Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj skritih funkcij radija v Mazdi 6:

 

Kontrola displeja:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb SEEK UP (?e pri modelu '06> ne deluje, probaj POWER + TA).

Funkcija pri?ge vse znake na displeju naenkrat (kontrola morebitnih mrtvih ali obledelih znakov).

 

Pregled stanja zvo?nikov:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb AUTO-M.

Radio za?ne predvajati zvok izmeni?no iz vsakega zvo?nika (kontrola ustrezne povezave in delovanja) po slede?em vrstnem redu:

1. Prednja leva vrata

2. Prednja desna vrata

3. Zadnja desna vrata

4. Zadnja leva vrata

 

Ponastavitev nastavitev zvoka:

Radio pri?gan - Dr?i pritisnjen gumb TUNE/AUDIO CONT. + katerikoli gumb v avtu (razen POWER/VOL).

Funkcija postavi na tovarni?ke nastavitve bass/treb/fade/bal, ostale stvari se ne spremenijo (ALC, radijske postaje...)

 

Vklop/Izklop zvo?nega signala (BEEP) ob pritisku na tipko (model radija do '06 - srebrn):

Radio ugasnjen - Dr?i pritisnjen gumb SEEK DOWN + gumb 5 (<<) za 3-5 sekund.

Funkcija vklju?i ali izklju?i pisk kadrkoli se pritisne kak?en audio gumb. Sli?i se en dolg pisk, ko je BEEP vklju?en in en kratek pisk, ko je BEEP izklju?en.

 

Preverjanje jakosti radijskega signala:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb 2 (disc^).

Funkcija prika?e kvaliteto sprejema radijskega signala in pomaga pri ugotavljanju kvalitete antene, povezave, sprejemnika). Prikaz na displeju je 0-9 (0 = slab, 9 = dober sprejem).

 

Preverjanje ustreznega delovanja vseh gumbov:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb TAPE/MD (pri modelu '06> pritisni gumb POWER/VOL + gumb MEDIA).

Funkcija omogo?a preverjanje delovanja vsakega gumba. Ob pritisku vsakega gumba se zasli?i pisk (tudi obvolanskih komand) Npr. v nekem re?imu delovanja radija nekateri gumbi niso aktivni. Tako lahko preverimo ali gumb res ni aktiven ali pa dejansko ne deluje.

 

Self Test - samostojna diagnoza radija:

Radio ugasnjen - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb AM + gumb TAPE/MD (pri modelu '06> pritisni gumb POWER/VOL + gumb AM + gumb MEDIA).

Radio bo sam naredil nekaj testov za preverjanje ustreznega delovanja audio sistema. Prvi izpis na displeju bo priozvajalec in serijska ?tevilka. Za zaustavitev testiranja in ustavitev trenutnega prikaza na displeju obrni klju? v zaklenjeno pozicijo (LOCK).

 

 

Tako, to bi bilo nekaj zanimivosti, ki jih lahko preizkusite.

Iz vseh funkcij se vrnete v normalen re?im delovanja s pritiskom na gumb POWER/VOL.

 

Brez problema se pa lahko tudi poigrate (tri tipke pritisnjene naenkrat) in ugotovite ?e kak?no morebitno skrito funkcijo.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.