Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni!

zanima me ce ima kdo ze kaj izkusenj z vgrajevanjem novega motorja v rx8.vendar ne wanklovega.

mislil sem da bi vgradil od imprece letnik 2003.ker ima majhno prostornino (2.0).ali kaj podobnega.

ali kdo karkoli ve glede tega?vsaka informacija bi mi prisla prav!lp

klemen

Napisano

pozdravljeni!

zanima me ce ima kdo ze kaj izkusenj z vgrajevanjem novega motorja v rx8.vendar ne wanklovega.

mislil sem da bi vgradil od imprece letnik 2003.ker ima majhno prostornino (2.0).ali kaj podobnega.

ali kdo karkoli ve glede tega?vsaka informacija bi mi prisla prav!lp

klemen

 

?e te zanima mamo v Mariboru majstra, ki obnavlja Wanklove motorje in pride dosti ceneje kot menjava motorja ;)

Napisano

pozdravljeni!

zanima me ce ima kdo ze kaj izkusenj z vgrajevanjem novega motorja v rx8.vendar ne wanklovega.

mislil sem da bi vgradil od imprece letnik 2003.ker ima majhno prostornino (2.0).ali kaj podobnega.

ali kdo karkoli ve glede tega?vsaka informacija bi mi prisla prav!lp

klemen

 

Ni tak hud problem nekaj vgradit, kot pa potem dobit papirje. Tisto je takoreko? nemogo?e. Se ti res bolj spla?a wankla flikat, dokler gre ali pa avto prodat in kupit nekaj zaneslivej?ega.

Napisano

normalno da misleno kot hec...ce nebi tko dojeu bi hit ujeu mal vec kokr ta2 smeskota :P

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

od mazde 6 dizl notr dat... :punk::punk::punk::punk::punk::punk:

 

A to bo bolj zanesljiva opcija? :hudicek: Hec. :D

 

?e ?e bi se dalo od kake Miate 1,8 BP pa kako turbino gor pa bo podobno dobro ?lo pa ?e delalo bo. Dalo bi se (v kontra so delali, torej wankel Miata) ampak to je ogromno dela (mehani?nega in ?tromarije) in bo na koncu dra?je kot ?e se naredi generalka. ?e je to ?e opcija 8ni ?lo vse k vragu), ?e ne pa drug motor.

Napisano

A to bo bolj zanesljiva opcija? :hudicek: Hec. :D

 

?e ?e bi se dalo od kake Miate 1,8 BP pa kako turbino gor pa bo podobno dobro ?lo pa ?e delalo bo. Dalo bi se (v kontra so delali, torej wankel Miata) ampak to je ogromno dela (mehani?nega in ?tromarije) in bo na koncu dra?je kot ?e se naredi generalka. ?e je to ?e opcija 8ni ?lo vse k vragu), ?e ne pa drug motor.

 

al pa od NC Miate 2.0 motor :)

Napisano

al pa od NC Miate 2.0 motor :)

 

...ki je ?e v ?tartu bistveno dra?ji, kaj ?ele ko se spravi? pove?ati konenico primerno RX8, pa ?e manj tuning podpore ima. :) Nisem po naklu?ju napisal BP motor, drugi? pomisli in poglej malo ?ir?e. ;)
Napisano

...ki je ?e v ?tartu bistveno dra?ji, kaj ?ele ko se spravi? pove?ati konenico primerno RX8, pa ?e manj tuning podpore ima. :) Nisem po naklu?ju napisal BP motor, drugi? pomisli in poglej malo ?ir?e. ;)

 

ma? prov, ve? da tut js takrat nism za BV iskal BP motor :D

Napisano

?e te zanima mamo v Mariboru majstra, ki obnavlja Wanklove motorje in pride dosti ceneje kot menjava motorja ;)

 

 

pozdravljeni hvala za odgovore!potem bo najboljse da kar wankla poflikam in je!za vankla sem se odlocil ne za to ker sem ljubitelj wanklov wendar zato ker za ta denar dobis najvec sportnega avtomobila!in mi je izredno lep.hotel sem ga nadgrajevati wendar wanklovega motorja ni prav pametno.ali kdo kaj ve kako je z vgrajevanjem turbine na wankla?imam doma ze cip vendar ga ne upam vgraditi dokler ne obnovim motorja.lahko dobim kaksno stevilko od mojstra iz maribora?in koliko je to kaj zanesljivo potem?

gledal sem da iz anglije ali amerike lahko kupis obnovljen motor za 2500e in ima garancijo do 100 tisoc km,

ki jo pa na zalost v sloveniji ne morem uveljavit. :blink:

lp klemen

Napisano

Hmm ?ip za RX8? Ne bi se jaz igral s temi zadevami. :blush: ?e dajo v UK garancijo za 100.000 km ne vidim razloga da ne bi dali tudi pri nas, oziroma ?e ne druga?e vsaj ve? da dobro sestavijo da upajo dati toliko garancije.

