Skoči na vsebino

smola z MAZDO


sebasine

Priporočeno sporočilo

KO berem, da je MAZDA prehitela na lestvicah zanesljivosti TOYOTO

se spomnim kak?ne izku?nje imam z MAZDO 323F 1,5 letnik 1999.

 

1. na dve leti starem avtu je med vo?no po avtocesti za?ela goreti opozorilna lu? za ABS. Na Cosmosu so napako odpravili v garanciji, brez stro?kov

 

2. naslednje leto so prebijali kabli na cin ?puli, delala sta dva valj od ?tirih, avto ni nikamor vlekel, takoj sem ga peljal na uradni servis, poravilo je bilo brezpla?no v okviru garancije, posledi?no je nastal feler ?e na katalizatorju, tudi to so zamenjali brezpla?no

 

3. pozimi 2004 sem ?el nekam bogu za hrbtom po sodelavko, cesta je bila slabo slu?ena in me je zana?alo, glej ga zlomka, spet je za?ela svetit opozorilna lu? za ABS, peljal na servis, ?lo je zadnje levo tipalo za ABS, menjava cca. 17kSIT

 

no in letos ?e merilnik pretoka zraka, menjava cca. 70kSIT.

 

 

Naj me potem nekdo prepri?a o zanesljivosti MAZDE.

 

LEp pozdrav!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sebasine, napak si imel sicer kar precej, ampak kot vidim so ti vse razen zadnje odpravili brezpla?no. Mogo?e si napako naredil pri izbiri servisa, mo?no pa je tudi, da si pa? naletel na avto, ki je bolj kot ve?ina odstopal od kvalitativnih norm.

 

Sam imam isti motor kot ti, le da je oblika avta sedan. Do sedaj se mi je pokvaril mehanizem za brisalce, 2x je po?il izpuh in pregorelo mi je kakih 5 ?arnic. Vse to v 7 letih in 205.000 kilometrih.

 

Poznam recimo 2 lastnika Cliotov. Prvi je v enem letu po nakupu avta 6x ostal na cesti in v 12 mesecih imel avto ve? kot 2 meseca na popravilu. Drugi je vozil isti avto brez kakih napak. Mogo?e pa tisto o izdelavi v ponedeljek celo dr?i. :lol::lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm... dokler boste vse tak osebno jemali, boste vedno razo?arani nad katerokoli znamko vozil...

 

so stvari, ki se pokvarijo tudi na mazdi, pa na toyoti, pa na fordu, golfu, beemveju...

 

yebi ga... vem za mercedesa, ki je dva tedna po prihodu iz salona obstal med MB in LJ zaradi tega, ker mu je telefon zvonil v predalu za rokavice... in ga niso mogli druga?e v pogon spravit, kot da ga je vle?na slu?ba peljala do LJ na servis...

 

pa kaj bo? zdaj... avti se bodo vedno kvarili... res da nekateri ve?, pa nekateri spet manj... ampak 100% zanesljivega NI ;)

 

ABS senzor pa v?igalni kabli, so skoraj potro?ni material...

 

merilec pretoka zraka pa bogpomagaj ;) na vsakem TDIju je ?e, al pa ?e bo crknil... pa ljudje ?e vedno za TDIji norijo ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem ?e delal na mercedezu se spomnim primera ko so "mehankar?ki" enga direktorja menjavali ?arnico, mislim da na S-u. No v glavnem nekako jim je ratalo zamenjati ?arnico, avto pa ni v?gal pod nobenim pogojem, tako da je bla avtovleka do servisa v igri :P ..kaj je blo narobe pa ?e zdej ne vem, nisem vpra?al.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej na freelanderju ki sem ga mel mi je ?la v prvem letu kardanska gred....pol je ?la klima, pa komplet hladilni sistem...in ?e bi lahko na?teval.....vse to pri avtu starem manj kot 2 leta.....

 

Tolk o picajzlastih Angle?ih......z mojo novo japonsko zadeva v gara?i pa use kul....zaenkrat..... :bravo:

 

 

LP david

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem pa imel med drugimi tudi toyoto yaris 1.0, pa je pri 25 000 avto cukal oz ni ?el ve? kot 140.pa so menjali v garanciji ra?unalnik.pa je avto ?ez dva dni spet isto, pa so zamenjali oba tipala na izpu?ni cevi. pa je ?ez par dni se pri?gala lu?ka za elektroniko na volanu ps, pa je bil avto skoraj mesec na toyota centru vi?,baje ga je popravljal nek elektri?ar na dolgem mostu, ne na toyoti.je bil ra?un za delo elektri?arja 70000, pla?al se na toyoti odpeljal, hotel odpeljaTI, CRKNE VSE KAR JE NA ELEKTRIKO.klinc pa jajc od toyote.do smrti toyota najve?ji jajc na tem svetu.jugo me ni tolk zajebaval.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Se izkusnje z naso mazdo 323F 1.4 99", 80 tisoc prevozenih.

