Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ojla!

Jaz sem ?e kar dokaj nova kar se izku?enj z mazdami ti?e, zato bi prosila ?e kdo ve odgovor na moje vpra?anje oz. te?avo.

Imam mazdo mx-3, 1,8 v6 in ima totalno ?uden zvok pri vi?ji hitrosti. Tam nekje pri 140 km/h se mi za?nejo trest sklopka, gas in volan. Ok, to najbr? niso nacentrirane gume ( jih bom ?la). Ampak pol se pri 150km/h umiri in vozi normalno tam do 180km/h ( ve? ?e nisem ?la). Problem pa je v tem, da vmes spu??a intervale ?udnih zvokov (nekakega brnenja) z razmakom parih sekund in brnenje traja tudi tam ene tri sekunde. Takrat za?utim tudi rahlo tresenje avta. Naj povem, da sem to opazila tudi v prostem teku. Kazalec za vrtljaje pa se minimalno premakne. Bolj ne kot ja.

Brnenje je dokaj tiho in v bistvu ni mote?e, sam ne bi rada avta uni?la. Mehankar ni opazil ni? nenavadnega pri avtu, razen tega, da imam obro?nike obrabljene, kar pa s tem baje nima veze.

Hvala

Napisano (urejeno)

Mogo?e te?ave z ??? :bravo:

 

:cheers:

 

Ali pa tudi ne???

Popravljeno od komar
Papa, Tomi
Napisano

verjetno ma? dro?nike obrabljene (kar na?eloma s tem verjetno res nima veze), druga?e pa je treba avto dejansko videt in sprobat, da opazi? v ?em je problem, tresenje lahok povzro?ijo nescentrirane gume, ali pa tudi slab (obrabljen) ko? sklopke, lahko pa da samo na dolo?enih neravninah zaradi zra?nosti katerega kon?nikov... pa ?e kaj...

 

?e ima avto nemiren prosti tek, je lahko senzor lopute plina nenastavljen, lahko ma? kak?no tesnilo na dovodu zraka v motor slabo, lahko da je gumijasta cev od filtra do sesalnega kolektorja luknjasta.. in ?e kaj se najde... kapa razdelilca, razdelilec v?iga, v?igalni kabli, sve?ke... ampak na?eloma bi moral vsak malo bolj ve?? mehanik to vse sprobati in vedeti

 

brnenje je lahko tudi ventilator za "hlajenje motorja"

?e se pogosto vklaplja, je treba preveriti hladilni sistem, ko pa se vklopi je pa normalno da avto malo zaniha z obrati.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Hmm... ?e ima? klimo je to mo?no tudi da se sli?i vklapljanje, ?e posebej, ?e je slaba sklopka klime, ki lahko spu??a take zvoke par sekund preden ujame vrtenje z vrtenjem motorja... to je to kar se ti?e brnenja, za tresenje pa bodo najverjetneje slabo centrirane ali pa po?kodovane gume... zato ?imprej do kak?nega vulkani?erja

33112_1.png

Napisano

Lahko pa je tudi slabo centrirana ali pazvita kaka polos.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vse se je odvilo brez nesreče in katastrofe, a bilo ni daleč. Zanim pa me - kdo bi bil kriv?    Kranj, cesta proti Jezerskemu, takoj za rondojem Primskovo,   Jaz se po zeleni vključujem desno na glavno, kombi vozi po svojem pasu proti Jezerskem po rumenem, ženska pa gre prehitevat kombi po rdeči. Njena hitrost ene 90, moja ene 30. Bila sva iz oči v oči, desna stran avta je šla v koruzo, drugače ni šlo, k sreči Rav4, da ni nasedel.    Zdaj pa moje vprašanje....   Črta je prekinjena Znaka ona nima v svoji smeri da se bliža križišče oz priklop stranskih poti jaz nimam STOP znaka (niti nimas prednosti) Ceste niso zgolj poljske, obe stranski gredo v naselje, desna celo v koruzni labirint   njen pogled   Moj pogled je bil seveda usmerjen večinoma levo, desno pa gosta koruza....   Nazaj k vprašanju, kdo bi bil kriv? Praviloma se ne sme prehitevati preko območja prikolopv stranskih cest, a znaka ni imela, imela je prekinjeno črto...torej? null
    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.