Skoči na vsebino

Mazda 6 ne v?ge...


Priporočeno sporočilo

Sem iskal, ?e ima kdo kak?no podobno te?avo, vendar je nisem na?el. Skratka, v soboto sem ?elel malo u?ivat v zimskih radostih z ro?no zavoro na enem asfaltiranem traktorskem obra?ali??u sredi njiv, ampak je bilo toliko snega, da sem bil primoran po poti odpeljat naprej skozi gozd in potem na glavno cesto. V gozdu naletim na podrto drevo, ki sem ga ?elel obvozit tako kot en pred mano (ki mu je o?itno uspelo). Avto je nasedel v kup snega nekje na polovici obvoza in ni ?el ne naprej, ne nazaj. Nekaj ?asa sem se matral, vendar ko ni bilo efekta sem poklical fotra, da pride s ?pago in potegneva avto ven. Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel. Upal sem tudi, da bo malo stopil sneg pod motorjem in bom dobil oprijem. Tako sem ?akal okoli pol ure, potem se je prikazal foter, premaknila sva podrto drevo, spredaj me je zahaklal s ?pago in ni ?lo nikamor. Za?elo se mi je dogajat, da ko sem prestavil vzvratno, je avto ugasnil. Najprej 1., potem je bil nekaj ?asa mir, potem 2. in ko se mi je to zgodilo 3., ga nisem ve? mogel pri?gat. Vse lu?je normalno gorijo, elektrika je, vergla kot da bi imel stik, v?ge pa ne. Poklical sem ?e lokalnega mehanika, da je pri?el z avtovleko in me re?il iz neugodne situacije. Zdaj je avto pri njemu, sicer ga zaradi gu?ve ?e ni dobil v obdelavo, ampak vseeno sem se odlo?il odpreti temo, ?e bi se mogo?e komu sanjalo, kaj bi lahko bilo narobe (da mu skraj?am delo). Avta niti nisem turiral, ni bilo videt, da bi bil pregret (vsaj po kazalcu ne)... skratka, ?udno. Ko dam kontakt se vse normalno pri?ge. Po moji lai?ni presoji izgleda tako, kot da injektorji ne bi dobili goriva. Malo sem gledal po internetu in na?el nekaj ljudi, ki so imeli podobno te?avo, zakrivil pa bi jo naj okvarjen senzor motorne gredi?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem za odgovor,

Toma?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem iskal, ?e ima kdo kak?no podobno te?avo, vendar je nisem na?el. Skratka, v soboto sem ?elel malo u?ivat v zimskih radostih z ro?no zavoro na enem asfaltiranem traktorskem obra?ali??u sredi njiv, ampak je bilo toliko snega, da sem bil primoran po poti odpeljat naprej skozi gozd in potem na glavno cesto. V gozdu naletim na podrto drevo, ki sem ga ?elel obvozit tako kot en pred mano (ki mu je o?itno uspelo). Avto je nasedel v kup snega nekje na polovici obvoza in ni ?el ne naprej, ne nazaj. Nekaj ?asa sem se matral, vendar ko ni bilo efekta sem poklical fotra, da pride s ?pago in potegneva avto ven. Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel. Upal sem tudi, da bo malo stopil sneg pod motorjem in bom dobil oprijem. Tako sem ?akal okoli pol ure, potem se je prikazal foter, premaknila sva podrto drevo, spredaj me je zahaklal s ?pago in ni ?lo nikamor. Za?elo se mi je dogajat, da ko sem prestavil vzvratno, je avto ugasnil. Najprej 1., potem je bil nekaj ?asa mir, potem 2. in ko se mi je to zgodilo 3., ga nisem ve? mogel pri?gat. Vse lu?je normalno gorijo, elektrika je, vergla kot da bi imel stik, v?ge pa ne. Poklical sem ?e lokalnega mehanika, da je pri?el z avtovleko in me re?il iz neugodne situacije. Zdaj je avto pri njemu, sicer ga zaradi gu?ve ?e ni dobil v obdelavo, ampak vseeno sem se odlo?il odpreti temo, ?e bi se mogo?e komu sanjalo, kaj bi lahko bilo narobe (da mu skraj?am delo). Avta niti nisem turiral, ni bilo videt, da bi bil pregret (vsaj po kazalcu ne)... skratka, ?udno. Ko dam kontakt se vse normalno pri?ge. Po moji lai?ni presoji izgleda tako, kot da injektorji ne bi dobili goriva. Malo sem gledal po internetu in na?el nekaj ljudi, ki so imeli podobno te?avo, zakrivil pa bi jo naj okvarjen senzor motorne gredi?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem za odgovor,

Toma?

