Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali vi pri va?ih mazdah prakticirate utekavanje motorja? V navodilih pi?e da to ni potrebno, osebno pa imam skoraj 1500km zdaj in ?e nisem ?el ?ez 2000 obratov. ali pretiravam?

 

Gre za M3 1.6 diesel

Napisano

Da, pretirava? in tole kar dela? ni glih v redu. Pri utekanju je bolj pomembno le to, da ne gre? do blokade, predvsem pa da vozi? ?imbolj razli?no - se pravi menja? obrate tako, da vsaj prvih 1000 km odpadejo razni tempomati ipd.

33112_1.png

Napisano

Da, pretirava? in tole kar dela? ni glih v redu. Pri utekanju je bolj pomembno le to, da ne gre? do blokade, predvsem pa da vozi? ?imbolj razli?no - se pravi menja? obrate tako, da vsaj prvih 1000 km odpadejo razni tempomati ipd.

 

 

To sem delal, ?imve? mestne vo?nje, ?imve? ?altanja, ni? avtoceste, druga?e pa pa? normalna vo?nja v slu?bo in nazaj, nekih posebnih relacij samo za utekanje nisem delal. Torej od zdaj naj normalno vozim kokr pa? promet dovoli?

 

 

Zakaj naj ne bi bilo dobro kar po?nem, me ?isto informativno zanima?

 

P.S. kako je s porabo po par kilometrih, pade ali ostane bolj kot ne enaka.

Napisano

Kolikor jaz vem je za utekanje priporo?ljiva ?im bolj normalna obremenitev motorja, torej motorja ni priporo?ljivo preve? obremenjevati (v nasprotnem primerulahko pride do prevelike obrabe ali celo do po?kodb na delih, ki se morajo malo obrusiti), niti ga ni priporo?ljivo preve? ?parat (ker se potem motor ne ulaufa dobro in je posledi?no preve? len). Jaz bi dizla vozil nekje med 1500 in 2500 obrati.

Napisano

Kolikor jaz vem je za utekanje priporo?ljiva ?im bolj normalna obremenitev motorja, torej motorja ni priporo?ljivo preve? obremenjevati (v nasprotnem primerulahko pride do prevelike obrabe ali celo do po?kodb na delih, ki se morajo malo obrusiti), niti ga ni priporo?ljivo preve? ?parat (ker se potem motor ne ulaufa dobro in je posledi?no preve? len). Jaz bi dizla vozil nekje med 1500 in 2500 obrati.

 

to?no tako js vozim svojo M3, razen ko jo ob?asno prepu?em na uvozih na avtocesto vsako brzino poteram do 3000 obratov :)

Napisano

Noben problem je, ?e ga za kratek ?as spusti? tud na 3.500-4.000 obratov. Nej gre motor ?ez razli?ne obrate sploh pri 1500 prevo?enih pa res ni treba morit motor pri 2k obratih ... moderni dizli s turbino se brez problema zavrtijo preko 4k obratov.

33112_1.png

Napisano

Kupi? rabljeno, pa ne sekira?. :D

 

Lahko pa zamenja? olje, ti pripada gratis, kolikor vem. Pi?e v bukvici, ki jo dobi? zraven.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Kupi? rabljeno, pa ne sekira?. :D

 

Lahko pa zamenja? olje, ti pripada gratis, kolikor vem. Pi?e v bukvici, ki jo dobi? zraven.

 

Olje ni gratis, samo delo :blush: .

 

Sej danes je obrnila to?no 1500 km, let the fun begins :jezicek:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Olje ni gratis, samo delo :blush: .

 

Sej danes je obrnila to?no 1500 km, let the fun begins :jezicek:

 

smo ?e na preko 2500, a je normalno da BC toliko la?e, tudi za pol litra ve? ka?e kot je dejanska poraba?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.