 

Mazdica je doslej se vedno vzgala v prvo, delala ne glede na obremenitve brez pritozb, ce se jo malo spolira se lak sveti kot pri novi, skratka ne pritozuje se.

Razen potrosnega materiala je do doslej:

1. kolikor je bila starejsa od treh let in prisla iz garancije je zacela svetit airbag lucka, tester kaze okvaro zaradi desnega stranskega airbaga. Na servisu bi radi zamenjali kar vse skupaj in hocejo veliko vec kot 100 tisoc, ce kdo pozna cenejso resitev bi se priporocal.

2. lansko leto je sel LMM po gobe, nekam smesno ker ni diesel, popravilo je castila mazda slovenija.

3. sel je modul za daljinsko centralno zaklepanje, avto je bil se v garanciji.

4. enkrat se je prizgala ABS lucka zaradi bog ve cesa in ABS je nehal delat. Meni je bilo celo vsec, ker se je dalo boljse zavirat, a cez kaksno uro je lucka ugasnila in od takrat dela vse spet normalno.

5. Menjani so bili neki stabilizatorji, spredaj in zadaj, najverjetneje zaradi malo zahtevnejse voznje.

6. akumulator je bil za zamenjat predcasno, tovarniski ni bil prevec kvaliteten.

 

Ne glede na slabse motorne in vozne lastnosti jo rad vozim, je res zanesljiv avto in z njo se je peljat na daljse ture cisto brezskrbna stvar :bravo:

99´ 323F 1.4

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

Mnogi se pritozujete nad okvarami. Jest, trikrat potrkam po lesu, nisem imel se nobenih problemo z avtomobili. Razumeti pa je potrebno, da statisticni torti enostavno moram nekdo "najebat". Ce kdaj slisis "Ce vzames tega in tega, ti nikoli ne bo kr'pal", to pomeni, da sklicujoc na statistiko bo imel lastnik veliko manj moznosti, da bi se mu kaj podobnega zgodilo.

 

Poskusajte razumet, da ja v avtomobilu veliko sistemov in veliko le teh temelji na tehniki. In potem je potrebo vzeti se v zakup kompromis z stroski.

 

Se vedno pa je treba priznatm, da nekateri se vedno padejo na izpitu... :)

 

 

LP

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

Mnogi se pritozujete nad okvarami. Jest, trikrat potrkam po lesu, nisem imel se nobenih problemo z avtomobili. Razumeti pa je potrebno, da statisticni torti enostavno moram nekdo "najebat". Ce kdaj slisis "Ce vzames tega in tega, ti nikoli ne bo kr'pal", to pomeni, da sklicujoc na statistiko bo imel lastnik veliko manj moznosti, da bi se mu kaj podobnega zgodilo.

 

Poskusajte razumet, da ja v avtomobilu veliko sistemov in veliko le teh temelji na tehniki. In potem je potrebo vzeti se v zakup kompromis z stroski.

 

Se vedno pa je treba priznatm, da nekateri se vedno padejo na izpitu... :)

 

 

LP

to jaz vedno pravim, si mi skoraj vzel "besede iz ust" ;)

 

ampak... ?e pa nekdo pa? pove, da je ?lo nekaj narobe, pa mu je mogo?ee po tistem kaj bolj?e :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz vozim svojega xedosa ?e 5 leto ima 212 kkm in v 90 kkm kolikor sem jih naredil sem zamenjal 3 ?arnice + redno vzdr?evanje. Je pa avto letnik 94. Sedaj novej?i modeli so manj trpe?no narejeni, ker poroizvajalci ve?jo skrb namenjajo koli?ini in ?imcenej?emu materijalu, takrat pa kvaliteta za?ne trpeti in potem se pojavljajo te?ave pri nas uporabnikih. Imam soseda, ki je kupil popolnoma novega P206 in je v 11 bil 1X na rednem servisu 12X pa na izrednem. Zamenjali so mu VSE kar je elektronskega v vavtu, potem pa je prodal.Spet drugisosed ima popolnoma enakega pa mu ?e 3 leta dela brez problema. Tako da ni pravila, da so nekater avti bolj zanesljivi drugi manj, na vsakih 100 avtov je vsaj 3 taki, ki povzro?ajo te?ave lastnikom.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.