URIX Napisano 3. junij, 2013 Prijavi Deli Napisano 3. junij, 2013 Pozdravljeni, Imam vpra?anje za vas mojstrovalce ki imate dizelske probleme ?e v malem prstu. Gre za M6 100kW l.2004 Pri brzini 160 na tempomatu na avtocesti, mi je kar naenkrat poraba posko?ila na 12-13 litrov(na ravnini-ne v klanec), potem je pa avto za?el prejecel glasno "?klopotat". ko sem ?el dol z "bahna" je bil v prostem teku nemiren in pa olje lu?ka se je pri?igala ko je obratomer skakal gor in dol.(700-900 obrati, vendar ni ugasnil in tudi nobena kontrolka se ni pri?gala. Olja je ?ez polovico. Odpeljal sem pod zelo nizkimi obrati domov, ker je s pove?evanjem le teh ?klopotanje nara??alo. Potem se je avto v prostem teku normaliziral, samo obrati mu pa ne di?ijo. Sumim ?obo, kako naj ugotovim, katera je in pa ali je potrebno ob menjavi le te, kak?no programiranje. Za kakr?enkoli nasvet se ?e vnaprej zahvaljujem. Lep pozdrav. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Deli Napisano 4. junij, 2013 Pozdravljeni, Imam vpra?anje za vas mojstrovalce ki imate dizelske probleme ?e v malem prstu. Gre za M6 100kW l.2004Pri brzini 160 na tempomatu na avtocesti, mi je kar naenkrat poraba posko?ila na 12-13 litrov(na ravnini-ne v klanec), potem je pa avto za?el prejecel glasno "?klopotat". ko sem ?el dol z "bahna" je bil v prostem teku nemiren in pa olje lu?ka se je pri?igala ko je obratomer skakal gor in dol.(700-900 obrati, vendar ni ugasnil in tudi nobena kontrolka se ni pri?gala. Olja je ?ez polovico.Odpeljal sem pod zelo nizkimi obrati domov, ker je s pove?evanjem le teh ?klopotanje nara??alo. Potem se je avto v prostem teku normaliziral, samo obrati mu pa ne di?ijo. Sumim ?obo, kako naj ugotovim, katera je in pa ali je potrebno ob menjavi le te, kak?no programiranje. Za kakr?enkoli nasvet se ?e vnaprej zahvaljujem. Lep pozdrav. Jaz pa mo?no sumim da ti je zabilo cedilce v karterju, ?e gori lu?ka olja? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Deli Napisano 4. junij, 2013 Ko se enkrat pri?ne lu?ka za pritisk (in ne koli?ino olja v sistemu) pri?igat, se jaz resni?no ne bi ve? vozil, ?e ne drugo zgolj iz previdnosti. Raj?i bi ?el z vleko, kot da gre motor na drugi svet. Lahko za za?etek Pelka pokli?e? in naj ti pove kako naprej, verjetno ti bo popolnoma odsvetoval nadaljnjo vo?njo, ?e le ni ?e prepozno. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
URIX Napisano 4. junij, 2013 Avtor Prijavi Deli Napisano 4. junij, 2013 Pozdrav, Sito v karterju je bilo s?i??eno lansko leto.(6000 km nazaj). Tudi lu?ka oljnega pritiska ne gori ve?, avto dela v nizkih obratih "skoraj" normalno....eh ?e kli?em g. Pelka, da vidima kaj pore?e on... Lp Uro? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.