Ma kaki, nikoli mi ni žal. Mi je pa žal, da mazda nima turbine.Takega bi takoj zamenjal za mojega.
Tako, da dino sploh ne pride nikoli v poštev, x186 pa je tak kot pač je. Mazda se je odločila, da fura te motorje.brez turbine in nomamo kaj. Če hočeš mazdo oač vzameš to, kar ponujajo.
Janez007, dejstvo je, pa lahko pišeš kar koli želiš, dino je vstopni model pri CX30, cenejši, zastarel, ki je nadomestil 2.0 motorje.
Upam, da kakšen tvoj sodelavec tole bere in ti kupijo ob slovesu, na 1. aprila, eno turbo varianto Mazde.
Ne spomnim se, da bi jaz kdaj druge spraševal, katero naj izberem, plavolasko ali rjavolasko, z malimi ali velikimi ... itd. 😃
Izberi tisti avto, barvo, motor, menjalnik, ki je tebi všeč! Vse tele Mazde 3 in CX-30, bencinske, so OK, bi moral biti z njimi zadovoljen. Ene imajo določene pluse, druge druge, ..., si že sam lepo povzel. Kot pri ženskah. 🙂
Hello from Macedonia! (Sorry for writing in English, let’s just say my Slovenian isn’t great, but I can understand almost everything.) I’ve been following this thread for a while and have learned a lot from you all.
Three days ago, I got my Mazda CX-30 140 AT. I immediately took it for a weekend trip to Greece to test it out. So far, I’ve driven about 30% in the city and 70% on the highway, and even after ~400 km, the fuel economy has been surprisingly good.
Just wanted to share some images and let you know I’m happy to answer any questions if you have any.
Hvala in ostanite kul!
Odlična poraba.👍 Imate v Makedoniji omejitev na avtocestah 110 km/h? 😁
Naša CX-30 G140 AT ima 1500 km, poraba 6,9 l/100 km pri podobnem deležu avtoceste.
Meni osebno so taka mikro popravila še bolj všeč, saj 99% platišča ostane originalnega.
Podobna dilema je glede "hladnega" popravila vdrtin pločevine. Tudi če stane enako, kot klepanje in barvanje, bi raje izbral ravnanje s palčkami in seski, pri manjših poškodbah pa pride ceneje, cca 200€/h ... @Alex, da te ne bo kap 😄
To je pač en folk, ki misli, da je najpametnejši na tem svetu in da bo že našel budalo, ki bo tole kupla po tej ceni.
Sem že povedal pa bom še 1x. Pri Moćniku v kranju sem ponudil za skoraj novo 6-ko dva jurja manj kot jo je prodajal in da mu dam takoj denar in odpeljem. Ps o cincali in so cincali pa so na koncu rekli ne. Men pač ni blo hudega, sem vzel novo za ta denar sicer z nekaj manj opreme a ne bistvene. Močnik je pa še 2 leti kasneje fural isti oglas po ceni, ki je bila 500€ višja kot moja ponujena.
Izredno slab trgovec in ekonomsko borno podkovan, ker če maš kupca za rabljen avto pri 30k€, ga pač ne izpustiš iz rok, brez pogajanja. Ja tud pogajat se niso hoteli, češ glej ga butla mene, kaj pa si dovolim predlagat tako ceno.
Tale oglas se je danes pojavil in danes izginil ... verjetno se bo pojavil nazaj čez par dni, ampak ga ne bo prodajal Zoran, niti ne bo 15.990, ampak verjetno okoli 19.000. 🥲
Odlična storitev za ceno slabe - ne gre. Razen pri @Alex, ki bi verjetno profesionalno spoliral naše 4 avte skupaj za 40€ ... sklepam po njegovih komentarjih zlatarsko dragih storitev Mazdinih servisov. 😁
Mene pa zanima @skritikrt, ali se popravljena ujame z ostalimi tremi platišči? Verjetno se od blizu opazi razlika, ko so narazen pa ne?
Nova pečica za peko, nov fen, nov toaster, nov električni grelec - radiator imajo ob zagonu res vonj po zažganem. To piše tudi v navodilih.
V novem avtu pa je vonj po toplih, lepilih, umetnem usnju, če je vgrajeno,
reciklirani plastiki, gumi. To vse skupaj tvori ta specifični vonj "po novem".
Tudi glasbeni instrumenti, novi, imajo podoben vonj. Ni strupeno.
Z vsem se strinjam, samo zadnjemu stavku ne verjamem.
Res da je uporaba določenih snovi danes prepovedana, vendar nisem prepričan, da do vsi hlapi, ki se sproščajo, nedolžni, niso škodljivi, niso strupeni.
