Evo pa še krivulja za CD175 - pri obratih, pri katerih običajno vozimo, to je 1.500-3.000 je moči približno 2x toliko. Torej Mazda dizel je v praksi 2 x močnejši od bencinarja. 🤔 In to se tudi še kako čuti pri vožnji. Deklarirani podatki pa so zavajajoči, bolj pošteno bi bilo, da bi se oglaševala moč pri na primer 3.000 obratih, potem bi CD175 imela 165 KM, G165, G145 in G120 pa zgolj 85 KM.
Ti deklarirani kW so nekaj podobnega kot pri audio ojačevalcih W. So zavajajoči in so del marketinga.
Mazda G145 ima praktično enako (uporabno oz. neuporabno 😁) moč kot G165. Pri 2.000 obratih imata obe 50 KM, pri 3.500 obe 100 KM. Morda kakšno KM razlike. In kdo vozi Mazdo pri več kot 5.000 obratih?
Skratka G145 je praktično enako G165. Razlika je predvsem v naboru možne opreme.
Iz spodnjih grafov vidimo, da bi bil tudi G120 čisto OK za Mazdo 6, kot je bil 30 let star Mazdin 2.0 motor s 117 KM v Mazdi 626.
Je bilo preverjeno pes in stima. Vmes je bila tudi voznja po avtocesti. Pac malo razmisljas predvidevas ni skoz gas, bremza ampak cimbolj tekoca enakomerna voznja, po bregu navzdol motor hladis. Z obcutkom se da, brez oviranja prometa in cijazenja, po omejitvah.
Na platišče 7,5" bo v redu, na 8" pa ne. Preveč bo razširilo gumo in bo platišče izpostavljeno poškodbam na kakem robniku. Na 8" montirajo celo gume širine 245.
Meni se zdi že 7,5J preširoko za gume 215 45 R18 (nizka guma).
Iščem si dodatna platišča za mojo M3, kolikor sem uspel pogooglat, so original Mazda platišča dimenzij 7J x 18", ET 50.
Zimske gume imam Michelin pilot alpin PA4, dimenzij 215/45/18.
Zanima me, ali lahko te gume montiram tudi na platišča 7.5J x 18" ET 45 ali pa na 8J x 18" ET 43. In pa seveda če katera platišča sploh pašejo na moj avto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Evo pa še krivulja za CD175 - pri obratih, pri katerih običajno vozimo, to je 1.500-3.000 je moči približno 2x toliko. Torej Mazda dizel je v praksi 2 x močnejši od bencinarja. 🤔 In to se tudi še kako čuti pri vožnji. Deklarirani podatki pa so zavajajoči, bolj pošteno bi bilo, da bi se oglaševala moč pri na primer 3.000 obratih, potem bi CD175 imela 165 KM, G165, G145 in G120 pa zgolj 85 KM.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani