To je ugodno, če je temeljito. Na uradnem servisu temeljito čiščenje saj motorja stane okoli 400€ (vključuje peskanje kolektorja z orehovimi lušinami, čiščenje kanalov na glavi motorja, EGR. menjavo podložk injektorjev). Kolikor vem gre za veliko (cca 6 ur) razstavljanja, umazanega čiščenja in sestavljanja.
Tale Mazda 6 se je prodajala približno 3 mesece. Če se ne motim najprej za 21.499€, zadnje 2 meseca pa za 19.999€. Pred dnevi pa prodana. Ugibam, da so še spustili kakšnih 500-1.000€.
Gume menjavam samo še pri matsportu. Edini ki si dejansko čas vzamejo in zategnejo vijake na momentni ključ, plus to, da vsaj malo pogledajo kako prestavljajo feltne in gume (ne delajo z njimi kot svinja z mehom) 🙂 drugače sva pa z mojo dočakala check engine lučko in greva na peskanje sesalnih in čiščenje egra, ter menjavo MAF in MAP senzorja do Pelkota 😁
Predvidevam, da sta za saje kriva pokvarjena MAF in MAP, saj ju iz preventive verjetno ne menjaš? Srečno.
A tako je "raztegnjen" predpisani navor? Od 108-147?🤔A ti zateguješ na 140?Jaz mislim, da imam nastavljen moment ključ na 136. Ne vem, kje sem pobrat to številko a mislim, da sem nekje to vrednost prebral.
Tudi sam na koncu platišča in gume, preden jih shranim v kleti, dobro sperem, še posebej z notranje strani, kjer se nabira prah zavor. Iz gum poberem tudi kak kamenček, ki se lahko zatakne v profil in seveda, gume edno namažem z sredstvom za gume. Tako, da so nared, ko jih imam za premontirati. 🤗
Včasih, ko še nisem imel momentnega ključa, je šlo pri meni verjetno kar krepko čez zgornjo mejo 147Nm. 😁
Časa za praskanje kamenčkov sam nisem vštel, to čiščenje se dogaja spomladi na zimskih in vsaj še toliko časa, kot previjačenje. Predvsem zaradi enega para gum, če se ne motim sprednjega. Mukotrpno delo.
Na zaščitno sredstvo pa sam še nisem pomislil. Kaj pa če tebi Alex ravno zaradi teh sredstev razpada guma bolj kot drugim? 😉
pred 59 minutami je FuManchu napisal:
Več ali manj je to sila za vse (znamke avt) vijake na kolesih.
Očitno res, vulkanizer mi je rekel, da vse avte zateguje z enakim navorom 130 Nm.
To si vedel ali bi moral vedeti še preden si cd175 zamenjal za b165.....to je kot dan in noč😀😉😄👍...zdaj da to pojasnjuješ je brez veze, to vsi vemo....žal, če pri bencinarju nimaš turbaka, je vse bolj žalost...vsedi se v eno 3valjno turbo gajbico z 1000ccm in 100km, pa boš še bolj razočaran nad g165😉😀🤭
V resnici me manjša moč moti veliko manj, kot so me motile morebitne težave z dizel motorji.
Vsekakor pa bom šel še sam pogledat in povprašal glede podložk (čeprav dvomim) in ga pregledal z obdjem (koliko regeneracij je bilo do sedaj, kdaj je bilo olje menjano itd).
MyMazda mi je to pokazala, zgleda se je servise delalo dokler je bila v garanciji.
Vsekakor pa bom predlagal sestri, naj pelje še na servis pregledat, če bo prodajalec seveda pustil.
Iz slik oglasa se vidi, da je avto lepo ohranjen, zelo verjetno je bil enkrat menjan volan.
Iz te servisne zgodovine pa se vidi, da ima avto zelo verjetno prave km in da prepogosto tudi ni bil servisiran, kot na primer pri nekaterih forumaših, ki olje pri dizlih menjajo na 10.000 km in ki jim dam vedno bolj prav. Je pa izgleda vsaj bil na cca. 20.000 km. Ni mi jasno, ali so pri 71.000 zamenjali olje. Poglej ta izpisek, če obstaja. Če ga niso, potem je bil en interval celo nekoli prekoračen - 25.000.
Oglas pravi, da je zgodovina znana. Naj predložijo vso dokumentacijo, tudi o servisiranju izven Mazda mreže servisov.
Če se slučajno (zelo malo verjetno) kakorkoli izogibajo pregledu na tvojem servisu, potem pa samo stran od takega trgovca.
Včeraj sem imel čas, pa lepo vreme je bilo in sem vrgel gor zimske 17". Ugotovil sem, da vožnja z njimi niti ni toliko bolj udobna kot na 19". So bolj glasne, v ovinkih se zvijajo, da imaš občutek, da bo šel avto ravno, avto je grd. 😊
Sem pa hkrati šele sedaj ugotovil tudi to, da je na teh 17" v bistvu ET 40 in ne 45, kot je pisalo na računu. 🤔 In sem bil v to skozi prepričan.
Zato pa lepše stojijo na avtu, bolj pomaknjena na rob blatnikov. Vsaj nekaj.
Hkrati sem stehtal moje momo 19", feltna + guma = 22,5 kg.
Fino. 👍 Alex, še kakšna slika, da vidimo tvojo grdoto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
To je ugodno, če je temeljito. Na uradnem servisu temeljito čiščenje saj motorja stane okoli 400€ (vključuje peskanje kolektorja z orehovimi lušinami, čiščenje kanalov na glavi motorja, EGR. menjavo podložk injektorjev). Kolikor vem gre za veliko (cca 6 ur) razstavljanja, umazanega čiščenja in sestavljanja.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani