Skoči na vsebino

Katere zimske dimenzije pnevmatik


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

 

Ravnokar sem postal lastnik Mazde 6 CD143 letnik 2007, in me zanima katere dimenzije pnevmatik mi priporo?ate za zimo in katere za poletje.

Trenutno imam na avtu gume 205/55/R16 (zimske). Bi bilo mogo?e pametneje izbrati dimenzijo 195/65/R15 (seveda menjava plati??), ki so cenej?e? Nekateri priporo?ajo o?je gume za zimo?

 

Kaj pa dimenzija letnih gum?

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo novi Mazdilakar! :bravo:

 

Trenutne dimenzije ima? kar fajne za letne gume (po ?elji da? lahko tudi 17 col; 215/45 gume).

 

Za zimske se praviloma daje nekoliko o?je in pa tudi manj pal?ne, se pravi je pametno da gre? na 15 in sicer so predvidene dimenzije; 195/65. :)

 

Pa sre?no vo?njo in ?e na mnoga leta! :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, to?no to sem naredil tudi sam. 205/55/16 91V za poletje 195/65/15 91T za zimo.

 

Enako jaz. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

215/45/17 na swiftu!

 

Pozdravljeni

 

Ravnokar sem postal lastnik Mazde 6 CD143 letnik 2007, in me zanima katere dimenzije pnevmatik mi priporo?ate za zimo in katere za poletje.

Trenutno imam na avtu gume 205/55/R16 (zimske). Bi bilo mogo?e pametneje izbrati dimenzijo 195/65/R15 (seveda menjava plati??), ki so cenej?e? Nekateri priporo?ajo o?je gume za zimo?

 

Kaj pa dimenzija letnih gum?

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav

 

nisi nam pa povedal ali so trenutne zimske za odpis ali kako? Jaz sem na CD143 imel oboje 205/55/16 in kakih pretiranih problemov ?uj na a vem da bi bilo, to o o?jih pnevmatikah je malo tako tako, saj je veliko odvisno od profila in ali res po kakih gozdnih cestah fura?...

 

Jaz bi prej rekel da je bolje imeti ve?jo colo - vi?jo gumo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Ravnokar sem postal lastnik Mazde 6 CD143 letnik 2007, in me zanima katere dimenzije pnevmatik mi priporo?ate za zimo in katere za poletje.

Trenutno imam na avtu gume 205/55/R16 (zimske). Bi bilo mogo?e pametneje izbrati dimenzijo 195/65/R15 (seveda menjava plati??), ki so cenej?e? Nekateri priporo?ajo o?je gume za zimo?

 

Kaj pa dimenzija letnih gum?

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav

 

Mogo?e bo? rabu: 6x15 5x114.3 ET 50

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.