Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem iskal, ?e ima kdo kak?no podobno te?avo, vendar je nisem na?el. Skratka, v soboto sem ?elel malo u?ivat v zimskih radostih z ro?no zavoro na enem asfaltiranem traktorskem obra?ali??u sredi njiv, ampak je bilo toliko snega, da sem bil primoran po poti odpeljat naprej skozi gozd in potem na glavno cesto. V gozdu naletim na podrto drevo, ki sem ga ?elel obvozit tako kot en pred mano (ki mu je o?itno uspelo). Avto je nasedel v kup snega nekje na polovici obvoza in ni ?el ne naprej, ne nazaj. Nekaj ?asa sem se matral, vendar ko ni bilo efekta sem poklical fotra, da pride s ?pago in potegneva avto ven. Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel. Upal sem tudi, da bo malo stopil sneg pod motorjem in bom dobil oprijem. Tako sem ?akal okoli pol ure, potem se je prikazal foter, premaknila sva podrto drevo, spredaj me je zahaklal s ?pago in ni ?lo nikamor. Za?elo se mi je dogajat, da ko sem prestavil vzvratno, je avto ugasnil. Najprej 1., potem je bil nekaj ?asa mir, potem 2. in ko se mi je to zgodilo 3., ga nisem ve? mogel pri?gat. Vse lu?je normalno gorijo, elektrika je, vergla kot da bi imel stik, v?ge pa ne. Poklical sem ?e lokalnega mehanika, da je pri?el z avtovleko in me re?il iz neugodne situacije. Zdaj je avto pri njemu, sicer ga zaradi gu?ve ?e ni dobil v obdelavo, ampak vseeno sem se odlo?il odpreti temo, ?e bi se mogo?e komu sanjalo, kaj bi lahko bilo narobe (da mu skraj?am delo). Avta niti nisem turiral, ni bilo videt, da bi bil pregret (vsaj po kazalcu ne)... skratka, ?udno. Ko dam kontakt se vse normalno pri?ge. Po moji lai?ni presoji izgleda tako, kot da injektorji ne bi dobili goriva. Malo sem gledal po internetu in na?el nekaj ljudi, ki so imeli podobno te?avo, zakrivil pa bi jo naj okvarjen senzor motorne gredi?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem za odgovor,

Toma?

Napisano

Sem iskal, ?e ima kdo kak?no podobno te?avo, vendar je nisem na?el. Skratka, v soboto sem ?elel malo u?ivat v zimskih radostih z ro?no zavoro na enem asfaltiranem traktorskem obra?ali??u sredi njiv, ampak je bilo toliko snega, da sem bil primoran po poti odpeljat naprej skozi gozd in potem na glavno cesto. V gozdu naletim na podrto drevo, ki sem ga ?elel obvozit tako kot en pred mano (ki mu je o?itno uspelo). Avto je nasedel v kup snega nekje na polovici obvoza in ni ?el ne naprej, ne nazaj. Nekaj ?asa sem se matral, vendar ko ni bilo efekta sem poklical fotra, da pride s ?pago in potegneva avto ven. Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel. Upal sem tudi, da bo malo stopil sneg pod motorjem in bom dobil oprijem. Tako sem ?akal okoli pol ure, potem se je prikazal foter, premaknila sva podrto drevo, spredaj me je zahaklal s ?pago in ni ?lo nikamor. Za?elo se mi je dogajat, da ko sem prestavil vzvratno, je avto ugasnil. Najprej 1., potem je bil nekaj ?asa mir, potem 2. in ko se mi je to zgodilo 3., ga nisem ve? mogel pri?gat. Vse lu?je normalno gorijo, elektrika je, vergla kot da bi imel stik, v?ge pa ne. Poklical sem ?e lokalnega mehanika, da je pri?el z avtovleko in me re?il iz neugodne situacije. Zdaj je avto pri njemu, sicer ga zaradi gu?ve ?e ni dobil v obdelavo, ampak vseeno sem se odlo?il odpreti temo, ?e bi se mogo?e komu sanjalo, kaj bi lahko bilo narobe (da mu skraj?am delo). Avta niti nisem turiral, ni bilo videt, da bi bil pregret (vsaj po kazalcu ne)... skratka, ?udno. Ko dam kontakt se vse normalno pri?ge. Po moji lai?ni presoji izgleda tako, kot da injektorji ne bi dobili goriva. Malo sem gledal po internetu in na?el nekaj ljudi, ki so imeli podobno te?avo, zakrivil pa bi jo naj okvarjen senzor motorne gredi?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem za odgovor,

Toma?

