Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

Imam vpra?anje za vas mojstrovalce ki imate dizelske probleme ?e v malem prstu. Gre za M6 100kW l.2004

Pri brzini 160 na tempomatu na avtocesti, mi je kar naenkrat poraba posko?ila na 12-13 litrov(na ravnini-ne v klanec), potem je pa avto za?el prejecel glasno "?klopotat". :angry:

ko sem ?el dol z "bahna" je bil v prostem teku nemiren in pa olje lu?ka se je pri?igala ko je obratomer skakal gor in dol.(700-900 obrati, vendar ni ugasnil in tudi nobena kontrolka se ni pri?gala. Olja je ?ez polovico.

Odpeljal sem pod zelo nizkimi obrati domov, ker je s pove?evanjem le teh ?klopotanje nara??alo. Potem se je avto v prostem teku normaliziral, samo obrati mu pa ne di?ijo. :blink:

Sumim ?obo, kako naj ugotovim, katera je in pa ali je potrebno ob menjavi le te, kak?no programiranje.

 

Za kakr?enkoli nasvet se ?e vnaprej zahvaljujem. :notworth:

 

Lep pozdrav. :cheers:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Imam vpra?anje za vas mojstrovalce ki imate dizelske probleme ?e v malem prstu. Gre za M6 100kW l.2004

Pri brzini 160 na tempomatu na avtocesti, mi je kar naenkrat poraba posko?ila na 12-13 litrov(na ravnini-ne v klanec), potem je pa avto za?el prejecel glasno "?klopotat". :angry:

ko sem ?el dol z "bahna" je bil v prostem teku nemiren in pa olje lu?ka se je pri?igala ko je obratomer skakal gor in dol.(700-900 obrati, vendar ni ugasnil in tudi nobena kontrolka se ni pri?gala. Olja je ?ez polovico.

Odpeljal sem pod zelo nizkimi obrati domov, ker je s pove?evanjem le teh ?klopotanje nara??alo. Potem se je avto v prostem teku normaliziral, samo obrati mu pa ne di?ijo. :blink:

Sumim ?obo, kako naj ugotovim, katera je in pa ali je potrebno ob menjavi le te, kak?no programiranje.

 

Za kakr?enkoli nasvet se ?e vnaprej zahvaljujem. :notworth:

 

Lep pozdrav. :cheers:

 

Jaz pa mo?no sumim da ti je zabilo cedilce v karterju, ?e gori lu?ka olja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko se enkrat pri?ne lu?ka za pritisk (in ne koli?ino olja v sistemu) pri?igat, se jaz resni?no ne bi ve? vozil, ?e ne drugo zgolj iz previdnosti. Raj?i bi ?el z vleko, kot da gre motor na drugi svet. :(

 

Lahko za za?etek Pelka pokli?e? in naj ti pove kako naprej, verjetno ti bo popolnoma odsvetoval nadaljnjo vo?njo, ?e le ni ?e prepozno. sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav,

 

Sito v karterju je bilo s?i??eno lansko leto.(6000 km nazaj).

Tudi lu?ka oljnega pritiska ne gori ve?, avto dela v nizkih obratih "skoraj" normalno....eh ?e kli?em g. Pelka, da vidima kaj pore?e on...

 

Lp

 

Uro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je stroj, neunicljivo. En posnetek 550k km, pa mu je tud menjalnik brez menjave olja zdržal.    
    • Si me spravil v skušnjavo. Ker z 400NM lahko pa felne odvijam ko profi.
    • @godlike se moram opravičiti...nisem "zdržal" ...nisem se mogel upreti skušnjavi.....in naročil Metabo BS 18 LT BL SE v kompletu z kovčkom😁...tisti link na prejšnji strani.   Malo heca mora biti😉.   In za kaj to pišem?...ker sem ga naročil že več kot en teden nazaj,in ga še zmeraj nisem dobil...in pokličem,in se pozanimam pri Vsegradu...in pravi,da jim jih je zmanjkalo,in,da je moral naročiti...pričakuje naslednji teden. Torej-zmanjkuje jih!!! Za ta cvenk oz. podoben,pa je na voljo le še pri Povše-tu....pa še tam dvomim,ker so bolj koncentrirani na Makito....mogoče tudi lahko naročijo,a vprašanje,koliko je tega pri uvozniku sploh še na voljo🤔.   Zame mi je stvar zanimiva,ker mi je obeh LTX-ov za kakšna umazana dela škoda,star LT,pa tudi ne bo več držal v nedogled....in ker je trenutno akcija,da dobiš poslan še en dvovrstični 18v/4Ah akumulator...velika skušnjava🤣    Za starega LT-ja sem poizkušal naročiti motor (ker je še stari 14,4v sistem) pri Metabu,pa jih ni več na voljo kot rezervni del😟. Ima jih pa seveda en italijan na eBayu...pa sem naročil...samo ne me vprašati za ceno....cigani italijanski-točno vedo😡.   Če pogledaš pri Vsegradu Metabo Black Edition...vse zmanjkuje...torej če res potrebuješ...mogoče v setu z udarnim vijačnikom-je booomba👍...in vseeno je zelo lepa cena.   METABO COMBO SET 2.2.7 18 V BL SE (685221960) BATERIJSKI STROJI V KOMPLETU - Vsegrad WWW.VSEGRAD.SI 18V; METABOX 165 L; SB 18 LT BL SE + SSW 18 LTX 400 BL SE Baterijski udarni vrtalnik SB 18 LT BL SE: brez-krtačni...   Seveda,ko pride,bodo slike😉
    • Osnovna Šeško na vijak...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.