Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ja, ?prica, ko pumpam - brez problema. Filter je tudi bil menjan pred 8 k km. (od vedno filtre za gorivo menjam vsak drugi interval servisa, se pravi na okoli 30 k km.). Avto vergla na na?in, da niti poka?la ne.. popolnoma v prazno se vrti. V petek peljem avto k drugemu mehaniku.. Pozna kdo kakega stru?kota na dolenjskem v okolici NM?

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Nisem bil zraven ko jih je mehanik meril, ampak rekel je da jih je izmeril mu zaupam da so ok. Sej ?e ni mraz bi moralo kresnit tudi ?e grelne niso ok, je tako? Prav tako lu?ke delajo enako kot prej, se ni? ?udno ne pri?igajo/uga?ajo. :angry:

Napisano

Nima pumpe v rezervarju!

 

?e ni pumpe v rezervarju, je nizkotla?na pumpa nekje drugje. Jaz sistema na mazdi ne poznam, vendar je commonrail sistem tak, da visokotla?na ?rpalka zahteva dovod goriva nekje 3 bar, ki ga ustavarja nizkotla?na ?rpalka.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e ni pumpe v rezervarju, je nizkotla?na pumpa nekje drugje. Jaz sistema na mazdi ne poznam, vendar je commonrail sistem tak, da visokotla?na ?rpalka zahteva dovod goriva nekje 3 bar, ki ga ustavarja nizkotla?na ?rpalka.

 

 

ni re?eno,lahko je tudi brez

Napisano

Kolko jaz vem ima ?estka peve generacije samo visokotla?no punpo...

 

Potem pa mora imeti nepovratni ventil na dovodni cevi v rezervoarju, da ostane dovodna cev stalno polna z gorivom.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kul.. potem je lahko tud ta nepovratni ventil fu?..

 

v tejle temi je uporabnik grasales v postu ?t. 14 prilepil slikico kako to zgleda.. zgleda je res samo ena pumpa (in posledi?no nepovratni ventil ).. Bomo pogledali..

Napisano

V rezervoarju ima? nizkotla?no ?rpalko, brez te ni mazde, pa tud ?e je dizel.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V rezervoarju ima? nizkotla?no ?rpalko, brez te ni mazde, pa tud ?e je dizel.

 

Jaz sem imel vse narazen kar je v rezervarju in pumpe tam ni, ?e bi bila pumpa nebi imel pumpice na filtru od nafte...

www.gistel.si

Napisano

Jaz sem imel vse narazen kar je v rezervarju in pumpe tam ni, ?e bi bila pumpa nebi imel pumpice na filtru od nafte...

 

 

true story :P ker je skori sigurno dovajalna ?rpalka integrirana v visokotla?ni ?rpalki, al pa niti to ne

 

aja a motor ma kopresijo al se vrti brez napora?

Napisano

true story :P ker je skori sigurno dovajalna ?rpalka integrirana v visokotla?ni ?rpalki, al pa niti to ne

 

aja a motor ma kopresijo al se vrti brez napora?

 

Motor se vrti popolnoma brez napora.

 

ajvar ima prav.. pumpa v rezervoarju JE.

 

Objavljena slika

 

 

Kako bi nepovratni ventil sprobal da ga nebi ven po nepotrebnem razkopaval? Nisem bil namre? nikoli zraven ko se je okoli rezervoarja delalo..

Napisano

Motor se vrti popolnoma brez napora.

 

ajvar ima prav.. pumpa v rezervoarju JE.

 

Objavljena slika

Kako bi nepovratni ventil sprobal da ga nebi ven po nepotrebnem razkopaval? Nisem bil namre? nikoli zraven ko se je okoli rezervoarja delalo..

