Skoči na vsebino

Mazda 6 2002

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kar se motornih zadev ti?e; predvsem ?imprej menjat neke bakrene podlo?ke pri injektorjih in pa REDNO ?i??enje cedil?ka na karterju.

 

Kar se karoserijskih delov ti?e, pa ima? precej velike mo?nosti, da ti bodo kmalu za?eli rjaveti zadnji blatniki in spodnji robovi (vseh) vrat avta.

 

P.S. - ker nisem specialist za dizel motorje, predlagam tudi kratek pregled rubrike Te?ave, stro?ki in vzdr?evanje. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kar se karoserijskih delov ti?e, pa ima? precej velike mo?nosti, da ti bodo kmalu za?eli rjaveti zadnji blatniki in spodnji robovi (vseh) vrat avta.

+pragovi+okoli zadnjih lu?i.

 

Menjavo podlo?k injektorjev je potrebno izvesti skupaj s ?i??enjem cedila v karterju. Kolikor vem, potem po zamenjavi podlo?k injektorjev cedilo ni ve? v tak?ni nevarnosti zato ga naj nebi bilo potrebno o?istit pri vsaki menjavi olja.

Ena od napak je tudi skurjen motor?ek za nastavitev vi?ine snopa ?arometov iz kabine - velja za ?aromete z navadnimi ?arnicami.

 

?e nebi bilo tiste kur?eve rje, je to kar vzdr?jiv avtomobil. Moj ima 270Kkm in nisem imel kak?nih ve?jih posegov razen 2 injektorja sem zamenjal in pa sklopko z dvomasnim vztrajnikom pri 250Kkm je bilo potrebno zamenjat, kar pa se lahko ?e smatra kot normalna obraba.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

jest mislem da je vse odvisno kako se vzdr?uje avto zdej ?e ga zanemari? se ti prej al slej vse vrne je pa seveda tud odvisno od prsj?njih lastnikov zdej ?e gledamo rabljeno vozilo eni so v tem prav malomarni kar se ti?e servisov vzdr?evanja itd.. ( moja izku?nja kupu avto vanj pa vlo?u ?e 4000? in to samo v motor )

Napisano

Ko si enkrat vlo?il 4.000? samo v motorne zadeve, pol pa res lahko govorimo o var?ni (dizla?ki) vo?nji ja. :(

 

Mene osebno bo te?ko kdo prepri?al, da bi se mi za mojih 36.000km na leto (cca.) bolj spla?alo namest LPG-ja vozit dizla, RAZEN ?e bi bil Golf IV SDI, tle pa ne upam ugovarjat. :jezicek::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ko si enkrat vlo?il 4.000? samo v motorne zadeve, pol pa res lahko govorimo o var?ni (dizla?ki) vo?nji ja. :(

 

Mene osebno bo te?ko kdo prepri?al, da bi se mi za mojih 36.000km na leto (cca.) bolj spla?alo namest LPG-ja vozit dizla, RAZEN ?e bi bil Golf IV SDI, tle pa ne upam ugovarjat. :jezicek::hohoho:

 

pa tut s temle se vozi? zlo pocei :P

 

Objavljena slika

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.