Skoči na vsebino

KL (2.5 V6) motor


Priporočeno sporočilo

trenutno dve vpra?anji:

 

-je to normalno, da je sesalni kolektor za loputo tolk zapacan?

Objavljena slika

 

-kok vem, ali je ta del hin, za?ne avto trokirat?

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

nahaja se pod loputo

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Pri starih motorjih ali pa turba?ih je to ?isto normalno. Olje pride iz oddu?ka in ?e 200.000 km nih?e ne razdere in s?isti se hitro takole zapaca. Sploh ?e je malo bolj dinami?no (Lojz, kje si?) vo?en verjetno.

 

Uno drugo je verjetno motor?ek prostega teka? Lahko se zapaca, to in sesalni kolektor operi s kakim Megliom ali podobno zadevo potem bo? pa videl. Pri Nissanih je pogost problem, ko pohodi? sklopko obrati padejo preve?, skoraj crkne, ravno zaradi tega motor?ka in zapacanosti.

 

Ko bo? imel pa opran sesalni kolektor bo? pa ?e videl, ?e se bo prehitro spet zapacalo vse notri.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri starih motorjih ali pa turba?ih je to ?isto normalno. Olje pride iz oddu?ka in ?e 200.000 km nih?e ne razdere in s?isti se hitro takole zapaca. Sploh ?e je malo bolj dinami?no (Lojz, kje si?) vo?en verjetno.

 

Uno drugo je verjetno motor?ek prostega teka? Lahko se zapaca, to in sesalni kolektor operi s kakim Megliom ali podobno zadevo potem bo? pa videl. Pri Nissanih je pogost problem, ko pohodi? sklopko obrati padejo preve?, skoraj crkne, ravno zaradi tega motor?ka in zapacanosti.

 

Ko bo? imel pa opran sesalni kolektor bo? pa ?e videl, ?e se bo prehitro spet zapacalo vse notri.

 

se pravi, da je ?ist mo?no, da motor zarad tega zamori? Ko je avto mrzel se lepo zavrti in ne trokira (itaq ne teram mrzlega, da nebo pomote).

 

Motor?ek prostega teka je pa tole :)

Objavljena slika

 

PS: torej naslednja faza je, da se odstrani sesalni kolektor in se ga o?isti :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?kodovalo ne bo ?e bo? spucal. Zdaj sem dojel, a v tisto zadevo je priklopljena voda ane? To pri enih avtih blokirajo ali pa snamejo cev dol in naredijo, da ne gre ?ez tole, da se kao ne segreva, koliko ima efekta to pa ne vem. Nisem se nikoli spu??al v smiselnost tega, da se ogreva loputo za gas. Baje zato, da pozimi ne zmrzne. Po drugi strani je poleti to popolnoma odve?. Vrh vsega dosti avtov serijsko nima tega ogrevanja (tudi moj) pa isto ne zmrzne loputa. Konec koncev je tam okoli itak vro?e. Ampak, da bi se pa poznalo na konjih ?e bypassa? je pa po drugi strani spet nesmisel.

 

EDIT: Kako se naredi Bypass pri RX-7.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar si ozna?il z rde?im krogcem je pa senzor polo?aja lopute. Motor?ek prostega teka je kar tista zadeva pod sesalno loputo.

 

a tako :blink: se prav, da je to motor?ek za "zaug"? kok pa vem, ?e motor?ek prostega teka crkne?

 

Zdaj sem dojel, a v tisto zadevo je priklopljena voda ane?

 

je tako :D

 

the same shit :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ti nagaja prosti tek je motor?ek kriv verjetno ane?

Se pravi verjetno nima nobene veze pri nemo?i motorja v ni?jih vrtljajih?

 

kaj pa vem, ko je avto mrzu lepo lavfa, ko pa se segreje, pa v?asih ho?e crknit, tut na kri?i??ih, ko se ustavim crkne (ampak ne vedno), obrati ob?asno tut full nihajo (bojda bi naj blo to zarad zlaj?anga vztrajnika)...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po?asi napredujemo kljub de?ju, injektorji zgledajo ql (niso n? zapacani), ampak jih bo treba vseen dat na preizkusno delovanje, da vidimo, ?e delajo kot je treba. :)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sm se ?e lih lotu delat na F-ki resno razmi?ljam, da bi nekak komplrt motor fliknu ven z avta, sicer mi ?e ni jasn kok (pomanjkanje prostora), ampak nekak bo ?e ratal, magar od spodi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se niti ne premakne ali se le ne dvigne? Verjetno si spregledal kak ?rauf, to se rado zgodi, da je ?e kje na kakem skritem mestu ?e pri?raufan kolektor. ?e ne pa z gumijastim kladivom malo potol?i, da se losa.

 

ma niti premakne se ne :D bojda bi naj bil ?e en ?ravf pri po?arni steni, sam js ga ne najdem <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da je tale ki sem ga ozna?il:

post-4105-1354536023_thumb.jpg

 

Najla?je ga bo od?ravfat od spodaj. Dr?i se pa glave in kolektorja, predlagam da od?ravfa? na glavi, ker je gor ?e par cevi k se snamejo skupaj s kolektorjem.

 

Pa ne pozabi ?e cevi iz ventil deklca, ta tudi dr?i kolektor na ma?ini.

