Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pri omenjenem avtu(EUROTAX ID: 120807, letnik 2006) mi je olje spustil zadnji levi amortizer zato kupujem komplet zadnjih amortizerjev. Trenutno in sicer tovarni?ko so noter oljni amortizerji ki veljajo za bolj trde vendar nudijo bolj ?portno vo?njo. Uraden servis za komplet zadnjih original amortizerjev prosi 280eur + delo :blink:- :angry2:

Najbolj se nagibam k ne originalnim plinskim amortizerjem, ki pa po so po besedah trgovca bolj mehki (ki me komplet stane cca 100eur) vendar me zanima, ?e je tovrstno po?etje smiselno, oziroma kako je glede homologacije potem, saj sem v tem totalen laik, zato bi prosil za nasvet pri tem. Prosil pa bi ?e kak?en link do amortizerjev ter morebitne nasvete pri tem.

 

 

 

Za odgovore se Vam v naprej najlep?e zahvaljujem.

Napisano

V Novi Gorici nasproti OBIja je ?e stara delavnica, ki preizku?eno kvalitetno in zanesljivo obnavlja amortizerje. Med obnovo ti jih po ?elji naredijo bolj trde, enake ali bolj mehke. In ker je samo obnova, ne potrebuje? homologacije, tudi ?e spremeni trdoto. Cena? ?e se ne motim, je 100? na par skupaj z delom. ?e te zanima, se lahko malo bolj pozanimam.

Napisano

Povej iz katere regije si, pa ti bomo la?je svetovali. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Povej iz katere regije si, pa ti bomo la?je svetovali. :D

 

Iz Pomurja, vendar ni problem ?e se najde kaj pametnega kje na ?tajerskem.

Gledam sicer amortizerje na silux.si kjer se da dobiti TE amortizerje, pri tem pa se mi poraja vpra?anje ?e glede vizualni izgled kjer vidim da sta z spodnje ter zgornje strani dva ?raufa, da bi si stvar sam zamenjal, kaj moram pri tem paziti verjetno amortizerji ne potrebujejo nobeno nastavitev saj potem vso te?o prevzame fedra, amortizer pa je potem kot bla?ilec. Kaj menite o tem?

Napisano

www.potokar.si ...pokli?i za Monroe, za tega bencinraja bodo ?isto OK ...ne pozabi ?e na optiko ko bo zadeva narejena.

Napisano

Da si malo sposodim temo...

Kaj pa menjava zadnjih na M6 2006 v okolici Lj?

 

Dolinar, Potokar? Kateri drugi? Raje dam malo ve? pa da je narejeno...

Kateri so na mazdah prva vgradnja?

Napisano

V Novi Gorici nasproti OBIja je ?e stara delavnica, ki preizku?eno kvalitetno in zanesljivo obnavlja amortizerje. Med obnovo ti jih po ?elji naredijo bolj trde, enake ali bolj mehke. In ker je samo obnova, ne potrebuje? homologacije, tudi ?e spremeni trdoto. Cena? ?e se ne motim, je 100? na par skupaj z delom. ?e te zanima, se lahko malo bolj pozanimam.

 

Tale bo to verjetno http://www.itis.si/REGENERACIJA-AMORTIZERJ...A-MIRAN?4577789

 

Meni je pred ene 20 leti nazaj prdelal Volvota :rispekt:

Napisano

@Martin - predlagam, da kontaktira? Avto Jenko iz Homca. Bil sem ?e ve?krat njihova stranka, pa tudi drugim njih svetoval in smo do danes ?e vsi zadovoljni, pa ?e kot MK ?lan ima? popust. :D

 

Kontakt; 041 582 642.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tale bo to verjetno http://www.itis.si/REGENERACIJA-AMORTIZERJ...A-MIRAN?4577789

 

Meni je pred ene 20 leti nazaj prdelal Volvota :rispekt:

 

Ja, to bo ta. Meni je odli?no naredil.

In kogarkoli sem poslal tja, vsi so bili zadovoljni z delom. In ceno. Za pol cene novih so bili obnovljeni stari, delali, kot je treba in zdr?ali skoraj ve? kot originalni. In po ?elji jih je tudi "meh?al" in "trdil". Mo?akar pa? obvlada.

Napisano

Pozdravljeni,

 

pri omenjenem avtu(EUROTAX ID: 120807, letnik 2006) mi je olje spustil zadnji levi amortizer zato kupujem komplet zadnjih amortizerjev. Trenutno in sicer tovarni?ko so noter oljni amortizerji ki veljajo za bolj trde vendar nudijo bolj ?portno vo?njo. Uraden servis za komplet zadnjih original amortizerjev prosi 280eur + delo :blink:- :angry2:

Najbolj se nagibam k ne originalnim plinskim amortizerjem, ki pa po so po besedah trgovca bolj mehki (ki me komplet stane cca 100eur) vendar me zanima, ?e je tovrstno po?etje smiselno, oziroma kako je glede homologacije potem, saj sem v tem totalen laik, zato bi prosil za nasvet pri tem. Prosil pa bi ?e kak?en link do amortizerjev ter morebitne nasvete pri tem.

Za odgovore se Vam v naprej najlep?e zahvaljujem.

 

Razlika oljni/plinski je tehni?no le v tem, da je pri plinskih prepre?eno penjenje olja v amortizerju. Vse ostale lastnosti so dolo?ene z ventili v amortizerju samem. Plinski amortizer je lahko mehkej?i ali tr?i od oljnega, ker "plinski" ne dolo?a teh parametrov. ?e en trgovec, ki niti katalogov robe, ki jo prodaja, ne prebere :(

 

Zares se plinski amortizerji uporabljajo pri bolj zahtevnih razmerah in so ponavadi celo "resneje" narejeni.

 

Nekdo je spodaj ?e napisal: Kayaba (KYB), Monroe, Sachs in ?e nekaj proizvajalcev je, ki so dovolj resni, da bo? imel nekaj ?asa mir. ?e ho?e? tr?i avto, pa bo najprej potrebno menjati vzmeti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.