Sw krmiljenje dveh menjalnikov z dvojno sklopko, drugo je pa dejstvo da menjalnik je avtomatski....ho?e? no?e?. Ampak ?e ti tako misli?. Opisujejo ga tudi kot ro?ni menjalnik ki se avtomatsko prestavlja....torej?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
v teoriji ja, v teoriji pa je tudi lu? motorja veliko bolj vidna (se je ne da ugasniti).
A problemi so v praksi in CPPju...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani