Skoči na vsebino

Brnenje motorja


Priporočeno sporočilo

Ojla!

Jaz sem ?e kar dokaj nova kar se izku?enj z mazdami ti?e, zato bi prosila ?e kdo ve odgovor na moje vpra?anje oz. te?avo.

Imam mazdo mx-3, 1,8 v6 in ima totalno ?uden zvok pri vi?ji hitrosti. Tam nekje pri 140 km/h se mi za?nejo trest sklopka, gas in volan. Ok, to najbr? niso nacentrirane gume ( jih bom ?la). Ampak pol se pri 150km/h umiri in vozi normalno tam do 180km/h ( ve? ?e nisem ?la). Problem pa je v tem, da vmes spu??a intervale ?udnih zvokov (nekakega brnenja) z razmakom parih sekund in brnenje traja tudi tam ene tri sekunde. Takrat za?utim tudi rahlo tresenje avta. Naj povem, da sem to opazila tudi v prostem teku. Kazalec za vrtljaje pa se minimalno premakne. Bolj ne kot ja.

Brnenje je dokaj tiho in v bistvu ni mote?e, sam ne bi rada avta uni?la. Mehankar ni opazil ni? nenavadnega pri avtu, razen tega, da imam obro?nike obrabljene, kar pa s tem baje nima veze.

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

verjetno ma? dro?nike obrabljene (kar na?eloma s tem verjetno res nima veze), druga?e pa je treba avto dejansko videt in sprobat, da opazi? v ?em je problem, tresenje lahok povzro?ijo nescentrirane gume, ali pa tudi slab (obrabljen) ko? sklopke, lahko pa da samo na dolo?enih neravninah zaradi zra?nosti katerega kon?nikov... pa ?e kaj...

 

?e ima avto nemiren prosti tek, je lahko senzor lopute plina nenastavljen, lahko ma? kak?no tesnilo na dovodu zraka v motor slabo, lahko da je gumijasta cev od filtra do sesalnega kolektorja luknjasta.. in ?e kaj se najde... kapa razdelilca, razdelilec v?iga, v?igalni kabli, sve?ke... ampak na?eloma bi moral vsak malo bolj ve?? mehanik to vse sprobati in vedeti

 

brnenje je lahko tudi ventilator za "hlajenje motorja"

?e se pogosto vklaplja, je treba preveriti hladilni sistem, ko pa se vklopi je pa normalno da avto malo zaniha z obrati.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm... ?e ima? klimo je to mo?no tudi da se sli?i vklapljanje, ?e posebej, ?e je slaba sklopka klime, ki lahko spu??a take zvoke par sekund preden ujame vrtenje z vrtenjem motorja... to je to kar se ti?e brnenja, za tresenje pa bodo najverjetneje slabo centrirane ali pa po?kodovane gume... zato ?imprej do kak?nega vulkani?erja

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.