Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok. Zdaj je pa res dovolj...

 

rabim diske, in to take, ki ne bodo po par tiso? kilometrih zviti...

 

najprej TRW, sedaj ATE, po 3-4 tiso? kilometrih tresejo kot zme?ano....

 

 

Tak se ve? ne grem naprej...

 

pomagajte, kaj naj kupim?????????????????

 

Z avtom ni ni? narobe, ko so bili novi diski montirani, so bili OK, ni treslo, ni vleklo ob zaviranju ni?...

 

sedaj tudi ne vle?e ob zaviranju, trese pa ko zme?ano.... grrrrrrrr....

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Poznam eno podobno zgodbo.

Sodelovc je imel tak problem na Peugeotu. Mu je en mehanik menu diske. Po 1000 km je za?el ful trest. Pelu nazaj in prav mehanik da so diski zviti. Mu da zastojn nove. Po par tiso? spet trese. Gre sodelovc k drugmu mehaniku (ker temu pa? ne zaupa ve?). On pa ugotovi da je avto verjetn padu iz dvigalke al kej tacga ker je pesto zvito!!! :ne vem:

Zamenu in je zdej ?e dve leti mir!

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Pa si ti menjal tudi plo??ice???

Roke so ok?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

obakrat smo menjali tudi plo??ice, roke so po besedah mehanika OK,

 

in obakrat je bilo prvih 1000 do 2000 km OK, ni ni? treslo... :|

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

cudi me za ATE

za TRW pa sem mel isto izkusnjo...

 

ATE sicer nisem mel na moji stari 6, ampak sem mel brembo diske, zadaj niparts ploscice, spredaj original mazdine, pa je blo ok (tako konfiguracija je bla, ko sem jo prodal, z njimi sem naredil ca. 30.000km)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Samo predlog, TOLE te bo umirilo in ustavilo za ?alo. :aaaaa:

Vem pa z izku?enj, ker to uporabljam evridej. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

obakrat smo menjali tudi plo??ice, roke so po besedah mehanika OK,

 

in obakrat je bilo prvih 1000 do 2000 km OK, ni ni? treslo... :|

 

original plo??ice ali komplet z diski proizvajalca?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

original plo??ice ali komplet z diski proizvajalca?

 

obakrat so bile plo??ice istega proizvajalca, kot diski...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

obakrat so bile plo??ice istega proizvajalca, kot diski...

 

jajca pol....ne re?em da bi se na ?iht ?ez reko vozil (po strugi ali podobno...)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pesto ma? verjetno zvito, sm ?e meu nekajkrat primer in ni re?eno da je padu avto z dvigalke. potrebno je izbit stojne vijake in pogledat z merilno uro kolko opletajo

Napisano

pesto ma? verjetno zvito, sm ?e meu nekajkrat primer in ni re?eno da je padu avto z dvigalke. potrebno je izbit stojne vijake in pogledat z merilno uro kolko opletajo

 

To bo ja, moj golf je mel isto sranje, tri komplete menjal, ko je novo je OK, po par tiso? ista pesem... Zmeraj ista stran..Menjat pesto, ni druge... :zvizga:
Napisano

To bo ja, moj golf je mel isto sranje, tri komplete menjal, ko je novo je OK, po par tiso? ista pesem... Zmeraj ista stran..Menjat pesto, ni druge... :zvizga:

 

a si mogoce kaj snemal kolesa in je potem zacelo trest? Ze ene 5000 km imam ate diske in ploscice in nic ne trese.
Napisano

Zni?an in str?an avto - ni? nenavadnega, da gre pesto prehitro rakom ?vi?gat.

33112_1.png

Napisano

pri moji sedanji sem najprej mislil, da mi tresejo diski, ampak potem sem sel za vsak slucaj centrirat kolesa...in zdaj nc ne trese...

je pa blo hecno, ker v voznji nc ni treslo...sam pri zaviranju pri ca. 120km/h (tipicno za diske)...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zni?an in str?an avto - ni? nenavadnega, da gre pesto prehitro rakom ?vi?gat.

 

 

zaradi tega ne bi ?lo, edina varianta bi bla da je ?lo zaradi kakih hudi distan?nikov, ?ene ni obremenitve

Napisano

Zadnji? po menjavi gum sem ?el od vulkanizerja in je za?elo trest, da sem mislil da bo avto razpadel. ?el sem nazaj in se je

izkazalo, da je bila umanazija okoli pesta (tam kjer feltna nale?e) - pomagalo je ?i??enje z ?i?no krta?o.

Napisano

pesta se da tud postru?it avto mo?nik v kranju to dela kolk pa stane pa ne vem

 

Sva?ta,,ne morem verjet kaj folk pi?e in po?ne, dobesedno za kozlat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na stari 323 BG je bil problem v tem, da je bila zvita polos, ki je zvijala diske (nekak?)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ok. Zdaj je pa res dovolj...

 

rabim diske, in to take, ki ne bodo po par tiso? kilometrih zviti...

