Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

Imam vpra?anje za vas mojstrovalce ki imate dizelske probleme ?e v malem prstu. Gre za M6 100kW l.2004

Pri brzini 160 na tempomatu na avtocesti, mi je kar naenkrat poraba posko?ila na 12-13 litrov(na ravnini-ne v klanec), potem je pa avto za?el prejecel glasno "?klopotat". :angry:

ko sem ?el dol z "bahna" je bil v prostem teku nemiren in pa olje lu?ka se je pri?igala ko je obratomer skakal gor in dol.(700-900 obrati, vendar ni ugasnil in tudi nobena kontrolka se ni pri?gala. Olja je ?ez polovico.

Odpeljal sem pod zelo nizkimi obrati domov, ker je s pove?evanjem le teh ?klopotanje nara??alo. Potem se je avto v prostem teku normaliziral, samo obrati mu pa ne di?ijo. :blink:

Sumim ?obo, kako naj ugotovim, katera je in pa ali je potrebno ob menjavi le te, kak?no programiranje.

 

Za kakr?enkoli nasvet se ?e vnaprej zahvaljujem. :notworth:

 

Lep pozdrav. :cheers:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Imam vpra?anje za vas mojstrovalce ki imate dizelske probleme ?e v malem prstu. Gre za M6 100kW l.2004

Pri brzini 160 na tempomatu na avtocesti, mi je kar naenkrat poraba posko?ila na 12-13 litrov(na ravnini-ne v klanec), potem je pa avto za?el prejecel glasno "?klopotat". :angry:

ko sem ?el dol z "bahna" je bil v prostem teku nemiren in pa olje lu?ka se je pri?igala ko je obratomer skakal gor in dol.(700-900 obrati, vendar ni ugasnil in tudi nobena kontrolka se ni pri?gala. Olja je ?ez polovico.

Odpeljal sem pod zelo nizkimi obrati domov, ker je s pove?evanjem le teh ?klopotanje nara??alo. Potem se je avto v prostem teku normaliziral, samo obrati mu pa ne di?ijo. :blink:

Sumim ?obo, kako naj ugotovim, katera je in pa ali je potrebno ob menjavi le te, kak?no programiranje.

 

Za kakr?enkoli nasvet se ?e vnaprej zahvaljujem. :notworth:

 

Lep pozdrav. :cheers:

 

Jaz pa mo?no sumim da ti je zabilo cedilce v karterju, ?e gori lu?ka olja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko se enkrat pri?ne lu?ka za pritisk (in ne koli?ino olja v sistemu) pri?igat, se jaz resni?no ne bi ve? vozil, ?e ne drugo zgolj iz previdnosti. Raj?i bi ?el z vleko, kot da gre motor na drugi svet. :(

 

Lahko za za?etek Pelka pokli?e? in naj ti pove kako naprej, verjetno ti bo popolnoma odsvetoval nadaljnjo vo?njo, ?e le ni ?e prepozno. sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav,

 

Sito v karterju je bilo s?i??eno lansko leto.(6000 km nazaj).

Tudi lu?ka oljnega pritiska ne gori ve?, avto dela v nizkih obratih "skoraj" normalno....eh ?e kli?em g. Pelka, da vidima kaj pore?e on...

 

Lp

 

Uro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.