Skoči na vsebino

RX-8 pozimi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ja, z izklopljenim dsc kr pozab (tud ce mas zimske gume), z vklopljenim pa to ni vec rx8 :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kak?en zasne?en parking si poi??e? in malo 'potrenira?', potem pa se ?e po?as dobi filing za po cesti..

 

 

 

ps. ?e je tu kdo kak?en lastnik rx8-ice, ki mu ni ?koda gum, se priporo?am za demonstracijo :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

ja, z izklopljenim dsc kr pozab (tud ce mas zimske gume), z vklopljenim pa to ni vec rx8 :)

 

Zakaj? Po moje se pa glih ta avto lepo pelje po snegu (v konkurenci RWD-jev seveda), ker ga ne razganja od navora in mo? dobi ?ele v visokih obratih, ki jih z vo?njo po snegu definitivno ne rabi?. Ker ima tudi lahek motor in idelen "weight distribution" 50:50 se po moji lai?ni oceni (RX8 seveda ?e nisem peljal v snegu) pelje solidno tudi brez vklopljenega TCS-ja. Verjetno bolje kot kak dizel s te?jim motorjem v nosu in veliko navora ?e v nizkih obratih. ?e sam pri sebi vidim pa gre za FWD, da ?e je sneg je bolje ?e izklopim Powerbox, ker mi daje malce preve? navora v prenizkih obratih in prehitro zavrti v prazno, ko ni treba. Z izklopljenim PB je mnogo la?je dozirat pravilno "dozo" plina pa ne glede, da je TCS vklopljen. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

tip sprasuje za izkusnje, ne laicne ocene

 

Zato sem pa vpra?al zakaj? Ker mi ni logi?no zakaj RX8 je problem, BMW al pa Me?ka pa ni. Al si misli, da je vsak RWD problem? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

relativno je lahka, trdo vzmetenje in pa precej siroke gume, tko da na vsakem ovinku moras bit ful ekstra pozoren

mal je blo kot moj prvi bmw 520 letnik 1978, ze ce prestavljas mal bolj na trdo iz tretje v drugo, gre rit mal po svoje...

je kr zabavno, amapk moras bit skoz v "standby"

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zato sem pa vpra?al zakaj? Ker mi ni logi?no zakaj RX8 je problem, BMW al pa Me?ka pa ni. Al si misli, da je vsak RWD problem? :ne vem:

 

Saj je vsak RWD problem po snegu, sploh v na?ih krajih. So S-drive-i kar v gara?i ?ez zimo, ?eprav so avtomobili stali krepko ?ez 50k eur. :)

Napisano

?e izvzamemo leto?njo zimo, je na cesti dan ali pa dva sneg in da bi se tega vstra?il, pol je ?e bolj?e o kakem 4x4 razmi?ljat.

Napisano

?e izvzamemo leto?njo zimo, je na cesti dan ali pa dva sneg in da bi se tega vstra?il, pol je ?e bolj?e o kakem 4x4 razmi?ljat.

 

Pri nas je pozimi 2 tedna sneg na cesti, oz tako dolgo, dokler se ne stopi s pomo?jo soli z drugih cest, ker je na?a ob?ina v popolnem bankrotu in niti cest ne ?istijo. Sicer so imeli neke ljudi najete, ki so ?istili s traktorji, ampak to se ne da primerjat s cestno slu?bo, ki plu?i in soli. ?e pa si se pelja za tem, ravno takrat ko je porinil sneg s cesti??a, je za njim ostala ploskev vtisnjenega snega v asfalt, ki je bila spolzka, kot led. Da ne omenjam, kako je to izgledalo, ko je dodatno zaledenelo. In v takih pogojih pri nas RWD pozimi odpade - se je ?e popolnoma vsak prito?eval nad RWD, tudi poklicni vozniki.

 

LP, M

Napisano

Oj!

 

?isto tak direkten odgovor: svetovno se pelje po snegu, doma sem na bregu in to orng bregu in, ko so tisti z fwd morali riniti vzvratno po bregu ob?asno tudi neuspe?no sem se jaz v 99% uspesno pripeljal domov!

 

Vozil sem se v in po Nem?iji pozimi in to brez vsakih poblemov!

 

Jaz, ko bom imel mo?nost si jo 100% kupim nazaj!

Napisano

Oj!

 

?isto tak direkten odgovor: svetovno se pelje po snegu, doma sem na bregu in to orng bregu in, ko so tisti z fwd morali riniti vzvratno po bregu ob?asno tudi neuspe?no sem se jaz v 99% uspesno pripeljal domov!

 

Vozil sem se v in po Nem?iji pozimi in to brez vsakih poblemov!

 

Jaz, ko bom imel mo?nost si jo 100% kupim nazaj!

 

 

No kon?no en klen ,ki se ne boji zadnjega pogona... :cheers:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Js sm za pozim ravno zarad zadnjega pogona kupu mx5 in se ni ni? za prito?vat, je pa seveda za po pameti vozit, neglede na to kolk konjev je pod havbo.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

potemtakem so uni na smuciscih glupi, ker kupujejo pande 4x4 in audi quattroje in razne subaruje

morajo kupit rx8 :cheers:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Heh ja no, pa? po sistemu vsak tele ma svoj vesele :macek:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Heh ja no, pa? po sistemu vsak tele ma svoj vesele :macek:

 

to itak, z rx8 ze po mokrem je veselja kokr ces...

ta avto je fenomenalno odziven, pomoje od vseh, ki sem jih vozil, je tale najbolj odziven od vseh...kr skace k mal premikas volan

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

rwd je zakon, ne glede na konje ..

 

ali krave :P

 

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

ce bi mene vprasali, bi moral vsak avto met rwd...sam me ne vprasajo

 

poleg veselja ima se eno prakticno prednost: volan lahk bolj vrtis pa se kolesa vec obracajo, mx5 je za po mestu kot en smart

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se strinjam, zadn pogon bi mogu bit na vsakem avtu. Ga ni ve?jega veselja kot RWD, usaj men :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Se strinjam, zadn pogon bi mogu bit na vsakem avtu. Ga ni ve?jega veselja kot RWD, usaj men :)

 

K ?e nis probu, kaj dela navor na vse 4, z DSC ON :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Res nism ?e probu tko da ne morm komenterat, bi mi pa blo vrjetn u?e?, glede na to da ma MPS-ka snage pun ku**c :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

spredn pogon je za babe,zadn za dece 4wd pa za invalide :harhar:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.