Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav fantje,

 

Moja skoraj 4 leta stara M6 II ?e ka?e precej?nje rjavenje podvozja, zato sem razmi?ljal o dodatni za??iti.

 

Ima kdo kaj izku?enj, nasvetov glede za??ite podvozja, pragov, izpu?nega sistema. Baje naj bi dinitrol za??ita bila dokaj u?inkovita. ?e kdo pozna koga v LJ ali okolici, ki to dobro in u?inkovito naredi, se priporo?am za informacijo.

 

Hvala in lp

 

Lon?k

Napisano

Na podlagi lastnih izku?enj ti priporo?am naslednjo zadevo;

 

Tri Krone d.o.o http://www.tri-krone.si/

(Protikorozijska za??ita vozil)

 

?lani MK pa imamo ?e naslednji ugodnosti:

 

* 10% Popusta na storitev protikorozijske za??ite vozil po KROWN postopku

* 10% Popusta na prodajne artikle - spreje in olje KROWN

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen,

 

Kako si zadovoljen z za??ito in koliko ?asa traja, oz kak?na je pogostost obnavljanja?

 

Kak?na je blibli?na cena te za??ite

 

Na podlagi lastnih izku?enj ti priporo?am naslednjo zadevo;

 

Tri Krone d.o.o http://www.tri-krone.si/

(Protikorozijska za??ita vozil)

 

?lani MK pa imamo ?e naslednji ugodnosti:

 

* 10% Popusta na storitev protikorozijske za??ite vozil po KROWN postopku

* 10% Popusta na prodajne artikle - spreje in olje KROWN

 

Napisano

Zadovoljen sem zelo, saj je avto 2003 letnik in na sebi nima nobene rje, kar je prava redkost med 6-kami. :cheers:

 

Cena je okrog 70 ? (na to ceno imamo mi potem ?e popust), frekventnost pa tako; npr. dela? v jeseni (ne sme biti de?evno vreme), potem pa ima? naslednjo pomlad le preventivni pregled, ?e vse ?tima. Kasneje jeseni ne rabi? ni? po?et. Sicer pa pokli?i mojstra Romana, ti bo iz prve roke povedal kako to gre. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tudi sam imam Mazdo 6 letnik 2004, ko sem jo kupil pred 4 leti sem jo 2 leti zaporedoma za??itil pri TRIKRONE in do sedaj nobene rje ?eprav naj bi bil ta letnik problemati?en glede rje. Priporo?am.

Napisano

Tudi 2007 je problemati?en, verjemi.

 

?e kli?em.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ko smo ?e pri rjavenju, a kdo lahko razlo?i kje je tu logika. Original zadnji blatniki je po treh letih rjavel, zamenjani pa po treh letih B.P. Upo?tevat je treba , da pri zamenjavi pride do pregrevanja materjala zaradi varjenja, bru?enje spravi dol galvansko za??ito, na roke ?trihanje ni nikol tako kot tovarni?ko. Pa vendar je popravljen blatnik bolj odporen kot tovarni?ki. Ne najdem pravega odgovora kako je to mogo?e.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Popravljan je veliko bolje za??iten pred rjo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ko smo ?e pri rjavenju, a kdo lahko razlo?i kje je tu logika. Original zadnji blatniki je po treh letih rjavel, zamenjani pa po treh letih B.P. Upo?tevat je treba , da pri zamenjavi pride do pregrevanja materjala zaradi varjenja, bru?enje spravi dol galvansko za??ito, na roke ?trihanje ni nikol tako kot tovarni?ko. Pa vendar je popravljen blatnik bolj odporen kot tovarni?ki. Ne najdem pravega odgovora kako je to mogo?e.

 

ker ga ne barva robot

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.