Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimama me, ali lahko na svojo roko zmontiram dvd + navigacija v mazdo 6 ki je ?e v garanciji. Pa da mi ne bodo na servisu rekli, da je moje garancije konec, ker sem sam nekaj delal.

Spra?ujem pa za to, ker so mi na servisu rekli, da me bi stala taka zadeva tudi do 1000 eur. Pa vendar ni toliko krat bolj?a od te.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Cool-8-MAZDA-6-G...=item4854ae54c3

 

 

Kaj se vam zdi?

 

Uro?

Napisano

Js sm zmontiral marsikaj na svojo roko pa nism imel nobenih problemov med drugimi sm tudi tako zadevo montiral. Imam montiral ze 2 let pa supr dela.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Edin najd si na evropskem ebayu tole (co.uk, .de), da nau? carine brezveze pla?eval.

(carinska uprava ti bo poslala dopis, da jim mora? poslat screenshot in link tega bida - ne more? jih nategnt, ker so tam tud i'net profesorji zaposleni)

Napisano
  je Aichi napisal:

Edin najd si na evropskem ebayu tole (co.uk, .de), da nau? carine brezveze pla?eval.

(carinska uprava ti bo poslala dopis, da jim mora? poslat screenshot in link tega bida - ne more? jih nategnt, ker so tam tud i'net profesorji zaposleni)

 

Tud to se da, a ne ice :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Tud to se da, a ne ice :)

 

Ma vse se da. Vse skupi dobil za cca 400? kr je cenejse kot evropske verzije. :)

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ali Bose sistem zvo?nikov deluje normalno ob vgradnji tega DVD playerja.

Napisano
  je Robert napisal:

Ali Bose sistem zvo?nikov deluje normalno ob vgradnji tega DVD playerja.

 

Jp. Cisto normalno deluje. Vsaj pri meni k veliko je odvisno tudi od dvd playerja.

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • grejo dol, ker ko je šel kolega delat to, je prišel na obisk in parkiral na parkingu, potem sem jaz imel svoj avto tam in ko se je žena odpeljala zagledal cel kup madežev, sem se ustrašil wtf kje mi zdaj pušča olje :), takrat sem mislim da posul s peskom in potem je dež ščasoma spral....(imam asfalt, če bi takoj z wap-om bi šlo verjetno takoj dol....)
    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.