Skoči na vsebino

CerarMotoSport

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vse se je za?elo nekje leta 2008 ko sem prvi? razbil odbija?. Tako sem kupil svoj prvi styling odbija?, ki pa je bil rahlo udarjen, ker je prej?nji lastnik povozil srno. Tako sem prvi? vzel v roke kit in poliester ter za?el pacati.

 

Kasneje nekje maja 2009 sem popravil vse udrtine, bu?ke in praske z karoserije.

Najprej sem olupil avto in ga pokital.

post-4105-1355753661_thumb.jpgpost-4105-1355753672_thumb.jpg

 

Avto sem tudi sam pobarval v improvizirani komori, sicer je malo pomaran?asto ratalo, ampak vaja dela mojstra, poliranje pa ?ude?e!

post-4105-1355753704_thumb.jpg dodal sem tudi pragove, ki sem jih sam upasal, ter bad look letvice - seveda custom made by me :D

 

No ker je bil odbija? konkretno nizek, se je ve?krat dogajalo da sem se domov pripeljal takole:

post-4105-1355754036_thumb.jpg

 

Tako sem ratal ?e kar mojster poliestra in enkrat ko sem zlomil skoraj celoten podal?ek odbija?a sem se odlo?il da bomo spremenil celoten dizajn odbija?a.

 

Na za?etku je zgledalo takole:

post-4105-1355754060_thumb.jpg

 

Kon?ni rezultat je bil pa tole:

post-4105-1355754159_thumb.jpg skupaj z ?vasanim (?vasati znam ?e od nekdaj) bad lookom izpade :wub:

 

Sledil je tudi ''raketeni pogon'' ki je bil v originalu na Hyunadiu, tako da sem moral dodelati celoten izpuh in narest nove nosilce, namre? ta izpuh ima tudi 2 lonca, premer izp. cevi je pa 100mm ?zmeden?

post-4105-1355754380_thumb.jpgpost-4105-1355754233_thumb.jpg

 

Za?el sem delati tudi zadnji odbija? da bi skril te ''bazuke'' zadaj. Dizajn sem ve?krat speremnil ampak na ?alost mi zaradi drugih projektov ni ?e ratalo dokon?ati odbija?a. Zgledal je pa takole (od za?etka pa do kon?nega dizajna):

post-4105-1355756194_thumb.jpgpost-4105-1355756202_thumb.jpgpost-4105-1355756233_thumb.jpg

post-4105-1355756465_thumb.jpgvidi se da je kon?ni dizajn (sl. 4) kar konkretno druga?en od za?etnega (sl. 2)

 

No nekje poleti 2010 je bil pa avto prvi? totalka (no saj odkar je v moji lasti) in to kar konkretna.

Tako sem se odlo?il da kompletno obnovim ?koljko avta.

 

Samo ?kolka zgleda takole:

post-4105-1355757023_thumb.jpg

Odstranil sem vso rjo, ter pokital vse luknjice pikice, vdrtince in praske. Del dna je bil tudi na novo za??iten z bitumnom, nanovo pobarvano komplet podvozje ter pobarvana ve?ina notranjosti ?koljke

 

Ma?ina je ?la seveda tudi ven, brez ve?jih te?av:

post-4105-1355757401_thumb.jpg

 

No ker se imel use razsuto sem tudi zamnejal original vzmeti z ?portnimi Vogtland -30mm. Seveda vse v doma?i delavnici.

 

 

Za barvanje sem spet uporabil improvizitano komoro (2-3 ure ?i??enja prahu, ter par plaht polivnila)

Prvotno sem hotel avto pobarvati na two tone barvo - spodnji del rde?, od stekel naprej pa ?rna.

