Skoči na vsebino

raz?irjen servis pri 90.000 km


Priporočeno sporočilo

:o

 

Vozim MAZDO 323 F 1,5i letnik 1999. Avto sem dal na raz?irjen servis pri 90.000 km (jetmeni, napenjalec, vzmet, tesnilo pokrova). Pred ?asom sem opazil, da hladen motor cuka, pri pospe?evanju pa slabo vle?e. Pri AS SKORN?EK so ugotovili, da je ?el merilec pretoka zraka.

 

V nadaljevanju dajem ra?un:

 

1. olje motorno 3,5 l= 8.166,67 SIT

2. filter oljni: 2.080,00 SIT

3. tesnilo: 182,50 SIT

4. tesnilo: 196,67 SIT

5. filter zra?ni: 4.235,83 SIT

6. ?arnica natikalna: 190,00 SIT

7. teko?ina za ?i??enje stekla: 1.520,00 SIT

8. 4x sve?ke: 4.666,67 SIT

9. jermen zobati: 10.534,17 SIT

10. napenjalec: 15.625,00 SIT

11. vzmet: 1.295,00 SIT

12.jermen ZLO01-15-907 7.165,83 SIT

13. jermen: 6.735,83 SIT

14. filter goriva: 9.280,00 SIT

15. tesnilo pokrova: 6.735,83 SIT

16. merilec pretoka zraka: 58.900,83 SIT

17. olje za menjalnik: 8.001,00 SIT

18. letni servis v raz?irjenem obsegu: 34.650,00 SIT

19. menjava olja in oljnega filtra: 3.300,00 SIT

20. ekolo?ka rec. oljnega filtra: 450,00 SIT in

21 mast plastilura: 416,67 SIT

---------------------------------------------

SKUPAJ: 184.328,50 SIT

-popust: 3.300,00 SIT

ZNESEK: 181.028,50 SIT

+ DDV po stopnji 20%: 36.205,70 SIT

 

SKUPAJ ZA PLA?ILO: 217.234,20 SIT

 

KOmentar?

12.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni? nenavadnega, ?e odra?una? skoraj 70 jurjev za merilec pretoka zraka ( tvoj je bil verjetno v okvari ), potem to ni neka huda cifra... 150 jurjev...

 

sicer si ne predstavljam, kaj je v letnem servisu raz?irjenega obsega...

 

ko sem jaz za moj V6 hodil spra?evat, so mi samo za menjavo jermena in napenjalcev rekli 200k SIT (sicer ne pri Skorn?ku)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To res ni dosti za tolko obse?en servis.....sestra je na avdiju zamenjala SAMO jermene in pla?ala 238 000 sit......to je pa ?e precej.....

 

Tako da si lepo skozi pri?el....pa ra?unaj da zdej avto nima? kej ?raufat naslednjih 100k km......

 

Sre?no vo?njo...

 

 

daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sprijazni se pa?,da vozi? Mazdo,kjer so 'malo' dra?ji servisi in cene potro?nega materiala;Skorn?ki so pa tudi zaenkrat ?e kr ok

To da pa nima kaj ?raufat naslednjih 100.000 km je mogo?e res, vseeno pa ga ?aka ?e kr nekaj servisov do takrat in naj kr lepo pripravi $$$.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sedaj mi ?e manj na misel hodi da bi vozil avto na servis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pa kaj vi vsi slu?ite milijone :ne vem: ? A to ni velik??? No meni je ?ez 200kSIT za servis TO MUCH!

Temle novej?im avtom se stalno menjajo neki merilci pretoka zraka (tudi kolegom pri drugih znamkah) pa senzorji za ABS, Airbag, ...

Je pa tko novej?i kot je avto dra?ji je nakup avta in deli-vzdr?evanje...

 

Ne dam te moja stara nezahtevna Fka nubenmu!

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kaj vi vsi slu?ite milijone :ne vem: ? A to ni velik??? No meni je ?ez 200kSIT za servis TO MUCH!

Temle novej?im avtom se stalno menjajo neki merilci pretoka zraka (tudi kolegom pri drugih znamkah) pa senzorji za ABS, Airbag, ...

Je pa tko novej?i kot je avto dra?ji je nakup avta in deli-vzdr?evanje...

 

Ne dam te moja stara nezahtevna Fka nubenmu!

?e bi avto delu ne da bi se kej pokvaril bi avtomobilske firme propadle, mehankarji bi bankrotiral, podjetja ki izdelujejo rezervne dele bi tud propadla in to je to......minil so tisti ?asi ko so avti ve? ali manj delali brez problemov. Zdej je znanec omenil da mu je na Carismi crknil motor?ek ki premika loputo, popraskani so tudi magnetki v njej, to?na cena na poobla??encu 313.954,00 SIT :blink: ..jest bi bruhat za?el, prodal avto pa kupu golf 2.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:aaaaa::vskalo: Auch...that's a lot of money......

 

 

Jah dejstvo je da danes avtov ne delajo ve? kot so jih enkrat....Danes sop avti narjeni da zdr?ijo 5 let in konc...pol pa ?raufaj..... :angry:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.