 

Da ti ni kaj stisnilo spodaj - cev za nafto ali podobno, probaj napumpati ro?no nafto na filtru (na njemu je pumpica) da po ob?utku vidi? ali je benz not - pumpa rata trda ko napumpa nafto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

drgac pa si ful dobr napisu

 

"Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel"

 

heheh

 

Pa ja, zato, da se kdo med branjem ne za?ne dolgo?asit :D Pozabil sem celo omenit, da se je nekaj dreves naprej ena punca obesila in mi je ob soju rde?ih sve?k bilo malo neprijetno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probaj tako da doda? malo gasa ko vergla?.

 

Sem probal ja, samo ni bilo haska. A je mo?no, da je OBDII bluetooth modul kriv pa kaj elektriko zajebava? Sicer rahlo dvomim, ampak glede na to, da nimam pojma, pa? vpra?am.

 

poglej da ni pr?u sneg/voda u filter zraka

 

Baje ni. Pa sej zrak jemlje pod brisalci, ne?

 

Ja Tomozuki. Pa Sebastian Loeb te je gledal, kako ti v snegu z ro?no. Dajal ti je znak z roko, da malo upo?asni?. Samo toliko, da ne bo dolgo?asno za bralce.

 

Lahko tudi to doda?, ?e misli?, da bo prispevalo k bolj?i branosti. Problem je edino, da do "zabave" sploh ni pri?lo. Kot sem tudi napisal...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdaj sem govoril z mehanikom in o?itno sem imel prav; zjebal sem senzor na gredi, ker je jermen presko?il za en zobec. Zaradi ?esa se pa to zgodi? :ne vem:

 

Divjak!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdaj sem govoril z mehanikom in o?itno sem imel prav; zjebal sem senzor na gredi, ker je jermen presko?il za en zobec. Zaradi ?esa se pa to zgodi? :ne vem:

 

 

nevem zakaj bi se senzor zjebal zaradi preskoka jermena,prej bi reku da se je jermenica razletela in zjebala senzor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ti je Lojz rekel, da mi to re?e?? :vino: Glede na to, da sem stal na mestu in se nisem premaknil niti za centimeter (no, razen po vi?ini), so to hude obto?be! :hohoho:

 

ja sej, samo divjak uni?i avto - ali motor na mestu.... :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

V ?etrtek, je na bratovi 6 motor ugasnil in ni hotel ve? v?gati. Po iskanju ve?ih napak ni bilo drugega kakor, da pogledam ?e zobati jermen. Takoj se je videlo, da  je jermen 2 mm dol iz jermenic in da sta zamaknjena jermenici na odmi?ni gredi kot tudi na pumpi. Potem sem odprl ?e dalje in je odpovedal napenjalec. ter je tako odmi?na gred presko?ila za en zob pumpa pa za 4-5 zobov.

 

Tomozukiju je ?e zjebalo senzor zraven ( a Bi moral motor javiti napako senzorja)

 

?udi me tudi to da v Forscan-u ne javi napake, da je jermen presko?il  :ne vem:

 

Aja ?e to Materila za veliki servis je bil Original od Mazde a je napenjalec po 110 000 km spustil du?o.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Kon?no poro?ilo:

Napenjalec je bil vredu, problem je bil pa v vodni ?rpalki, ki je bila zgleda zelo slabe kvalitete in je njena jermenica skakala za 5 mm gor in dol, zato je tudi jermen presko?il, ker ni bila ve? v poziciji.

Po zamenjavi komplet vseh delov (Pasasti jermen, zobati jermen, rolice, hidravli?ni napenjalec, vodna ?rpalka = 190?) je avto v?gal iz prve. Glede na zvoke pa bo potrebno ?e menjati vztrajnik.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.