Skoči na vsebino

CerarMotoSport


Turbo Lumpi

Priporočeno sporočilo

Vse se je za?elo nekje leta 2008 ko sem prvi? razbil odbija?. Tako sem kupil svoj prvi styling odbija?, ki pa je bil rahlo udarjen, ker je prej?nji lastnik povozil srno. Tako sem prvi? vzel v roke kit in poliester ter za?el pacati.

 

Kasneje nekje maja 2009 sem popravil vse udrtine, bu?ke in praske z karoserije.

Najprej sem olupil avto in ga pokital.

post-4105-1355753661_thumb.jpgpost-4105-1355753672_thumb.jpg

 

Avto sem tudi sam pobarval v improvizirani komori, sicer je malo pomaran?asto ratalo, ampak vaja dela mojstra, poliranje pa ?ude?e!

post-4105-1355753704_thumb.jpg dodal sem tudi pragove, ki sem jih sam upasal, ter bad look letvice - seveda custom made by me :D

 

No ker je bil odbija? konkretno nizek, se je ve?krat dogajalo da sem se domov pripeljal takole:

post-4105-1355754036_thumb.jpg

 

Tako sem ratal ?e kar mojster poliestra in enkrat ko sem zlomil skoraj celoten podal?ek odbija?a sem se odlo?il da bomo spremenil celoten dizajn odbija?a.

 

Na za?etku je zgledalo takole:

post-4105-1355754060_thumb.jpg

 

Kon?ni rezultat je bil pa tole:

post-4105-1355754159_thumb.jpg skupaj z ?vasanim (?vasati znam ?e od nekdaj) bad lookom izpade :wub:

 

Sledil je tudi ''raketeni pogon'' ki je bil v originalu na Hyunadiu, tako da sem moral dodelati celoten izpuh in narest nove nosilce, namre? ta izpuh ima tudi 2 lonca, premer izp. cevi je pa 100mm ?zmeden?

post-4105-1355754380_thumb.jpgpost-4105-1355754233_thumb.jpg

 

Za?el sem delati tudi zadnji odbija? da bi skril te ''bazuke'' zadaj. Dizajn sem ve?krat speremnil ampak na ?alost mi zaradi drugih projektov ni ?e ratalo dokon?ati odbija?a. Zgledal je pa takole (od za?etka pa do kon?nega dizajna):

post-4105-1355756194_thumb.jpgpost-4105-1355756202_thumb.jpgpost-4105-1355756233_thumb.jpg

post-4105-1355756465_thumb.jpgvidi se da je kon?ni dizajn (sl. 4) kar konkretno druga?en od za?etnega (sl. 2)

 

No nekje poleti 2010 je bil pa avto prvi? totalka (no saj odkar je v moji lasti) in to kar konkretna.

Tako sem se odlo?il da kompletno obnovim ?koljko avta.

 

Samo ?kolka zgleda takole:

post-4105-1355757023_thumb.jpg

Odstranil sem vso rjo, ter pokital vse luknjice pikice, vdrtince in praske. Del dna je bil tudi na novo za??iten z bitumnom, nanovo pobarvano komplet podvozje ter pobarvana ve?ina notranjosti ?koljke

 

Ma?ina je ?la seveda tudi ven, brez ve?jih te?av:

post-4105-1355757401_thumb.jpg

 

No ker se imel use razsuto sem tudi zamnejal original vzmeti z ?portnimi Vogtland -30mm. Seveda vse v doma?i delavnici.

 

 

Za barvanje sem spet uporabil improvizitano komoro (2-3 ure ?i??enja prahu, ter par plaht polivnila)

Prvotno sem hotel avto pobarvati na two tone barvo - spodnji del rde?, od stekel naprej pa ?rna.

