Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, na MX-5 smo menjali teflone zaradi prevelike porabe olja. Stanje se je sicer bistveno izbolj?alo, a mi pri priganjanju ?e vedno pije mal preve? olja. Pri normalni vo?nji ve?je porabe ni opazit.

 

Pomerli smo kompresijo in je taka, kot mora bit. Vseeno pa sumim, da bi bilo dobro menjat batne obro?ke (tesnila so povsod OK, ni videt, da bi kje lahko pu??alo olje, torej ga po?re motor).

 

Cca koliko ? bi me tole pri?lo (skupaj z menjavo tesnila glave, pa menjavo ojni?nih) in h ktermu mehaniku se spla?a peljat avto?

Napisano

Bi kr priporo?al na?ega Pelkota iz medvod.. Ker si tut sam lasti mx5 NA, se bo z veseljem lotil in opravil zadevo kot se zagre. :bravo:

 

Za to?no ceno je najbol, da ga kar pokli?e?, vsekakor pa to ne bo oderu?ka cifra :)

http://www.rabim.info/avto-pelko-vzdrzevan...pelko-sp-235134

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Obro?ki pri nas pridejo cca 300-400?, tesnilo glave je okoli 50, pol je ?e kak?na malenkost, plus delo. Mam isti problem, in trenutno razmi?ljam da bi ga kr v en grabn porinu... :glare:

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Najprej bom itak probal ?e drug tip olja in kak aditiv, ma na dolgi rok bo bolje nrdit eno malo generalko.

 

Druga opcija bi bla rabljen motor. Ampak nikol ne ve?, kaj dobi?, ko kupuje?. Pa ?e 1.8 je, ki ga je te?je dobit.

 

Prvo povej kak?na je ta poraba olja pri preganjaju?

Drugo ne uporabljaj olja z velikim razponom gradacije W.

 

Glede aditivov pa se lahko obrne?, na mene preko metabond.si, kjer lahko dobi? detaljnej?a pojasnila.

 

Mislim pa, da to kar se dogaja s tvojim motorjem, ni tragi?no, saj je normaln0, da se pri preganjanju, ko se temperatura olja pove?a in viskoznost pade, pove?a tudi poraba olja. To porabo lahko zmanj?a? s izbiro olja in pravo izbiro aditiva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Za ?portno gorsko vo?njo 0,5 l je ?e v mejah dopustnega. Bi pa lahko z enim od metabondovih aditivov lahko to porabo zmanj?al. Gold bi ti lahko najmanj prepolvil porabo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Gold speciala imam tud js v miati l. 91 in je razlika opazna. ?e vedno se pa voha in kuri olje, tko da tud mene ?aka menjava teflonov in obro?kov..

 

Dolivanje olja in aditivov je ?al samo za?asna re?itev :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Sam ima mazdo mx5 ?e 10 let in vedno uporabljam valvolin 10W40. Ko sem jo enkrat imel na drugem servisu mi je notri nalil neko olje,ki ga je avto po?teno pil in sem ga stalno dolival pa ?e zadaj na izpuhu se je kadilo kot da je na premog. Mislil sem da je kaj narobe z motorjem,ampak ko sem na naslednjem servisu pri Simonu delal servis mi je nalil olje valvolin 10W40 so problemi izginili. Ne more? verjeti kaj pomeni samo ?e zamenja? znamko olja... -_-

Napisano

Ja, pri meni sem menjal teflone, pa tudi batni obra?ki so bli slabi, in je ko pumpa delovalo, pilo olja, ko ?ovna.

so pa samo batni okoli 300 evrov, govorim original, jaz pa sem ?e bate menjal so pa pri?li ?e okoli 600evrov.

Fuck new cars ... I'm driving oldschool

Napisano

Ne jamrat. :) A se nih?e ne znajde in kupi iz tujine? Gledam ebay cene in so od 80? obro?ki vseh mo?nih znamk za 680? so pa ?e kovani bati z obro?ki vred od Wosnerja. ?e za 450 vidim da so od Wisecota, sicer pride ?e DDV ampak vseeno. Lahko bi vam bilo ?e jasno, da imamo pri nas najvi?je cene dale? naokoli.

Napisano

Na ilmotorsport so 170? (standardni obro?ki). Bolj me je zanimalo, cca koliko ? bi si hotel en mehanik za jih zamenjat. Si ne upam sam lotit menjave :)

 

Si ?e vpra?al Pelkota? Mislim, da ne bo? ni? zgre?il ?e pelje? k njemu.

 

?eprav sam bi v teh primerih spotoma res menjal ?e kaj drugega kot obro?ke. :blush:

Napisano

kopresija nima veze s porabo olja,to pove samo da je kopresijski obro?ek ok. va?en je sredinski-posnemalni ki je lahko stisnjen in gre olje mimo...tako da bo lahko tudi to ;)

Napisano

Glede na tvoje plane pa jaz ne bi dajal poceni robe notri ker bo? na koncu dvakrat delal. :blush:

 

u bistvu sm vzel najdra?je, ostali so bli ?e ceneje :blush: vseved ma ?e neke cenej?e, pa prav, da mu zaenkrat vse OK dela :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.