Skoči na vsebino

CX-5 ima DPF ali nima?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V navodilih mi pise, da se lahko prizge lucka za izpusne pline itd....prodajalec, ko mi je avto prodajal pa je trdil, da nima DPF filtra....to je razlagal tudi sodelavcu, ki je tam kupil ze 3 mazde....torej ali ima DPF ali ga nima? Na enem forumu sem tudi bral o tem da ga nima...

 

Lp Primoz

Napisano

V navodilih mi pise, da se lahko prizge lucka za izpusne pline itd....prodajalec, ko mi je avto prodajal pa je trdil, da nima DPF filtra....to je razlagal tudi sodelavcu, ki je tam kupil ze 3 mazde....torej ali ima DPF ali ga nima? Na enem forumu sem tudi bral o tem da ga nima...

 

Lp Primoz

 

?e ma? diesla pol skor zagotovo ma DPF filter

Napisano

V navodilih mi pise, da se lahko prizge lucka za izpusne pline itd....prodajalec, ko mi je avto prodajal pa je trdil, da nima DPF filtra....to je razlagal tudi sodelavcu, ki je tam kupil ze 3 mazde....torej ali ima DPF ali ga nima? Na enem forumu sem tudi bral o tem da ga nima...

 

Lp Primoz

 

ker motor? pa ker ?alabajzarski salon?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ima? bencinarja pol ga ziher nima :hudicek: ?e je pa dizel ga pa ima, naslednji? pa prodajalca vpra?i, kaj pa ima namesto tega, da lahko dosega standarde EURO5 in celo EURO6.

33112_1.png

Napisano

...samoumevno se mi je zdelo, da majo samo dizela?i to, zato nisem specificiral...EURO 6. Sem hotel samo potrditev, ker sem vedu da streljajo kozle tam :punk:

 

Lp Primoz

Napisano

jst tja ne bi hodu ve?. Kako naj ti recimo odpravijo probleme, ?e sploh ne vejo, ali je noter ali ne?

 

:angry2:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

jst tja ne bi hodu ve?. Kako naj ti recimo odpravijo probleme, ?e sploh ne vejo, ali je noter ali ne?

 

To je rekel prodajalec......mehanika sta pa zelo dobra. Bom pa sel povedat, da se mi je lagal pri prodaji...

 

Lp Primoz

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.