Takrat, pred skoraj štirimi leti, ko sem jo kupil, je bila kar konkretna nižja cena avtov v Nemčiji. V povprečju so bile 6-ke cenejše za 4-5 jurjev napram pri nas. Predvsem dizel variante. Takrat so ravno začeli strašiti, v Nemčiji še posebno, da z dizel motorjem ne boš mogel niti na njivo več.🤪
Pa so jih množično prodajali.
So pa bile benzinarke že takrat precej iskane tudi tam in precej dražje ravno zaradi tega razloga. Veliko mazd 6 se je zato prodajalo z prevoženimi komaj 20Kkm,30, 40, 50Kkm in več je bilo že veliko. Je bila, res velika izbira in so si zbijali ceno eden drugemu. Tako da ja, imel sem srečo. Tudi pozneje, na uradnem servisu so potrdili, da je avto v res odličnem stanju in brezhiben.
Verjetno. Ampak jaz ne kupujem nikoli novega avta.
Moja je bila nova v trgovini v Nemčiji okoli 32000€. Ko sem jo jaz kupil je imela dobro leto in par mesecev in prevoženih le 19500 kilometrov. Dal sem zanjo 20500€, v Slo je prišla za 22000€. Se pravi, da bodo te za 40K€ po dveh letih prodajali za nekje 25K€. To bo pa že cena, ko se bo splačalo kupit. Vsaj upam, da bo tudi takrat tako. Do takrat bomo pa vozili dizelco. In to z veseljem. 😊
To pa skoraj ne morem verjet, tako ugodno??? Je bila razbita?
Včeraj sem pogledal oddajo Preverjeno, zadnji prispevek o rabljenih avtomobilih. Mislim, da je bil vaš prijatelj Marko Ferlin, ki je posvaril pred preveč ugodnimi ponudbami, ki se pojavijo na mobile.de konec tedna. In ta je bila ena takih. Taki M6 2016 G165 se prodajata trenutno 2, za dobrih 18.000€.
@Bini, ravno prejle sem nekje prebral, da je tvoj motor 2x bolj kompleksen kot navaden bencinski, celo kompleksnejši od dizla, tako da ena dodatna reč gor ali dol, pri tebi ne igra vloge.😁
@Bini kako si se navadil na suv-ja? Meni osebno se zdi da zaradi manjse medosne razdalje in visjega sedenja skoz ruka, nekak se nikak nemorem navadit na testnih voznjah.
Cena se ve zakaj je bila takšna, zaradi možnosti ponovitve odstopa laka. Facelifta pa nisem hotel imeti zaradi deaktivacije cilindrov, še eno eko sranje ki se neve kako se bo obnesno cez 10+ let. Ta g165 je trotel ziher motor. Vcasih je pri nas ki smo v avto industriji/solanju/vzdrzevanju tezko avto zbrat ker gledamo tehnicni vidik na dolg rok, ko pa izberemo je pa to to. Če bi danes zbiral mazdo se enkrat bi zbral enako opremo, avtomatik in zaradi avtomatika g192 motor (brez deaktivacije cilindrov). Vcasih je bolje vedet manj 🙂 .
A deaktivacijo cilndrov imajo samo nove G194, ali tudi nove G165 in G145?
Glej kupis kar ti pase, pa za koliko ti pase, izbire glih ni med benz mazdami 6, med dizli se lahko igras s cenami koliko hoces pri benzu pac ne. Ce ti pase kupis ce ne pac ne. Eni bi radi imeli avte po eurotaxu pa bog nedaj da bi potem kaj bilo takih jaz ne prenasam, kupi najceneje kar obstaja in ne klici. Jaz vem kaj imam in kako vzdrzujem, za kupce za svoj avto se ne bojim.
Sčistil dušilno loputo že tretjič do 80000km, preveril vse tekočine, dolil tekočino v akumulatorju, pripravil na zimo, sledi samo še menjava gum. Enak postopek ponovil na toyoti.
A to na sliki je umazana ali čista loputa?😜
Še vedno mi ne gre iz glave, da je nisi dal za 24.000€ oziroma ne morem verjet, da bi kdo preplačal 4.000€ ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani