Super, torej govorimo, da je med lažjo M3 z najnaprednejšim X motorjem in rocnim menjalnikom in na drugi strani večjo in težjo M6 z dinozaverskim močnejšim bencinskim 2,5l motorjem avtomatikom razlike zgolj 0,75l. A je treba še kaj dodati, ker jaz nekega razvoja pri nizji porabi tukaj ne vidim.
No jaz sem imel na M6 porabo 6,9l z 2.5l avtomatikom.
Nič nimam proti X motorju, je tudi tehnološka zanimivost, samo na področju porabe, sploh v primerjavi z ostalimi mazdinimi notorji, pa tud ni takšen presežek kot ga želijo nekateri prikazati.
Zanimivo kako različno vidimo stvari. Meni se pa sanke prov dopadejo, hkrati pa so praktične da ne rabim vsakič posebej šraufat nosilcev v streho ko grem kolesarit.
Mašina je pa za ene tri generacije nodernejša kot dinozaverski 2.5 motor.
Veš kaj pa meni ni jasno, zakaj je ta tvoj najnaprednješi motor vgrajen samo v CX30 in M3, v velike mazdine avte M6, CX5 in celo najnovejšo CX60 pa tlačijo zastarelo tehnologijo?
Mogoče zato ker te avti rabijo močan zanesljiv motor? 🤷♂️
Sam sem postal bolj pozoren v zadnjem letu, ko so me začeli srbeti prsti, da bi posegel po CX-5. Še posebej sedaj, ko vidim koliko okvirno iztržim za manjšo sestrico.
Aha, tud sam sem imel takšne racunice koliko bom iztržil za M6. No ko pride do prodaje pa se zatakne, sem bil na koncu vesel da sem jo prodal pod ceno, pa je bila top avto. Mogoče boš CX-3 lažje prodal, ni pa nujno. Vglavnem po moji izkušnji so cene na avtonetu previsoke in je treba kar fajn spustiti da prideš v ožji krog izbire potencialnih kupcev.
Jz imam na M6 z 2,5l motorjem porabo 7l. Vožnja je 60% relacija Kranj- Domzale, 10% mesto, 30% AC polno nabasan via Croatia. Nisem divjak, vozim normalno, gužve za mano ni nikoli, ko mi paše ga stisnem, drugače pa pametna predvidljiva dinamična vožnja.
Sosed ima enako vozilo pa ima 10l porabe.
Te motorji niso pozrešni odvisno je samo kakonga voziš. Tudi vsi novi turbo opevani mlinčki ne pijejo nič bistveno manj če ga mal bolj pohodiš, edino po mestu pa so verjetno malo manj požrešni.
Sem se pogovarjal tudi z lastnikom dizla M6 2,2, 184km, se je vozil vsak dan relacijsko, normalna vožnja, poraba 7,5l. Ok, lahko da je imel slabse pogoje za vožnjo kot jaz, samo kaj dosti pod mojo porabo ga verjetno ne bi spravil.
Sam se moraš odločiti ali hočeš dizla z boljšim navorom in visjo možnostjo okvare ali top zanesljivega atmosferca. Poraba ne bo bistveno drugacna.
Če bi ga šparal sem prepričan da bi svojega spravil pod 6,5l.
Aja, pa ne oziraj se na @Alex v delu kjer govori o zastarelih motorjih. Ja res je, motor ni zadnje čudo tehnike, je pa zato vzdržljiv in denarnici prijazen za vzdrževanje, beri samo tankaj in vozi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Naj vzame g194, ker g165 je prešvoh za tak avto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani