Skoči na vsebino

Zadnji amortizerji za Mazda3 1,6i TX


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

pri omenjenem avtu(EUROTAX ID: 120807, letnik 2006) mi je olje spustil zadnji levi amortizer zato kupujem komplet zadnjih amortizerjev. Trenutno in sicer tovarni?ko so noter oljni amortizerji ki veljajo za bolj trde vendar nudijo bolj ?portno vo?njo. Uraden servis za komplet zadnjih original amortizerjev prosi 280eur + delo :blink:- :angry2:

Najbolj se nagibam k ne originalnim plinskim amortizerjem, ki pa po so po besedah trgovca bolj mehki (ki me komplet stane cca 100eur) vendar me zanima, ?e je tovrstno po?etje smiselno, oziroma kako je glede homologacije potem, saj sem v tem totalen laik, zato bi prosil za nasvet pri tem. Prosil pa bi ?e kak?en link do amortizerjev ter morebitne nasvete pri tem.

 

 

 

Za odgovore se Vam v naprej najlep?e zahvaljujem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Novi Gorici nasproti OBIja je ?e stara delavnica, ki preizku?eno kvalitetno in zanesljivo obnavlja amortizerje. Med obnovo ti jih po ?elji naredijo bolj trde, enake ali bolj mehke. In ker je samo obnova, ne potrebuje? homologacije, tudi ?e spremeni trdoto. Cena? ?e se ne motim, je 100? na par skupaj z delom. ?e te zanima, se lahko malo bolj pozanimam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povej iz katere regije si, pa ti bomo la?je svetovali. :D

 

Iz Pomurja, vendar ni problem ?e se najde kaj pametnega kje na ?tajerskem.

Gledam sicer amortizerje na silux.si kjer se da dobiti TE amortizerje, pri tem pa se mi poraja vpra?anje ?e glede vizualni izgled kjer vidim da sta z spodnje ter zgornje strani dva ?raufa, da bi si stvar sam zamenjal, kaj moram pri tem paziti verjetno amortizerji ne potrebujejo nobeno nastavitev saj potem vso te?o prevzame fedra, amortizer pa je potem kot bla?ilec. Kaj menite o tem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Novi Gorici nasproti OBIja je ?e stara delavnica, ki preizku?eno kvalitetno in zanesljivo obnavlja amortizerje. Med obnovo ti jih po ?elji naredijo bolj trde, enake ali bolj mehke. In ker je samo obnova, ne potrebuje? homologacije, tudi ?e spremeni trdoto. Cena? ?e se ne motim, je 100? na par skupaj z delom. ?e te zanima, se lahko malo bolj pozanimam.

 

Tale bo to verjetno http://www.itis.si/REGENERACIJA-AMORTIZERJ...A-MIRAN?4577789

 

Meni je pred ene 20 leti nazaj prdelal Volvota :rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Martin - predlagam, da kontaktira? Avto Jenko iz Homca. Bil sem ?e ve?krat njihova stranka, pa tudi drugim njih svetoval in smo do danes ?e vsi zadovoljni, pa ?e kot MK ?lan ima? popust. :D

 

Kontakt; 041 582 642.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale bo to verjetno http://www.itis.si/REGENERACIJA-AMORTIZERJ...A-MIRAN?4577789

 

Meni je pred ene 20 leti nazaj prdelal Volvota :rispekt:

 

Ja, to bo ta. Meni je odli?no naredil.

In kogarkoli sem poslal tja, vsi so bili zadovoljni z delom. In ceno. Za pol cene novih so bili obnovljeni stari, delali, kot je treba in zdr?ali skoraj ve? kot originalni. In po ?elji jih je tudi "meh?al" in "trdil". Mo?akar pa? obvlada.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

pri omenjenem avtu(EUROTAX ID: 120807, letnik 2006) mi je olje spustil zadnji levi amortizer zato kupujem komplet zadnjih amortizerjev. Trenutno in sicer tovarni?ko so noter oljni amortizerji ki veljajo za bolj trde vendar nudijo bolj ?portno vo?njo. Uraden servis za komplet zadnjih original amortizerjev prosi 280eur + delo :blink:- :angry2:

Najbolj se nagibam k ne originalnim plinskim amortizerjem, ki pa po so po besedah trgovca bolj mehki (ki me komplet stane cca 100eur) vendar me zanima, ?e je tovrstno po?etje smiselno, oziroma kako je glede homologacije potem, saj sem v tem totalen laik, zato bi prosil za nasvet pri tem. Prosil pa bi ?e kak?en link do amortizerjev ter morebitne nasvete pri tem.

Za odgovore se Vam v naprej najlep?e zahvaljujem.

 

Razlika oljni/plinski je tehni?no le v tem, da je pri plinskih prepre?eno penjenje olja v amortizerju. Vse ostale lastnosti so dolo?ene z ventili v amortizerju samem. Plinski amortizer je lahko mehkej?i ali tr?i od oljnega, ker "plinski" ne dolo?a teh parametrov. ?e en trgovec, ki niti katalogov robe, ki jo prodaja, ne prebere :(

 

Zares se plinski amortizerji uporabljajo pri bolj zahtevnih razmerah in so ponavadi celo "resneje" narejeni.

 

Nekdo je spodaj ?e napisal: Kayaba (KYB), Monroe, Sachs in ?e nekaj proizvajalcev je, ki so dovolj resni, da bo? imel nekaj ?asa mir. ?e ho?e? tr?i avto, pa bo najprej potrebno menjati vzmeti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.