Skoči na vsebino

mazda 3 servis in nedelovanje lu?k na amaturki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

pred kratkim sem postal lastnik mazde. Podedoval sem jo po mami in po brskanju na spletu naletel na tale odli?en forum :D

 

imam par vpra?anj, na katere so sigurno ?e odgovori, tako da upam da vas ne bom preve? ujezil

 

prvo podatki o mazdi: gre za mazdo 3, letnik 2005, 1.6 bencinar

 

mama mi jo je seveda zapustila preden bi jo mogla pelat na servis :vskalo: ... kolikor mi je znano je s servisom ?e nekaj ?asa odla?ala

tukaj gor skoraj vsi priporo?ate (seveda ko je govora o nepoobla??enih servisih) Pelkota, tako da ga ga imam v kratkem namen pelat tja.

 

zanima me koliko me bo pribli?no pri?el servis (kilometrov ima 86.000), nazadnje pa je bil verjetno na servisu pri 60.000.

verjetno sem bom tudi v?lanil v mazdin klub, tako da naj bi bilo pri pelkotu ?e nekaj dodatnega popusta :bravo:

 

avto je do zdaj delal brez te?av, sem pa sam opazil dve manj?i napakici, ki mene motita, mama pa jih seveda sploh ni opazila. crknila je rde?a lu?ka (osvetlitev) na amaturki pri levem krogu, ki je za nastavljanje jakosti ventilatorja, desni krogec, ki je za stopinje pa slabo prime (ga mora? kar malo not potisnit preden zavrti?, da se kaj premakne na zaslon?ku)

 

je imel ?e gdo podobne izku?nje in koliko je moral dodati evri?ev na servisu (sem videl tudi, da so nekateri to sami rastavljali in menjali, vendar nisem glih tehni?ni tip)?

 

bodi dovolj za prvi? in hvala za odgovore :notworth:

 

lp marko

Napisano

Tale avto ti bo slu?il ?e pa ?e, servis te ne bo pri?el predrago, ker ima pogonsko verigo (?e se ne motim). Pelko je odli?na izbira, 15% popust za ?lane pa itak, se razume. :cheers::punk:

 

Za stro?ek servisa pa najbolje kar direkt Pelka poklicat. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

no lepo ,upam da ti mazda ?e naprej dobro slu?i!

Kar se ti?e samih gumbov ,da slabo prime deni gumb je lahko posledica obrabljenih jezi?kov ki drsajo. treba razdret (spotoma zamenjat osvetlitev in prikrivit jezi?ke ?e je mo?no.

Delo ?tromarja lahko pa se sam poigra? ;)

 

jaz bi se lotil sam :P

 

lp

 

pelko je OK ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Uradni servis Suzuki 105 z ra?unom, uradni servis mazda 3 210-250 z ra?unom (samo za primerjavo), neuradni servis Pelko 110 b.r. Ti pa vsaj vgradi dele, ki jih ra?una. Priporo?am.

Napisano

Tale avto ti bo slu?il ?e pa ?e, servis te ne bo pri?el predrago, ker ima pogonsko verigo (?e se ne motim). Pelko je odli?na izbira, 15% popust za ?lane pa itak, se razume. :cheers::punk:

 

Za stro?ek servisa pa najbolje kar direkt Pelka poklicat. :prstgor:

 

Prosim ?e nehate s pogomsko verigo to imajo predvsem motorji pa ?e to ne vsi.

Re?e se veriga odmi?nih gredi, namesto zobatega jermena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prosim ?e nehate s pogomsko verigo to imajo predvsem motorji pa ?e to ne vsi.

Re?e se veriga odmi?nih gredi, namesto zobatega jermena.

 

:hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.