Skoči na vsebino

KL (2.5 V6) motor


Priporočeno sporočilo

trenutno dve vpra?anji:

 

-je to normalno, da je sesalni kolektor za loputo tolk zapacan?

Objavljena slika

 

-kok vem, ali je ta del hin, za?ne avto trokirat?

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

nahaja se pod loputo

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Pri starih motorjih ali pa turba?ih je to ?isto normalno. Olje pride iz oddu?ka in ?e 200.000 km nih?e ne razdere in s?isti se hitro takole zapaca. Sploh ?e je malo bolj dinami?no (Lojz, kje si?) vo?en verjetno.

 

Uno drugo je verjetno motor?ek prostega teka? Lahko se zapaca, to in sesalni kolektor operi s kakim Megliom ali podobno zadevo potem bo? pa videl. Pri Nissanih je pogost problem, ko pohodi? sklopko obrati padejo preve?, skoraj crkne, ravno zaradi tega motor?ka in zapacanosti.

 

Ko bo? imel pa opran sesalni kolektor bo? pa ?e videl, ?e se bo prehitro spet zapacalo vse notri.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri starih motorjih ali pa turba?ih je to ?isto normalno. Olje pride iz oddu?ka in ?e 200.000 km nih?e ne razdere in s?isti se hitro takole zapaca. Sploh ?e je malo bolj dinami?no (Lojz, kje si?) vo?en verjetno.

 

Uno drugo je verjetno motor?ek prostega teka? Lahko se zapaca, to in sesalni kolektor operi s kakim Megliom ali podobno zadevo potem bo? pa videl. Pri Nissanih je pogost problem, ko pohodi? sklopko obrati padejo preve?, skoraj crkne, ravno zaradi tega motor?ka in zapacanosti.

 

Ko bo? imel pa opran sesalni kolektor bo? pa ?e videl, ?e se bo prehitro spet zapacalo vse notri.

 

se pravi, da je ?ist mo?no, da motor zarad tega zamori? Ko je avto mrzel se lepo zavrti in ne trokira (itaq ne teram mrzlega, da nebo pomote).

 

Motor?ek prostega teka je pa tole :)

Objavljena slika

 

PS: torej naslednja faza je, da se odstrani sesalni kolektor in se ga o?isti :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?kodovalo ne bo ?e bo? spucal. Zdaj sem dojel, a v tisto zadevo je priklopljena voda ane? To pri enih avtih blokirajo ali pa snamejo cev dol in naredijo, da ne gre ?ez tole, da se kao ne segreva, koliko ima efekta to pa ne vem. Nisem se nikoli spu??al v smiselnost tega, da se ogreva loputo za gas. Baje zato, da pozimi ne zmrzne. Po drugi strani je poleti to popolnoma odve?. Vrh vsega dosti avtov serijsko nima tega ogrevanja (tudi moj) pa isto ne zmrzne loputa. Konec koncev je tam okoli itak vro?e. Ampak, da bi se pa poznalo na konjih ?e bypassa? je pa po drugi strani spet nesmisel.

 

EDIT: Kako se naredi Bypass pri RX-7.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar si ozna?il z rde?im krogcem je pa senzor polo?aja lopute. Motor?ek prostega teka je kar tista zadeva pod sesalno loputo.

 

a tako :blink: se prav, da je to motor?ek za "zaug"? kok pa vem, ?e motor?ek prostega teka crkne?

 

Zdaj sem dojel, a v tisto zadevo je priklopljena voda ane?

 

je tako :D

 

the same shit :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ti nagaja prosti tek je motor?ek kriv verjetno ane?

Se pravi verjetno nima nobene veze pri nemo?i motorja v ni?jih vrtljajih?

 

kaj pa vem, ko je avto mrzu lepo lavfa, ko pa se segreje, pa v?asih ho?e crknit, tut na kri?i??ih, ko se ustavim crkne (ampak ne vedno), obrati ob?asno tut full nihajo (bojda bi naj blo to zarad zlaj?anga vztrajnika)...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po?asi napredujemo kljub de?ju, injektorji zgledajo ql (niso n? zapacani), ampak jih bo treba vseen dat na preizkusno delovanje, da vidimo, ?e delajo kot je treba. :)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sm se ?e lih lotu delat na F-ki resno razmi?ljam, da bi nekak komplrt motor fliknu ven z avta, sicer mi ?e ni jasn kok (pomanjkanje prostora), ampak nekak bo ?e ratal, magar od spodi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se niti ne premakne ali se le ne dvigne? Verjetno si spregledal kak ?rauf, to se rado zgodi, da je ?e kje na kakem skritem mestu ?e pri?raufan kolektor. ?e ne pa z gumijastim kladivom malo potol?i, da se losa.

 

ma niti premakne se ne :D bojda bi naj bil ?e en ?ravf pri po?arni steni, sam js ga ne najdem <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da je tale ki sem ga ozna?il:

post-4105-1354536023_thumb.jpg

 

Najla?je ga bo od?ravfat od spodaj. Dr?i se pa glave in kolektorja, predlagam da od?ravfa? na glavi, ker je gor ?e par cevi k se snamejo skupaj s kolektorjem.

 

Pa ne pozabi ?e cevi iz ventil deklca, ta tudi dr?i kolektor na ma?ini.

