Skoči na vsebino

KL (2.5 V6) motor


Priporočeno sporočilo

trenutno dve vpra?anji:

 

-je to normalno, da je sesalni kolektor za loputo tolk zapacan?

Objavljena slika

 

-kok vem, ali je ta del hin, za?ne avto trokirat?

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

nahaja se pod loputo

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Pri starih motorjih ali pa turba?ih je to ?isto normalno. Olje pride iz oddu?ka in ?e 200.000 km nih?e ne razdere in s?isti se hitro takole zapaca. Sploh ?e je malo bolj dinami?no (Lojz, kje si?) vo?en verjetno.

 

Uno drugo je verjetno motor?ek prostega teka? Lahko se zapaca, to in sesalni kolektor operi s kakim Megliom ali podobno zadevo potem bo? pa videl. Pri Nissanih je pogost problem, ko pohodi? sklopko obrati padejo preve?, skoraj crkne, ravno zaradi tega motor?ka in zapacanosti.

 

Ko bo? imel pa opran sesalni kolektor bo? pa ?e videl, ?e se bo prehitro spet zapacalo vse notri.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri starih motorjih ali pa turba?ih je to ?isto normalno. Olje pride iz oddu?ka in ?e 200.000 km nih?e ne razdere in s?isti se hitro takole zapaca. Sploh ?e je malo bolj dinami?no (Lojz, kje si?) vo?en verjetno.

 

Uno drugo je verjetno motor?ek prostega teka? Lahko se zapaca, to in sesalni kolektor operi s kakim Megliom ali podobno zadevo potem bo? pa videl. Pri Nissanih je pogost problem, ko pohodi? sklopko obrati padejo preve?, skoraj crkne, ravno zaradi tega motor?ka in zapacanosti.

 

Ko bo? imel pa opran sesalni kolektor bo? pa ?e videl, ?e se bo prehitro spet zapacalo vse notri.

 

se pravi, da je ?ist mo?no, da motor zarad tega zamori? Ko je avto mrzel se lepo zavrti in ne trokira (itaq ne teram mrzlega, da nebo pomote).

 

Motor?ek prostega teka je pa tole :)

Objavljena slika

 

PS: torej naslednja faza je, da se odstrani sesalni kolektor in se ga o?isti :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?kodovalo ne bo ?e bo? spucal. Zdaj sem dojel, a v tisto zadevo je priklopljena voda ane? To pri enih avtih blokirajo ali pa snamejo cev dol in naredijo, da ne gre ?ez tole, da se kao ne segreva, koliko ima efekta to pa ne vem. Nisem se nikoli spu??al v smiselnost tega, da se ogreva loputo za gas. Baje zato, da pozimi ne zmrzne. Po drugi strani je poleti to popolnoma odve?. Vrh vsega dosti avtov serijsko nima tega ogrevanja (tudi moj) pa isto ne zmrzne loputa. Konec koncev je tam okoli itak vro?e. Ampak, da bi se pa poznalo na konjih ?e bypassa? je pa po drugi strani spet nesmisel.

 

EDIT: Kako se naredi Bypass pri RX-7.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar si ozna?il z rde?im krogcem je pa senzor polo?aja lopute. Motor?ek prostega teka je kar tista zadeva pod sesalno loputo.

 

a tako :blink: se prav, da je to motor?ek za "zaug"? kok pa vem, ?e motor?ek prostega teka crkne?

 

Zdaj sem dojel, a v tisto zadevo je priklopljena voda ane?

 

je tako :D

 

the same shit :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ti nagaja prosti tek je motor?ek kriv verjetno ane?

Se pravi verjetno nima nobene veze pri nemo?i motorja v ni?jih vrtljajih?

 

kaj pa vem, ko je avto mrzu lepo lavfa, ko pa se segreje, pa v?asih ho?e crknit, tut na kri?i??ih, ko se ustavim crkne (ampak ne vedno), obrati ob?asno tut full nihajo (bojda bi naj blo to zarad zlaj?anga vztrajnika)...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po?asi napredujemo kljub de?ju, injektorji zgledajo ql (niso n? zapacani), ampak jih bo treba vseen dat na preizkusno delovanje, da vidimo, ?e delajo kot je treba. :)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sm se ?e lih lotu delat na F-ki resno razmi?ljam, da bi nekak komplrt motor fliknu ven z avta, sicer mi ?e ni jasn kok (pomanjkanje prostora), ampak nekak bo ?e ratal, magar od spodi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se niti ne premakne ali se le ne dvigne? Verjetno si spregledal kak ?rauf, to se rado zgodi, da je ?e kje na kakem skritem mestu ?e pri?raufan kolektor. ?e ne pa z gumijastim kladivom malo potol?i, da se losa.

 

ma niti premakne se ne :D bojda bi naj bil ?e en ?ravf pri po?arni steni, sam js ga ne najdem <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da je tale ki sem ga ozna?il:

post-4105-1354536023_thumb.jpg

 

Najla?je ga bo od?ravfat od spodaj. Dr?i se pa glave in kolektorja, predlagam da od?ravfa? na glavi, ker je gor ?e par cevi k se snamejo skupaj s kolektorjem.

 

Pa ne pozabi ?e cevi iz ventil deklca, ta tudi dr?i kolektor na ma?ini.

 

Pa ?e kolektor ne mrda, preveri use ?ravfe, na sredini so ?ravfi, na levi in desni strani sta pa po 2 matici ;)

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da je tale ki sem ga ozna?il:

post-4105-1354536023_thumb.jpg

 

Najla?je ga bo od?ravfat od spodaj. Dr?i se pa glave in kolektorja, predlagam da od?ravfa? na glavi, ker je gor ?e par cevi k se snamejo skupaj s kolektorjem.

 

Pa ne pozabi ?e cevi iz ventil deklca, ta tudi dr?i kolektor na ma?ini.

 

Pa ?e kolektor ne mrda, preveri use ?ravfe, na sredini so ?ravfi, na levi in desni strani sta pa po 2 matici ;)

 

a jebemti, da nism ?ou ?e prej foruma brat, zdej me je pa tema dobila <_<

 

huh, od uspodi? Pol sm se pa zdej konkretno zaj***, ker je avto parkiran na travi, upam da se vinta nebo pogreznla :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo marko je ?e bolj?e nakazal ;) Ja glede na to da ima? dost raztavlen useskup, bo verjetno ?lo tudi od zgoraj.

 

Pod vinto si pa mal ve?jo dilco podstavi? pa se ne ugreza nikamor :prstgor:

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, jaz itak nimam egr-a pa sem pozabil oment :P Med drugim mam tut vris-e skos odprte... ampak pustmo detajle :)

 

ma raj? pustmo kaj vse je pri teb druga? :lol: u glavnem po dolgem matranju sm kon?no dobu kolektor ven, ni bil EGR edina kajla, uzadi so ble ?e 3 majhne cevke za odklopit, uspel mi je losat spodni del tisga nosilca med glavo in kolektorjem, ki se mi je potem kajlu za pokrov ventilov, ampak z malo sile je ?lo :D

 

Objavljena slika

 

ventili bi se mogl svetit :P

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

mal bo treba bit dimnikar...

Objavljena slika

 

ah ta nosilc <_<

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.