Ni tako hudo,kot nekateri pišejo. Kolega ima sedaj 250Kkm na cx5. 175 KM. Tip nima pojma o motorjih in ne bere tega foruma. Večinoma se vozi z njo 3 km od doma do službe. Avto vozi le na redne servise, ko mu rečejo in avto sela brez problemov. Zamenjali so mu na uradnem servisu tisto, kar servis predvideva in to je to. Verjetno je včasih dobro le vozit in tankat.
.
Očitno se da te dizle vozit z gasom
"do daske" 24 ur brez prekinitev. Serijske seveda.😉
Lado daj povej, zakaj se je pri moji bivši CD175, kupljeni in redno servisirani v Lj, vse zabilo s sajami že pri 65.000 km, kmalu po 3-tjem rednem servisu?
Kratke mestne vožnje ali pretirano tiščanje po AC
Če ni optimalno izgorevanje, je povečano število saj, grejo čez EGR nazaj v mašino in se vse skupaj samo še bolj baše in baše
Isto je men Majes reku, pa sem takrat delov se po 40k km letno, pa je reku da vseeno bencinarja, bencinar bo su do 400k brez problema, dizl po 150 bojo pa samo se problemi
Tudi dizelska 2.2 bo brez problema naredila 400kkm, AMPAK moraš:
- menjavat olje na 10kkm
- počakat da se lepo segreje predno tiščiš + še takrat bit z njo nežen (če pogledaš videje, ki jih je @vzupan3 prilimov, tip v enem od njih razlaga kako se nabije pritisk v motorju ko je motor nad 3k rpm in takrat če ni vse tipi topi začne zabijat oljno črpalko)
- da se črpalka ne zabije moraš zamenjat podložke injektorjev takoj ko je možno + redno čistit saje, torej:
- ustrezno spucat sesalni kolektor in vse pri EGR-ju na vsake 100kkm
- potem imaš pa tu še dpf, ki ga ne smeš prevečkrat prekint med regeneracijo
Poleg podložk zamenjaš še tista 2 senzorja, ki so jih menjaval pod garancijo. Potem zamenjaš še injektorje, ki so jih tudi menjaval pod garancijo.... pa po možnosti fašeš še prvo serijo ki ima slabo zalito odmično in treba menjat še odmično. Pa loputica na turbinici in vse s tem povezano poleg...
Če se tega držiš, upam dat roko v ogenj, da bo motor šel brez problema veliko km. !!!!!!
Kjer pa so težave, so pa pri uvoženih avtomobilih iz tujine, kjer se je avte vozilo na lizing in se jih servisiralo po navodilih proizvajalca, torej na 20kkm ali pa še več... Ko se je posvetila lučka dvomim, da je kdo sploh pod haubo karkoli pogledou ampak samo vozil dalje pod malo večjem gasu, češ da se bo motor spucal. Če pa uvoziš bencinarja, so ga pa težko zajebal, pa če so se še tako malomarno vozili z njim. In tu so potem težave s to generacijo skyactiv-d motorjev!
Seveda imaš tudi primere v slo, tako kot moj kolega, ko je kupil novo 6ko, jo servisiral na 20kkm ker je to vse kot mora bit, pooblaščenci niso imeli pojma da bo sranje z motorjem na dolgi rok, potem so se pa začele težave pri 100kkm. Sedaj z vsem znanjem ki ga imamo o teh motorjih, ni šans da boš imel z njim probleme če se držiš zgornjega seznama.
In potem ko potegneš črto, a bi raje vzel G194 ali CD175 pomisliš še na to, da je AT bolj obremenjen zaradi večjega navora, sprednji diski (ki so iz papirja) so tudi bolj obremenjeni zaradi večje teže, se še prej zvijejo,...
Nevem no, vsak naj se odloči sam, motor ni slab če prevažaš polno familijo in je avto natovorjen do amena, ampak količina stvari, na katere je treba bit pozoren,,, ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasnu tudi ob teh 400 eurih ki jih na leto profitiraš z dizlom, boš vrgu za servise
Bolj objektivno bi težko zapisal to primerjavo, sploh ker sem tudi sam na začetku pred nakupom gledal CD150, ki mi je na testni vožnji dal precej mešane občutke
Imam 2.5 sicer druga generacija, trenutno 310.000 prevozenih in niti enega samega problema z motorjem. Nivo olja pade iz max. na min pri 20.000 prevozenih.
Včeraj, ko sem bil na servisu sem dobil kot nadomestni avto M3 G122 avt. Je fina za vozit glede na to, da je avtomatik, ker ji kar fino pomaga ele. pri pospeševanju z mesta. Tako, da je sedaj bolj prijetna za vozit kot prej, ko ji še ni pomagala elektrika. Poraba je pa za moje pojme prevelika! Jaz sem jo vozil 80km z porabo 6.6, toda prej je bila vožena s precej večjo porabo.....
Ma gledam za sina, ki se počasi odpravlja na svoje. Primerna zanj (optimalna) se mi zdi Mazda CX-30 z 2,5 G140 motorjem. Mu je Mazda 6 všeč, enako kot jaz pa je mnenja, da je v trojki (prejšnji model) občutek vožnje še boljši. Potem si pa mislim, da če bo slučajno kakšen naraščaj, bo trojka HB kmalu premajhna, za nalagat vozičke itd. in je verjetno CX-3 po prostornosti nekje vmes med 3-ko in 6-ko, ali se motim?
Na @Bini sem najprej pomislil, vendarle on je imel limuzino, pa še prejšnji model. Mene zanima Mazda 3 HB, oz. alternativno CX-30, če je prostornejša.
Privlači me tale G140 dinozaverski motor. 6-ke ni več v ponudbi, CX-5 pa tega motorja tudi nima v ponudbi. Ostali večji so zame predragi - ne mislim nabavljat avta za 50.000, ker mi ga lahko naslednji dan zbije toča ...
Tank na 100%, kot da imam Passata. Ko se 100% napolni AdBlue občasno zbluzi. Pa morejo izčprta, ponastavit in natočit 😅
Poznam takega lastnika, preden bom spet kregan o gostilniških zgodbicah.
Kolkokrat imam telefon na 100%. Skoraj vsak dan. Dobesedno zanič roba, če gre ob 100% v treske.
Tusi če je tak očutljiv, pri nalaganju. Kaj se bo šele zgodlo, ko bo sneg? 🤔 Pa bo kako ledeno kepo nabasal po bateriji => kabum. Naj dajo pol titansko plato spodaj.
V glavnem, že dolgo časa nisem kaj tu noter napisa, ampak če je res tak, potem bo bencin še naprej.
Mislim da jo tesla dejansko ima. So delali teste, ko so metali vse živo pod avto, pa je zdrobilo praktično karkoli.
Tu je šlo bolj za kak stik in vročino, dvomim da je fizična poškodba vzrok.
Je imel kdo podobne probleme Mazda 6 2.2 2016 vsak drugi dan mi pokaže napako(SCBS) na sliki ko avto priklopim kaže napako za maf senzor ampak je bil zamenjan(nov)...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
CD150 ima blokado na 200kmh, ni šans da imajo z njim povprečno hitrost 221kmh
Povezava za deljenje
Deli na druge strani