 

Klik 1

 

Klik 2, turbo RX8

 

 

 

meni se tudi tako zdi da ce dajo za 100 tisoc km garancije mora biti dobro narejeno.ceprav je nemorem uveljavit :vskalo: tale rx8 turbo clanek me je se bolj podmazal za vgraditi turbo! :prstgor: najprej dam obnoviti motor potem pa naprej!hvala :prstgor:

 

meni se tudi tako zdi da ce dajo za 100 tisoc km garancije mora biti dobro narejeno.ceprav je nemorem uveljavit :vskalo: tale rx8 turbo clanek me je se bolj podmazal za vgraditi turbo! :prstgor: najprej dam obnoviti motor potem pa naprej!hvala :prstgor:

 

 

 

aja cip samo poveca vbrizg zraka in goriva v motor mislim da nebi smelo biti nic narobe.pred tem so ga prodajali za 400 dolarjev jaz sem ga kupil v neki akciji za 70.in mislim da nebi smelo biti problemov.ker je to velika firma ki se okvarja samo z tem.(v ameriki)

Napisano

 

aja cip samo poveca vbrizg zraka in goriva v motor mislim da nebi smelo biti nic narobe.pred tem so ga prodajali za 400 dolarjev jaz sem ga kupil v neki akciji za 70.in mislim da nebi smelo biti problemov.ker je to velika firma ki se okvarja samo z tem.(v ameriki)

 

 

Kak?en link ali ime firme, bi prav pri?el?

Napisano

aja cip samo poveca vbrizg zraka in goriva v motor mislim da nebi smelo biti nic narobe.pred tem so ga prodajali za 400 dolarjev jaz sem ga kupil v neki akciji za 70.in mislim da nebi smelo biti problemov.ker je to velika firma ki se okvarja samo z tem.(v ameriki)

 

?ip ne more fizi?no pove?ati dotok zraka v motor. Zraka pozauha toliko kot ga lahko, ob?utno ve? bi ga kve?jemu ?e bi imel kompresor ali turbino. Ali pa pri navadnem motorju, ?e bi menjal odmi?ne in bi ventile bolj odprlo in bi bili odprti dlje ?asa. Druge variante, da motor dobi ve? kisika ni. ?ip lahko le zamakne predv?ig in pove?a ali zmanj?a vbrizg bencina. Ampak prosim, resno prosim, da ne verjame? slikcam na tej spletni strani (razen to, da lahko vgradi vsak). Vsako kvalitetno mapiranje je bistveno dra?je, pri naturalcih se pozna nekaj (govorim iz lastne izku?nje z RSom) ampak toliko pa ziher ne. Sme?no, prej je bil 400?, zdaj je le ?e 70? pa ?e vedno te nategnejo za 75? (?e tvoj ?as pri montiranju na le senzor temperature vsesanega zraka?!?). :D Pa brez zamere, napi?em kot je ker toliko pa ?e imam pojma, da prepoznam larifari.

Objavljena slikaObjavljena slikaObjavljena slika

 

Lahko pa zrihta? motor, gre? na dyno, in?talira? tole, pomeri? ?e enkrat in zahteva? denar nazaj. ?e pa s takim ?ipom pridobi? 60 konjev (se pribli?a? 300 konjem!) pa sam svaka ?ast, pri Mazdi niso imeli pojma kako sprogramirati wankla. :hudicek:

Napisano

V Sloveniji lahko trenutno zamenja? Wanklov motor z elektro motorjem. To je edino legalno

 

Bolt

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?ip ne more fizi?no pove?ati dotok zraka v motor. Zraka pozauha toliko kot ga lahko, ob?utno ve? bi ga kve?jemu ?e bi imel kompresor ali turbino. Ali pa pri navadnem motorju, ?e bi menjal odmi?ne in bi ventile bolj odprlo in bi bili odprti dlje ?asa. Druge variante, da motor dobi ve? kisika ni. ?ip lahko le zamakne predv?ig in pove?a ali zmanj?a vbrizg bencina. Ampak prosim, resno prosim, da ne verjame? slikcam na tej spletni strani (razen to, da lahko vgradi vsak). Vsako kvalitetno mapiranje je bistveno dra?je, pri naturalcih se pozna nekaj (govorim iz lastne izku?nje z RSom) ampak toliko pa ziher ne. Sme?no, prej je bil 400?, zdaj je le ?e 70? pa ?e vedno te nategnejo za 75? (?e tvoj ?as pri montiranju na le senzor temperature vsesanega zraka?!?). :D Pa brez zamere, napi?em kot je ker toliko pa ?e imam pojma, da prepoznam larifari.

Objavljena slikaObjavljena slikaObjavljena slika

 

Lahko pa zrihta? motor, gre? na dyno, in?talira? tole, pomeri? ?e enkrat in zahteva? denar nazaj. ?e pa s takim ?ipom pridobi? 60 konjev (se pribli?a? 300 konjem!) pa sam svaka ?ast, pri Mazdi niso imeli pojma kako sprogramirati wankla. :hudicek:

 

 

zelo upam da se motite :) ceprav je verjetno res :angry2: gledal sem posnetke na youtubu k so to not dajali in se je kao poznalo.tako da nevem za izgubiti nimam nic bom probal in bomo videli.se dobro da sem ga kupil v akciji :hohoho:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.