Skoči na vsebino

mazda 6 240tkm


jotko

Priporočeno sporočilo

Delal je 60 kkm/leto (~200 km/dan), torej je bil avto skoz v pogonu, kar je za avto najbolj?e. Ta sigurno ni imel problemov z DPF. :hudicek:

 

Za pametno ceno bi ga vzel, zakaj pa ne.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6508257&show=1

 

to je ta mazda,..

cena ni glih niska

je pa res da tudi jaz delam okol 30tkm na leto,...

zanima me koliko zdrzijo turbine pri mazdi, menjalnik in sam motor,...

da ni to potem k pri renoju da pri 150tkm za?ne vse crkvat od ?ob do turbine in vse na avtu,...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ni Rena, to je Mazda. Ti motorji se vrtijo dokler ne crknejo. Potem se pa ustavijo.

 

?e menjalnika ne polomi? sam, je skoraj neuni?ljiv.

?e mrzle turbine ne na?iga? v obrate, je kar trpe?na.

Motor se pa vrti, dokler ne crkne.

 

Zavedaj se, da avto ni konj. Konju vidi?, da je obesil glavo, pa ve?, da je bolan. Avto se pa sveti kot nov, kaj skriva v drobovju, se pa poka?e s ?asom. Je pa dejstvo, da so Mazdini motorji med bolj?imi in zanesljivej?imi, kar jih lahko dobi?. Kar pa ne pomeni, da ti ne bo ni? odpovedalo. Pomeni samo to, da z nakupom Mazde najmanj tvega?.

 

?e je avto primerno vzdr?evan in ?e je primerno uporabljan, bo naredil 300000 in ?e ?ez.

 

Obilo uspeha pri nakupu in obilo sre?nih kilometrov!

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

je ni ve?

 

druga?e ima moja biv?a 626 1,8 bencin 300tkm pa na 15tkm ne popije ni? olja :D

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

je ni ve?

 

druga?e ima moja biv?a 626 1,8 bencin 300tkm pa na 15tkm ne popije ni? olja :D

 

jah saj moja tudi nebi samo je enkrat presko?il zobati jermen.Povr?nost prej?njega lastnika ker ni menjal ?panera in verjetno je to ostalo kot posledica da je od tistega ?asa pila malo olja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ni Rena, to je Mazda. Ti motorji se vrtijo dokler ne crknejo. Potem se pa ustavijo.

 

?e menjalnika ne polomi? sam, je skoraj neuni?ljiv.

?e mrzle turbine ne na?iga? v obrate, je kar trpe?na.

Motor se pa vrti, dokler ne crkne.

 

Zavedaj se, da avto ni konj. Konju vidi?, da je obesil glavo, pa ve?, da je bolan. Avto se pa sveti kot nov, kaj skriva v drobovju, se pa poka?e s ?asom. Je pa dejstvo, da so Mazdini motorji med bolj?imi in zanesljivej?imi, kar jih lahko dobi?. Kar pa ne pomeni, da ti ne bo ni? odpovedalo. Pomeni samo to, da z nakupom Mazde najmanj tvega?.

 

?e je avto primerno vzdr?evan in ?e je primerno uporabljan, bo naredil 300000 in ?e ?ez.

 

Obilo uspeha pri nakupu in obilo sre?nih kilometrov!

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

 

 

 

 

se pravi da ?e jo bom pridno servisiral in lepo vozil bo ma?ina zdr?ala 500 000tkm?

ker avto sem ?el pogledat in je motor popolnoma suh (ni bil pran) tudi na podvozju menjalik spodni del motorja ni imel sledu olja,...

se pravi da ?e bo prava cena ne bom ni? zaj**** z nakupom?

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se pravi da ?e jo bom pridno servisiral in lepo vozil bo ma?ina zdr?ala 500 000tkm?

ker avto sem ?el pogledat in je motor popolnoma suh (ni bil pran) tudi na podvozju menjalik spodni del motorja ni imel sledu olja,...

se pravi da ?e bo prava cena ne bom ni? zaj**** z nakupom?

lp

 

To se pa mora? sam odlo?it. Da pozneje komu ne o?ita?. :P V Italiji je en ?lan na njihovem Mazda forumu, ki ima 6.-ko prve generacije z ?e 340000 km in avto kar gre in gre. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se pa mora? sam odlo?it. Da pozneje komu ne o?ita?. :P V Italiji je en ?lan na njihovem Mazda forumu, ki ima 6.-ko prve generacije z ?e 340000 km in avto kar gre in gre. :D

 

Me pa res zanima, kdo na forumu ima najve? prevo?enih km z Mazdo seveda,neglede na tip... :) Lahko bi nardili lestvico.... Labi? mejbi... :ne vem:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu bi se pa lahko na? zmaj malo pohvalil :prstgor:

 

307.000 km bo vsak cajt (od tega dobrih 230.000 na LPG gorivo). :aaaaa::jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.