 

Pa ?e kolektor ne mrda, preveri use ?ravfe, na sredini so ?ravfi, na levi in desni strani sta pa po 2 matici ;)

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da je tale ki sem ga ozna?il:

post-4105-1354536023_thumb.jpg

 

Najla?je ga bo od?ravfat od spodaj. Dr?i se pa glave in kolektorja, predlagam da od?ravfa? na glavi, ker je gor ?e par cevi k se snamejo skupaj s kolektorjem.

 

Pa ne pozabi ?e cevi iz ventil deklca, ta tudi dr?i kolektor na ma?ini.

 

Pa ?e kolektor ne mrda, preveri use ?ravfe, na sredini so ?ravfi, na levi in desni strani sta pa po 2 matici ;)

 

a jebemti, da nism ?ou ?e prej foruma brat, zdej me je pa tema dobila <_<

 

huh, od uspodi? Pol sm se pa zdej konkretno zaj***, ker je avto parkiran na travi, upam da se vinta nebo pogreznla :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo marko je ?e bolj?e nakazal ;) Ja glede na to da ima? dost raztavlen useskup, bo verjetno ?lo tudi od zgoraj.

 

Pod vinto si pa mal ve?jo dilco podstavi? pa se ne ugreza nikamor :prstgor:

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, jaz itak nimam egr-a pa sem pozabil oment :P Med drugim mam tut vris-e skos odprte... ampak pustmo detajle :)

 

ma raj? pustmo kaj vse je pri teb druga? :lol: u glavnem po dolgem matranju sm kon?no dobu kolektor ven, ni bil EGR edina kajla, uzadi so ble ?e 3 majhne cevke za odklopit, uspel mi je losat spodni del tisga nosilca med glavo in kolektorjem, ki se mi je potem kajlu za pokrov ventilov, ampak z malo sile je ?lo :D

 

Objavljena slika

 

ventili bi se mogl svetit :P

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

mal bo treba bit dimnikar...

Objavljena slika

 

ah ta nosilc <_<

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ni prišel "Special Edition",ampak "navaden"-zelen.   Ker je bil pri Vsegradu že razgreben,uvoznik jih pa tudi nima več,sem se dogovoril za tega...a se je tip še zmotil,in so poslali SB verzijo (Schlagbohrer-udarni vrtalni vijačnik). Pa nisem bil nič jezen,ker mi pri tem stroju ni tako važno....ko tako razmišljam,mogoče še bolje,ker od ostalih treh noben vijačnik tega nima,in če bo sin,k se je odselil kdaj rabil...mu tega porinem v roke,pa bo lahko zvrtal tudi kakšno luknjo v zid ipd. brez da bi rabil vrtalno kladivo....za 2-3 luknje bo čist OK,svedre pa tudi že imam....   Ni več Made in Germany,ampak Hungary,a je za to tudi najnovejša revizija tega modela (pogruntaš ko pogledaš za rezervne dele),in ima za to tudi najnovejšo Röhm-ovo vrtalno glavo,ki je veliko krajša-enako sem (oz. je božiček😄) kupil za staro LT-jko....pogruntaš po rdečem obroču na začetku glave....samo takšna glava pa stane od 50€ naprej +PTT😲 https://www.rubart.de/METABO-Schnellspannbohrfutter-Futuro-Plus%2C-S1-M%2C-13mm%2C-R-L-extra-kurz-(636618000)--p10258354 Je še kompaktnejši🧐-se mi dopade😃...seveda pride še ena 4Ah baterija,k je Metabo-100-letna akcija😄. Seveda pa je LTX ko z njim delaš "čisto nekaj drugega",a vseeno-tak stroj za dobrih 130€ z kovčkom vred+močna baterija-bomba👍   In seveda spet slike😉    
    • Odkrito rečeno nisem niti pogledal...evo čisto slučajno je lih 65W😅 Pa tudi,če bi original bil 90W,za polnjenje je 65W polna kapa...samo počasneje bo polnilo baterijo,ker kakšen laptop pa imaš,da ti bo vlekel 90W...mora pa biti že kak potraten-gamerski,k običajno imajo laptopi CPUje z TDP bolj v rangu 30W,za tak laptop pa je 65W več kot dovolj.   Sicer imam tudi Xiaomijev 120W polnilec,k je bil zraven Xiaomi 12 Pro telefona,a raje ne bom izzival nesrečo,ker če na adapterju piše 100W...kaj pa veš,kaj bo🙄
    • Top zadeva :). Samo a ni original polnilec 90W?
    • Vse (in še več) kar sedaj zvozim z e-biciklom, sem že zvozil z analognim. Nimam nobene slabe vesti. Takoj zamenjam svoj precej € drag e-bicikel za analognega, lahko tudi cenenega, če mi nekdo zraven podari delujoče kolke in kolena.
    • Huh ja. Retro. Windows 10 bojo počasi nehali posodabljat. Ja to je osnova. Pozabim to napisat.   Izštekaj vse kar ni potrebno za osnovo. Če sta 2 diska, pusti enega, če je mogoče pekač,.... Če bo delalo. Dajaj nazaj kos po kos.   @Z M A J opaziš mogoče kak vzorec? PlošciacPlošcia ramov mi je že crknila. Samo takrat se ni vžgal. Da bi pa kak kabl tak bluzil, pa je meni skoraj neverjetno.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.