 

Pa ?e kolektor ne mrda, preveri use ?ravfe, na sredini so ?ravfi, na levi in desni strani sta pa po 2 matici ;)

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da je tale ki sem ga ozna?il:

post-4105-1354536023_thumb.jpg

 

Najla?je ga bo od?ravfat od spodaj. Dr?i se pa glave in kolektorja, predlagam da od?ravfa? na glavi, ker je gor ?e par cevi k se snamejo skupaj s kolektorjem.

 

Pa ne pozabi ?e cevi iz ventil deklca, ta tudi dr?i kolektor na ma?ini.

 

Pa ?e kolektor ne mrda, preveri use ?ravfe, na sredini so ?ravfi, na levi in desni strani sta pa po 2 matici ;)

 

a jebemti, da nism ?ou ?e prej foruma brat, zdej me je pa tema dobila <_<

 

huh, od uspodi? Pol sm se pa zdej konkretno zaj***, ker je avto parkiran na travi, upam da se vinta nebo pogreznla :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo marko je ?e bolj?e nakazal ;) Ja glede na to da ima? dost raztavlen useskup, bo verjetno ?lo tudi od zgoraj.

 

Pod vinto si pa mal ve?jo dilco podstavi? pa se ne ugreza nikamor :prstgor:

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, jaz itak nimam egr-a pa sem pozabil oment :P Med drugim mam tut vris-e skos odprte... ampak pustmo detajle :)

 

ma raj? pustmo kaj vse je pri teb druga? :lol: u glavnem po dolgem matranju sm kon?no dobu kolektor ven, ni bil EGR edina kajla, uzadi so ble ?e 3 majhne cevke za odklopit, uspel mi je losat spodni del tisga nosilca med glavo in kolektorjem, ki se mi je potem kajlu za pokrov ventilov, ampak z malo sile je ?lo :D

 

Objavljena slika

 

ventili bi se mogl svetit :P

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

mal bo treba bit dimnikar...

Objavljena slika

 

ah ta nosilc <_<

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To sem pa zjutraj opazil na FB v eni skupini ...      null
    • To je vse res...sem napisal kvaliteten polnilec! Jaz pri telefonskih prisegam na Xiaomi-jev...so izredno kvalitetni. Aliexpress ipd...če greš takšne stvari tam kupovati,si sam kriv...ne rečem mogoče kable,ker imam dobre izkušnje... Teli npr.Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!  €2.22  3%OFF | Original Xiaomi Cable 120w 6.5A Turbo Charger Usb C Cabos Elbow 90 Degree Fast Charge Redmi Note 10 Mi 11 12 Poco Blackshark 5 https://a.aliexpress.com/_EI3EHWT Delajo na deklariranih 120W-preverjeno...za tak cvenk TOP,a seveda raje uporabljam Ankerjeve 100W,ker so gibljivejši...   Je pa res,da "kar enega dreka"...ma si si sam kriv,če kupiš.   Napajanje desktop PCjev je pa čisto druga zgodba,ker tam ni baterije.
    • Samo slika je se ostala... šalica je pa medtem ze prazna    
    • Načeloma bi morala imeti vsaka električna naprava, prodajana na EU trgu ustrezne varnostne zaščite (in oznako CE, ki jo nalepi na proizvod dobavitelj, ki s tem jamči, da naprava ustreza vsem zahtevam EU direktiv - LVD, EMC, ...). Tudi proti pregrevanju (pojavu požara). Iz AliExpressa imam zato kar težavo kupovat električne naprave ... če že na nalepkah pišejo neumnosti, kaj je šele notri ...   Segrevanje, če drugega ne, znižuje življenjsko dobo naprav. Tudi v Mazdah - recimo akumulatorji nimajo radi visokih temperatur, sploh AGM ne. Visoke temperature, še posebej, če so nehomogeno razporejene, uničujejo materiale (recimo bližina vročega dpf filtra in glave motorja, ki se zato na enem koncu razteza, krči, razteza, krči,... predstavlja problem in na koncu velik strošek za lastnika (puščanje antifriza, tesnilo glave, potrebno brušenje ali celo nova glava)).   
    • Normalno,da se greje,a brez skrbi,če uporabljaš kvaliteten polnilec,ima ta vse zaščite vgrajene...tudi temperaturno. Sem npr  hčerinega Lenovo Slim-7, k ima USB-C port za polnjenje...na morju polnil z Xiaomi-jevim 33W polnilcem, ki zmore tudi 20V-torej še primeren za polnjenje laptopa (original ima moč 60W)...brez problema je polnil,ko je hčerka hkrati še igrala streljačino...sicer je napisal,da se počasneje polni,a kot rečeno BP.   Pri mojem starem-v prispevku omenjenem Lenovo ThinkPad X-130e pa z 33W ni hotel,z 65W pa BP. Tudi je ta 65W polnilec narejen z t.i. GAN polprevodniki (galijev nitrat)...se veliko manj greje,in je hkrati kompaktnejši...kot rečeno dela BP😃👍    Bi pa opozoril na nekaj drugega,kar marsikdo hitro pozabi-polnilni kabel! Jaz za takšne stvari uporabljam Ankerjev 100W USB-C na USB-C kabel...torej kabel zmore več kot polnilec!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.