 

Da ti ni kaj stisnilo spodaj - cev za nafto ali podobno, probaj napumpati ro?no nafto na filtru (na njemu je pumpica) da po ob?utku vidi? ali je benz not - pumpa rata trda ko napumpa nafto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker sem totalni analfabet, bi lepo prosil, ?e mi lahko nekak obri?e? z barvo, kje se to nahaja.

 

Objavljena slika

Napisano

drgac pa si ful dobr napisu

 

"Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel"

 

heheh

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

tuki zadaj, kot re?eno na zs me pokli?i

post-2637-1358865586_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

drgac pa si ful dobr napisu

 

"Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel"

 

heheh

 

Pa ja, zato, da se kdo med branjem ne za?ne dolgo?asit :D Pozabil sem celo omenit, da se je nekaj dreves naprej ena punca obesila in mi je ob soju rde?ih sve?k bilo malo neprijetno.

Napisano

Probaj tako da doda? malo gasa ko vergla?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja Tomozuki. Pa Sebastian Loeb te je gledal, kako ti v snegu z ro?no. Dajal ti je znak z roko, da malo upo?asni?. Samo toliko, da ne bo dolgo?asno za bralce.

Napisano

Probaj tako da doda? malo gasa ko vergla?.

 

Sem probal ja, samo ni bilo haska. A je mo?no, da je OBDII bluetooth modul kriv pa kaj elektriko zajebava? Sicer rahlo dvomim, ampak glede na to, da nimam pojma, pa? vpra?am.

 

poglej da ni pr?u sneg/voda u filter zraka

 

Baje ni. Pa sej zrak jemlje pod brisalci, ne?

 

Ja Tomozuki. Pa Sebastian Loeb te je gledal, kako ti v snegu z ro?no. Dajal ti je znak z roko, da malo upo?asni?. Samo toliko, da ne bo dolgo?asno za bralce.

 

Lahko tudi to doda?, ?e misli?, da bo prispevalo k bolj?i branosti. Problem je edino, da do "zabave" sploh ni pri?lo. Kot sem tudi napisal...

Napisano

Zdaj sem govoril z mehanikom in o?itno sem imel prav; zjebal sem senzor na gredi, ker je jermen presko?il za en zobec. Zaradi ?esa se pa to zgodi? :ne vem:

Napisano

Zdaj sem govoril z mehanikom in o?itno sem imel prav; zjebal sem senzor na gredi, ker je jermen presko?il za en zobec. Zaradi ?esa se pa to zgodi? :ne vem:

 

Divjak!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdaj sem govoril z mehanikom in o?itno sem imel prav; zjebal sem senzor na gredi, ker je jermen presko?il za en zobec. Zaradi ?esa se pa to zgodi? :ne vem:

 

 

nevem zakaj bi se senzor zjebal zaradi preskoka jermena,prej bi reku da se je jermenica razletela in zjebala senzor

Napisano

Divjak!

 

A ti je Lojz rekel, da mi to re?e?? :vino: Glede na to, da sem stal na mestu in se nisem premaknil niti za centimeter (no, razen po vi?ini), so to hude obto?be! :hohoho:

Napisano

A ti je Lojz rekel, da mi to re?e?? :vino: Glede na to, da sem stal na mestu in se nisem premaknil niti za centimeter (no, razen po vi?ini), so to hude obto?be! :hohoho:

 

ja sej, samo divjak uni?i avto - ali motor na mestu.... :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 leta kasneje...
Napisano

V ?etrtek, je na bratovi 6 motor ugasnil in ni hotel ve? v?gati. Po iskanju ve?ih napak ni bilo drugega kakor, da pogledam ?e zobati jermen. Takoj se je videlo, da  je jermen 2 mm dol iz jermenic in da sta zamaknjena jermenici na odmi?ni gredi kot tudi na pumpi. Potem sem odprl ?e dalje in je odpovedal napenjalec. ter je tako odmi?na gred presko?ila za en zob pumpa pa za 4-5 zobov.

 

Tomozukiju je ?e zjebalo senzor zraven ( a Bi moral motor javiti napako senzorja)

 

?udi me tudi to da v Forscan-u ne javi napake, da je jermen presko?il  :ne vem:

 

Aja ?e to Materila za veliki servis je bil Original od Mazde a je napenjalec po 110 000 km spustil du?o.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kon?no poro?ilo:

Napenjalec je bil vredu, problem je bil pa v vodni ?rpalki, ki je bila zgleda zelo slabe kvalitete in je njena jermenica skakala za 5 mm gor in dol, zato je tudi jermen presko?il, ker ni bila ve? v poziciji.

Po zamenjavi komplet vseh delov (Pasasti jermen, zobati jermen, rolice, hidravli?ni napenjalec, vodna ?rpalka = 190?) je avto v?gal iz prve. Glede na zvoke pa bo potrebno ?e menjati vztrajnik.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.