 

Tako smo preizkusno ?e pobarvali streho na ?rno ampak sem se potem odlo?il za komplet rde?o:

post-4105-1355758181_thumb.jpgpost-4105-1355758282_thumb.jpg

 

 

 

Toliko za 1x o moji delavnici, sledi potem leto 2011 ko sem bolj intenzivno za?el delati tudi na drughi avtomobilih in tudi ne samo mazdah ;)

panoramska.jpg
Napisano

CerarMotorsport je pravi ma?ek. :bravo:

 

Lahko bi ti ?e kdo pripelju kak?no Mazdojko za popedenat. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Cela obrt....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

super,takokot si reku,vaja dela mojstra in uspeva ti,le nekaj spremeni doma!

baby wiper ?e ve kaj mislim :) podri ?elno steno gara?e,dozidaj do hi?e,za na vrt kjer je prehod vzidaj vrata,s tem pridobi? dober meter dol?ine kar pa je ravno dovolj da avto lepo cel zapelje? v gara?o in zapre? vrata za sabo(da si na toplem) in ?e vedno ostane prostor za okoli avta hodit ;) v gara?i!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

To?no tko, Cerar senior je itak gradbinc, tko da ne bi smel bit problem :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Maestro Cerar (mlaj?i) - kdaj bo? pa tiste letvice za?el producirat, da si nekateri tastare 6-ke mal dekorirajo? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Nadaljevanje od 2011 naprej.

 

No potem sem se konkretno vrgel v elektriko, oz bolj natan?no v led diode, led trakovem, xenon,...

 

Led trakovi v odbija?u in pod vrati, ter xenon lu?i:

post-4105-1357320254_thumb.jpgpost-4105-1357320264_thumb.jpg

 

 

Slab?i amortizerji od prtla?nika so mi prav pri?li za havbo:

post-4105-1357320318_thumb.jpg

 

 

 

Malce tunninga, sprednji strut bar (homemade - rostfraj)

post-4105-1357320400_thumb.jpg

 

 

Vedno ve? ?rne barve na avtu in tudi pod havbo:

post-4105-1357320433_thumb.jpgpost-4105-1357320447_thumb.jpg

 

 

 

Vgradnja ?tev?kov za temperaturo in pritsik olja ter vakuum:

post-4105-1357320489_thumb.jpgpost-4105-1357320470_thumb.jpg

 

Da sem pa pri?el do ?eljene pozicije je bilo potrebno kar nekaj dela in sicer odstranil sem uro ter premaknil stikali (gretje z. ?ipe ter vsi smerniki) ni?je, namesto pepelnika. Potem sem pa pacal s poliestrom ter kital zadevo.

 

Umesna stopnja:

post-4105-1357320510_thumb.jpg

 

 

Umes sem razvijal tudi LSD (lambo style doors) sistem, katerega pa nisem uspel popolnoma optimizirati. Bo potrebno ponovno o?iveti projekt, ker ne manjka ve? veliko.

 

Brez blatnika je ?lo skoraj do 90°

post-4105-1357320618_thumb.jpg

 

No sredi februarja 2012 sem pa domov pripeljal svojo prvo V6 mazdo. Avto je dolgo ?asa stal tako da sem imel kar nekaj stvari za zrihtat, med drugim bremze, nekaj elektrike ter cel kup malenkosti.

 

Malenkosti v notranjosti avta:

post-4105-1357322005_thumb.jpg

 

Kasneje mi je nekako uspelo skurit karbonsko sklopko.

 

Morala bi bit tak?na:

post-4105-1357323969_thumb.jpg

Bila je pa taka:

post-4105-1357323957_thumb.jpg

 

Zadevo sem potem zamenjal z malo bolj ?portno zadevo (desno), razlika je kar o?itna:

post-4105-1357324173_thumb.jpg

 

brez menjalnika, polosi in ?e ?esa..

post-4105-1357324537_thumb.jpg

 

?ez kake 2 meseca sem pa spet snel menjalnik ker mi je zaribal. Umes sem menjal tudi sklopko pri rde?i F-ki, kasneje pa tudi na Fiatu od kolegice. Ker je pa fiat pa? fiat sem hkrati moral zamenati tudi glavni in pomo?ni cilinder sklopke.

 

Enepar slikc fiata:

post-4105-1357325191_thumb.jpgpost-4105-1357325201_thumb.jpgpost-4105-1357325214_thumb.jpg

panoramska.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.