Skoči na vsebino

Mazda mx3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj

 

Zanima me Mazda MX3 in sicer motor s 107KM in na splo?no o tem avtu....

 

Prednosti, slabosti.....aha, pa ali je ta motor EURO 2

 

Hvala in lep dan :)

Napisano

Cau

Kontaktirej na?ega zvestega ?lana KAAlmana....on je on je ti bo najbolj?e znal pomagat pri tej odlo?itvi...

 

 

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

to niso bili motorji za na? trg.Ima ena kolegica tak?no mx-3, samo ima 115km.Potegne dobro, predvsem v vi?jih obratih.Glede euro 2 pa ne vem, pomojem je euro 2.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?iv.. mal mislm avto menjat, pa mi ne mx-3 ?ist preve? v o?i padla..tko da ni 2x za re?t... da jo bom ?e velik vozu...me pa zanima par stvari.

 

Prtlja?nik je zame ena zahteva.. da ga je neki.. ne rabm lih karavana...ga mam zdj..v glavnem bi prosu enga ?e mi napisu dol?ino ?irino in vi?ino prtla?nika?

 

Pa ?e zanima me kok kj leti ta zadevca(kon?na hitrost) pri 1.6 in 1.8 V6 motorju?

 

Hvala!

 

 

?e dobil vse odgovore.

Napisano

Mogo?e se ti spla?a razmislit raj?i o 100 kw in v6 motorju, ker vem kak?na zgleda vo?nja z njim, sicer pa tudi 90 konjska ni slaba, sam za te?ko nogo na pedalu za plin pa ni glih najbol?a varianta. Je pa dobra stran tega 1.6 16 v motorja da ma? precej delov v bli?nji okolici in pa poraba zna bit celo pod 7 litri. Velja razmislit. Tale motor 107 KM pa glede na omenjena motorja ni ne ti?, ne mi? ampak neki vmes!

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

motor s 107KM je novej?i, ima EURO2 po letu 1995/6

in je sodobnej?i

 

v podobnih razli?icah je bil vgrajevan v MX-5, pa mogo?e ?e v kero mazdo...

 

motorji v MX-3 so bili: 1.6 16V 65/66kW oz. 88/90 PS do 1994 (odvisno od trga)

 

po 1994 1.6 16V 79kW/107KM z EURO 2 (odvisno od trga)

 

1.8i V6 98kW/100kW oz. 133KM/136KM (odvisno od trga)

po 1994 1.8i V6 96kW/131KM z EURO 2 (spet odvisno od trga)

 

1.6 motorji so dovolj za avto, ki ima 1100kg, vendar niso pretirano ?portni...

 

z V6 motorjem pa ?e zaradi same ?ametnostni motorja in zvoka dobi? ob?utek da si v ?portniku... :)

 

poraba je odvisna od te?e noge, in se pri V6 giblje od 8 pa do 12l/100km, pri 1.6 pa od 6.5 pa do 10-11 l/100km

 

nekaj tehni?nih podatkov o MX-3 najdete na Moji Strani pod rubriko MX-3>Tehnika

 

?e koga ?e kaj zanima, sem o MX-3 ?e marsikaj napisal na forumu, zato uporabite iskanje ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.