 

Tako smo preizkusno ?e pobarvali streho na ?rno ampak sem se potem odlo?il za komplet rde?o:

post-4105-1355758181_thumb.jpgpost-4105-1355758282_thumb.jpg

 

 

 

Toliko za 1x o moji delavnici, sledi potem leto 2011 ko sem bolj intenzivno za?el delati tudi na drughi avtomobilih in tudi ne samo mazdah ;)

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

CerarMotorsport je pravi ma?ek. :bravo:

 

Lahko bi ti ?e kdo pripelju kak?no Mazdojko za popedenat. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

super,takokot si reku,vaja dela mojstra in uspeva ti,le nekaj spremeni doma!

baby wiper ?e ve kaj mislim :) podri ?elno steno gara?e,dozidaj do hi?e,za na vrt kjer je prehod vzidaj vrata,s tem pridobi? dober meter dol?ine kar pa je ravno dovolj da avto lepo cel zapelje? v gara?o in zapre? vrata za sabo(da si na toplem) in ?e vedno ostane prostor za okoli avta hodit ;) v gara?i!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Maestro Cerar (mlaj?i) - kdaj bo? pa tiste letvice za?el producirat, da si nekateri tastare 6-ke mal dekorirajo? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Nadaljevanje od 2011 naprej.

 

No potem sem se konkretno vrgel v elektriko, oz bolj natan?no v led diode, led trakovem, xenon,...

 

Led trakovi v odbija?u in pod vrati, ter xenon lu?i:

post-4105-1357320254_thumb.jpgpost-4105-1357320264_thumb.jpg

 

 

Slab?i amortizerji od prtla?nika so mi prav pri?li za havbo:

post-4105-1357320318_thumb.jpg

 

 

 

Malce tunninga, sprednji strut bar (homemade - rostfraj)

post-4105-1357320400_thumb.jpg

 

 

Vedno ve? ?rne barve na avtu in tudi pod havbo:

post-4105-1357320433_thumb.jpgpost-4105-1357320447_thumb.jpg

 

 

 

Vgradnja ?tev?kov za temperaturo in pritsik olja ter vakuum:

post-4105-1357320489_thumb.jpgpost-4105-1357320470_thumb.jpg

 

Da sem pa pri?el do ?eljene pozicije je bilo potrebno kar nekaj dela in sicer odstranil sem uro ter premaknil stikali (gretje z. ?ipe ter vsi smerniki) ni?je, namesto pepelnika. Potem sem pa pacal s poliestrom ter kital zadevo.

 

Umesna stopnja:

post-4105-1357320510_thumb.jpg

 

 

Umes sem razvijal tudi LSD (lambo style doors) sistem, katerega pa nisem uspel popolnoma optimizirati. Bo potrebno ponovno o?iveti projekt, ker ne manjka ve? veliko.

 

Brez blatnika je ?lo skoraj do 90°

post-4105-1357320618_thumb.jpg

 

No sredi februarja 2012 sem pa domov pripeljal svojo prvo V6 mazdo. Avto je dolgo ?asa stal tako da sem imel kar nekaj stvari za zrihtat, med drugim bremze, nekaj elektrike ter cel kup malenkosti.

 

Malenkosti v notranjosti avta:

post-4105-1357322005_thumb.jpg

 

Kasneje mi je nekako uspelo skurit karbonsko sklopko.

 

Morala bi bit tak?na:

post-4105-1357323969_thumb.jpg

Bila je pa taka:

post-4105-1357323957_thumb.jpg

 

Zadevo sem potem zamenjal z malo bolj ?portno zadevo (desno), razlika je kar o?itna:

post-4105-1357324173_thumb.jpg

 

brez menjalnika, polosi in ?e ?esa..

post-4105-1357324537_thumb.jpg

 

?ez kake 2 meseca sem pa spet snel menjalnik ker mi je zaribal. Umes sem menjal tudi sklopko pri rde?i F-ki, kasneje pa tudi na Fiatu od kolegice. Ker je pa fiat pa? fiat sem hkrati moral zamenati tudi glavni in pomo?ni cilinder sklopke.

 

Enepar slikc fiata:

post-4105-1357325191_thumb.jpgpost-4105-1357325201_thumb.jpgpost-4105-1357325214_thumb.jpg

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.