 

najprej TRW, sedaj ATE, po 3-4 tiso? kilometrih tresejo kot zme?ano....

Tak se ve? ne grem naprej...

 

pomagajte, kaj naj kupim?????????????????

 

Z avtom ni ni? narobe, ko so bili novi diski montirani, so bili OK, ni treslo, ni vleklo ob zaviranju ni?...

 

sedaj tudi ne vle?e ob zaviranju, trese pa ko zme?ano.... grrrrrrrr....

 

Pozdravljen,

Imel enake te?ave.Problem so bile peste, ja ne bo? verjel...

Obrazlo?itev: pri menjavi prvih in originalnih diskov, je mehanik imel te?ave da jih je dobil dol, saj so bili total zape?eni in zrjabeli na pesto.Ko jih je dobil dol, je ?el brusint in ?istit pesto, pri tem jo je seveda preve? obdelal...rezultat:3 kompleti diskov, reklamacije in tresenje da te kap!! Po menjavi pest L+D in zadnji komplet diskov je stvar kot mora biti, sedaj ?e 15tkm, prej ni zdr?ala niti 5tkm.

Predlagam, da se loti? pest, pa si re?il zadevo.Lp in upam, da sem ti pomagal

 

Ok. Zdaj je pa res dovolj...

 

rabim diske, in to take, ki ne bodo po par tiso? kilometrih zviti...

 

najprej TRW, sedaj ATE, po 3-4 tiso? kilometrih tresejo kot zme?ano....

Tak se ve? ne grem naprej...

 

pomagajte, kaj naj kupim?????????????????

 

Z avtom ni ni? narobe, ko so bili novi diski montirani, so bili OK, ni treslo, ni vleklo ob zaviranju ni?...

 

sedaj tudi ne vle?e ob zaviranju, trese pa ko zme?ano.... grrrrrrrr....

 

Pozdravljen,

Imel enake te?ave.Problem so bile peste, ja ne bo? verjel...

Obrazlo?itev: pri menjavi prvih in originalnih diskov, je mehanik imel te?ave da jih je dobil dol, saj so bili total zape?eni in zrjaveli na pesto.Ko jih je dobil dol, je ?el brusit in ?istit pesto, pri tem jo je seveda preve? obdelal...rezultat:3 kompleti diskov, reklamacije in tresenje da te kap!! Po menjavi pest L+D in zadnji komplet diskov je stvar kot mora biti, sedaj ?e 15tkm, prej ni zdr?ala niti 5tkm.

Predlagam, da se loti? pest, pa si re?il zadevo.Lp in upam, da sem ti pomagal

Napisano

koliko je stro?ek pest?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

koliko je stro?ek pest?

 

 

?ivjo!

 

Pred nekaj meseci sem menjal desno pesto... ponaredka se ni dalo dobit, zato mi je mehanik montiral original Mazda... mislim da je blo 160? + le?aj + delo. Menjat sem ?el pa zato, ker mi je pokal le?aj na ovinkih.

 

V?eraj pa sem peljal avto na servis zavor... diski in plo??ice so bili stari 2 leti oz. 30kkm. Ker se je vse treslo, ko sem zaviral - sem zelo ob?utljiv na tehniko v avtu in takoj ko se kaj zgodi za?nem brskat in poizvedovat kaj bi bilo narobe.U glavnem ker nisem vedel kaj bi bilo sem mehaniku rekel naj pregleda vse in ?e je treba naj mi zamenja ?e levo pesto ?e je slu?ajno to. Izkazalo se je, da je levo pesto OK, da pa so cilindri zani? - da ne odvajajo dovolj hitro plo??ic stran od diska in se je zato disk grel in posledi?no zato rahlo skrivil. U glavnem diska sta sedaj postru?ena, cilindra pa je uspel obnoviti in glede na prvi ob?utek mi je mehanik prihranil kar nekaj ???, ker ve?ino mehanikov bi ?lo menjat cel komplet cilindrov, diske, plo??ice in ?e levo pesto. Ni? ne re?em, mogo?e sem naredil napako (menjava vseh delov je ?e vedno mogo?a), samo glede na to, da ?lovek nikol ne ve kaj je ?lo res narobe se spla?a tudi kak?no stvar popraviti, ne pa takoj menjat. Koliko je bila to pravilna odlo?itev pa bo pokazal ?as.

 

Aja pozabil sem napisat... vse to sem delal na M6 l. 2004.

Napisano

koliko je stro?ek pest?

 

prvo pesto sem kul na original Mazda in dal 120?, drugo pa na odpadu 30?

 

 

koliko je stro?ek pest?

 

predlagam, torej rabljene, kolk sem pa dal mehaniku pa se ne spomnim,?al.lp
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

zadeva zaenkrat v redu...

 

menjano pesto, le?j in diski... :P

 

sitnica.. 300 EUR z delom

 

exclusive f*ckin' car...

 

samo qrc, ?e sem pa vajen redno vzdr?evat...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.