 

Nepovratni ventil, ki je na skici, ni tisti, katerega smo omenjali. Ta nepovratni ventil je na cevi za dolivanje goriva na mestu, kjer je ta pritrjena na rezervoar. Torej, ?e je skica prava, se "na?" ventil najverjetneje nahaja v sklopu ?rpalke. Najprej preveri delovanje ?rpalke. Najdi neko dovolj dolgo cev enakega preseka kot je cev, ki dovaja gorovo do visokotla?ne ?rpalke. Na skici sta dve, ena od teh je povratna. To pa samo vslu?aju, da se ni? ne dogaja ko da? kontakt. Namre?, ko da? kontakt bi moralo gorivo za?eti kro?iti. ?rpalka poganja gorivo do visokotla?ne, od tam pa se vi?ek goriva vra?a preko ventila, ki uravnava dovodni pritisk na visokotla?no ?rpalko nazaj v rezervoar in to se mora sli?ati, ko odstrani? zadnji sede?. Ne vem kako je na mazdi, pri mojem ta starem vozilu je bil dostop do dela kjer je name??ena ?rpalka pod zadnjim sede?em. ?e se ni? ne dogaja izvedi preizkus s cevjo, ki je zgoraj omenjena. Z njo lahko preveri? oba voda, odvodni in povratni vod. ?e dela odvodni vod lahko nato preveri? ?e povratni vod (uporabi nek adapter, da spoji? povratni vod in to cev). Pri preiku?anju gorivo spelej? v neko zunanjo posodo. Tako lahko ugotovi?, ?e je kaka napaka na dovodu goriva v visokotla?no ?rpalko.

 

?e obsataja ?rpalka, so nekje tudi elektri?ni kabli, najmanj dva para, za indikator koli?ine in za ?rpalko. Preveri tudi, ?e se pri kontaktu pojavi dovodni tok.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

si probal rezervni klju??

+ ali ima? alarm

 

EDIT, sem ?ele sedaj videl da si probal klju?...alarm?

 

jaz bi ?e enkrat premislil glede grelnih sve?k oz signal do njih....+ ali je presko?il jermen, ?e presko?i za en zob senzor gredi preventivno prekine dobavo nafte ?e se ne motim

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

si probal rezervni klju??

+ ali ima? alarm

 

EDIT, sem ?ele sedaj videl da si probal klju?...alarm?

 

jaz bi ?e enkrat premislil glede grelnih sve?k oz signal do njih....+ ali je presko?il jermen, ?e presko?i za en zob senzor gredi preventivno prekine dobavo nafte ?e se ne motim

 

Pozdravljen.. ja, kot si videl sem drugi klju? tudi probal. Alarma nimam.

 

Mehanik je pogledal jermen.. motor je v fazi - jermen ni presko?il (s ?ponarji vred je bil menjan 8k km nazaj.. ). Bom ?e enkrat pregledal grelne sve?ke..

Napisano

Pozdravljen.. ja, kot si videl sem drugi klju? tudi probal. Alarma nimam.

 

Mehanik je pogledal jermen.. motor je v fazi - jermen ni presko?il (s ?ponarji vred je bil menjan 8k km nazaj.. ). Bom ?e enkrat pregledal grelne sve?ke..

 

fora je loh da ko si parkiral avto - ?e je bil s snegom in ledom obdan, se to stali v gara?i in zalije loh

 

Druga? pa v grabn

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem imel vse narazen kar je v rezervarju in pumpe tam ni, ?e bi bila pumpa nebi imel pumpice na filtru od nafte...

 

V?asih je treba tud mulce poslu?at, se zgodi da imajo prav, ker so to ?e videli na lastne o?i. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Sirius

Hvala za nasvet.. to vsekakor moremo probat.

 

@jures

Avto je bil parkiran pod nadstre?kom. Mehanik je preveril - voda ni pri?la v motor.

Napisano

No jst se zmer "navijam" d je racunalnik su v maloro!

 

na to jaz mislim glede vode - v motor ne more priti...., ra?unalnik je direkt pod ?ipo, in v ve?ini primerov voda pride tudi v notranjost za po?arno steno in skuri elektronko, pozimi so vsi odvodi vode zabasani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se je zgodilo da je bil na releju slab kontakt.

Mi ni hotel v?gati( vw sharan tdi 110 km) pa ga porinem koj do prvega mehanika-Automeister, je pregledal vse ?ivo pa ugotovil, da je na bo?pumpi nekaj crknilo pa da bo naro?il. V avtu sem mel pa dva majhna jagenj?ka, Si zrihtam prevoz domov ampak mi ni ?ilica dala miru in sem vzel ?ravfnciger in od?ravfal armaturo s ?tevci in porukal releje. Avto je takoj zalaufal, mehanik pa iz pisarne, ?e? kaj sem naredil.

Se je pa dobro videl hladen spoj na kontaktu releja. Stro?ek 15 ?, mehankar bi mi pa generalko naredil.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.