Skoči na vsebino

323F V6


mike007

Priporočeno sporočilo

Imam problem pri monta?i ?p. filtra.

 

zanima me ?e lahko cai montiram od luftmessra naprej ali ?ele od airboxa..

na airboxu je neka cev?ica, ki gre iz airboxa na neki kondenzator( nevem kaj je to, zgleda kot konderzator :ne vem: ), je edina stvar ki se dr?i airboxa razen luftmessra, ne upam je odstrani, saj ma ziher kak namen( itak :rolleyes: )..

 

za vsakokr?no pomo? se vam ?e vnaprej zahvaljujem!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tisto cevko mora? samo za??ititi pred umazanijo -filtrirat zrak ki gre vanjo.. (npr. ?enske nogavice, ipd. ;) )

drga?e pa lahko CAI namesti? takoj za merilcem pretoka zraka !

pa obvezno dovod sve?ega zraka do filtra !!! naredit

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tisto cevko mora? samo za??ititi pred umazanijo -filtrirat zrak ki gre vanjo.. (npr. ?enske nogavice, ipd. ;) )

drga?e pa lahko CAI namesti? takoj za merilcem pretoka zraka !

pa obvezno dovod sve?ega zraka do filtra !!! naredit

A mogo?e ve?, ?emu slu?i tista cevka, katero prav? da bi jo moral za??ititi pred umazanijo? Najlep?a hvala za odgovor.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

avto ma neke vakuumske povezave, ki med drugim slu?ijo VRIS sistemu za spreminjanje sesalnih poti, tale cevka je mislim da ena od tistih vakuumskih povezav :) oz. je nekje pri nekih solenoid ventil?kih zraven za pravilno funkcijo

 

to?no tudi jaz ne vem

 

ne sme pa se zabasat, zato sem rekel, da za??itit pred umazanijo ... saj tudi v originalu gre iznad zra?nega filtra

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tista cevka je za regilacijo pritiska goriva, ki se vbrizgava v motor. Finta pa je ker motor, deluje pod drugimi pogoji ?e je filter zabasan, kot pa ?e je nov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tista cevka je za regilacijo pritiska goriva, ki se vbrizgava v motor. Finta pa je ker motor, deluje pod drugimi pogoji ?e je filter zabasan, kot pa ?e je nov.

Kaj misli? da bi mogu tisto cevko nazaj priklju?it na dovod :whatever: (namre? plasti?ne cevi bom odstranil in namestil cev iz nerjave?ega jekla) ?? :huh:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj misli? da bi mogu tisto cevko nazaj priklju?it na dovod :whatever: (namre? plasti?ne cevi bom odstranil in namestil cev iz nerjave?ega jekla) ?? :huh:

na?eloma ja, in to za filter in pred sesalno loputo, kot je bilo prej

 

sem pa videl marsikateri avto (tudi mazdo) ki je mela to cevko samo filtrirano in pa? nekje pritrjeno, da ne binglja...

 

p/s: evo.. zdaj kao vem, zakaj je tista cevka :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.