Recimo v novem kinu, nekaj tednov od odprtja, v Supernovi sem sam komaj izdržal 2 uri, tako me je dražilo-žgalo v sinusih. Drug primer, nekoč se je sodelavka skoraj zadušila, ko so ji v pisarno položili nov tapison. Lahko da obloge, ki so "dišale" po novem, res niso oddajale strupenih snovi, so pa bile vsaj alergeni, kot je recimo cvetni prah, 100% BIO.
Da zaklučim, če je komu všeč vonj nove avtomobilske kabine, OK, meni ni.
Drugače pa imam generator ozona, ki v starejših avtih nevtralizira vonj po starem. Gre za drug problem, ki je posledica razpadanja premijskih materialov (za razliko od stabilizacije novih materialov).
Če nekaj smrdi po prežgani elektroniki, ni nujno da je vzrok prežgana elektronika ... očitno se tukaj nismo razumeli.
Nove naprave, ki se segrevajo na visoke temperature, v začetku oddajajo vonj po xxx. Raje xxx kot da me spet grabite za besedo. Recimo nova pečica je pri prvem segrevanju kar fino smrdela in jo je treba po navodilih najprej nekaj časa pregreti, prazno. Nova steklokeramična plošča (spodaj... v predalu je smrdelo nekaj tednov), da ne govorim o novi kaminski peči, ...
Podobno je v motorju kar nekaj snovi, ki se šele ob prvem resnem segrevanju zapečejo in ob tem smrdijo. Kabina je pa itak v glavnem reciklirana, s topili, barvami, lepili itd prepojena guma, plastika in še kaj. Premijski materiali.
Ja pa ne po prežgani elektroniki no. Smrdijo kemikalije in adesivi, ki se uporabljajo tekom proizvodnje. Smrdijo stvari, ki so nanešene na elemente in ne elektronika, ki naj bi se po tvoje prežgala. Tud stare stvari smrdijo, ko gre recimo gor prah al pa se lima cigaretni katran gor, če se v prostoru kadi. Elektronika sama ne sme imeti vonja, ker če ga ima je šlo nekaj hudo narobe.
Kaj pa je po tvojem elektronika?
Sicer pa Copilot glede vonjev a novem avtomobilu pravi:
Vonj po plastiki v kabini novega avtomobila je posledica hlapljivih organskih spojin (HOS), ki se sproščajo iz novih materialov, kot so plastika, lepila, preproge in oblazinjenje.
Ta vonj je za mnoge ljudi značilen in prijeten, vendar lahko vsebuje škodljive kemikalije, kot so formaldehid, benzen, toluen in ksilen.
Čeprav so koncentracije teh kemikalij običajno nizke, lahko dolgotrajna izpostavljenost povzroči zdravstvene težave, kot so glavoboli, draženje oči in grla, slabost in alergijske reakcije.
Zato je priporočljivo, da nov avto pogosto prezračujete, še posebej v prvih mesecih uporabe, ko je sproščanje teh spojin najintenzivnejše.
Po prežgani elektroniki? Resno, prvič slišim kej takega. Pri novih, če kaj zasmrdi so ostanki materjala za konzervacijo. Ko jih prežge zasmrdijo in s časom odsmrdijo svoje.
Resno? Tudi druge elektronske naprave najprej smrdijo dokler se ne razsmradijo (kuhinski roboti, mikserji, elektronske žarnice, ....)
Ne strašite preveč, se več ne bom upal vsesti v avto. 😂
Bom pogledal blatnike, če je res tako kot na zgornji sliki. Imam pa kar slabo dioptrijo (očala...), tako da verjetno ne bom nič videl.
LP
Mazdo se gleda na 5 m oddaljenosti, tako kot na novo polakiran parket. 😁
Ja, naša je kar smrdela po novem, tudi prežgani elektroniki, kar je normalno - tako tudi piše v navodilih. Zadnjič smo kupili novo kuhinjsko ploščo, ... podoben smrad več tednov ... mogoče je kriva profesionalna deformiranost štromarja.
To ni nič. Pri nas na obali je pozimi toliko slane. 😉
Ha, zjutraj je res malo bolj hladno, ko grem domov iz službe je pa v avtu ki je na soncu 30°C. Sicer pa imam še eno raketo, ki sliši na ime diesel-power. Na njej ne bom še zamenjal zimskih, jih bom skuril do konca. Tako, da je to situacija win-win.
Sem si raketo malo drugače predstavljal .... raketa s starimi zimskimi gumami na primorskem razbeljenem asfaltu ... ruska ruleta, ne raketa 😃
Po temeljitejšem pregledu sadovnjakov so strokovnjaki Kmetijsko-gozdarskega zavoda Nova Gorica ugotovili, da je Primorsko prizadela huda pozeba. Ocenjujejo, da bo med deset in sto odstotki manj sadja...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Upam, da kakšen tvoj sodelavec tole bere in ti kupijo ob slovesu, na 1. aprila, eno turbo varianto Mazde.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani