Skoči na vsebino

Kaj je trikolo? Je kle pravilo za prevoz otrok v stranski prikolici?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spet ta Slovenija

 

15. »motorno kolo« je motorno vozilo z dvema kolesoma s stranskim priklopnikom ali brez njega, pri katerem delovna prostornina motorja z notranjim zgorevanjem presega 50 ccm ali pri katerem konstrukcijsko dolo?ena hitrost presega 45 km/h;

16. »motorno trikolo« je motorno vozilo s tremi kolesi, name??enimi simetri?no na vzdol?no os vozila, pri katerem delovna prostornina motorja z notranjim zgorevanjem presega 50 ccm ali pri katerem konstrukcijsko dolo?ena hitrost presega 45 km/h

 

Kategorije vozil

 

 

AM

V kategorijo AM spadajo kolesa z motorjem in lahka ?tirikolesa.

 

A1

V kategorijo A1 spadajo motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje, katerih prostornina motorja ne presega 125 ccm in katerih mo? motorja ne presega 11 kW, z razmerjem mo? motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg, ter trikolesa, katerih mo? motorja ne presega 15 Kw

 

A2.

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih mo? motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med mo?jo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat ve?jo mo?jo.

 

A

V kategorijo A spadajo motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje in trikolesa.

 

B1

V kategorijo B1 spadajo ?tirikolesa.

 

B

V kategorijo B spadajo motorna vozila, razen vozil kategorije A1, A2, A, F in G, katerih najve?ja dovoljena masa ne presega 3.500 kg in poleg sede?a za voznika nimajo ve? kot osem sede?ev.

 

Pa ob tem ne vem kako lahko trikolesnike vozi? z B izpitom????

 

I??em odgovor na vpra?anje ali lahko vozi? otroke v stranski prikolici???? Spet na?i nejasni zakoni, kjer imamo samo tole:

 

Motorna kolesa

Z motornimi kolesi je dovoljeno voziti le po cestah, namenjenih prometu motornih vozil.

Motornemu kolesu sme biti priklopljen lahki priklopnik za prtljago na najve? dveh kolesih, ki ga vle?e za seboj. Ta priklopnik ne sme biti ?ir?i od enega metra in mora biti pripet tako, da se ne more sam odpeti in da je zagotovljena njegova stabilnost.

Voznik motornega kolesa sme preva?ati potnika samo, ?e je na vozilu vgrajen za potnika poseben sede? in stopalke za noge ali ?e ima stranski priklopnik. Potnik na motornem kolesu mora imeti med vo?njo noge na stopalkah.

Na motornem kolesu je dovoljeno voziti le osebo, staro ve? kot 12 let.

Voznik motornega kolesa mora voziti tako, da ne zmanj?uje stabilnosti vozila, ne ovira drugih udele?encev v prometu, zlasti ne sme spu??ati krmila, se voziti po enem kolesu, se dr?ati za drugo vozilo, preva?ati, vle?i ali potiskati predmetov, ki bi ga ovirali, ali potiskati in vle?i drugih udele?encev v cestnem prometu.

Za kolo z motorjem se smiselno uporabljajo pravila za motorno kolo.

Voznik kolesa z motorjem, mlaj?i od 16 let, ne sme preva?ati potnika.

 

Torej kaj je motorno kolo s stransko prikolico? Ker ?e se smatra kot Motorno kolo, potem velja zgornje

 

Obenem se dva pravila zelo tepeta:

 

Voznik motornega kolesa sme preva?ati potnika samo, ?e je na vozilu vgrajen za potnika poseben sede? in stopalke za noge ali ?e ima stranski priklopnik. Potnik na motornem kolesu mora imeti med vo?njo noge na stopalkah.

 

Obstaja namre? poseben sede? za otroke za motor!!!

 

Na motornem kolesu je dovoljeno voziti le osebo, staro ve? kot 12 let.

 

:huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V trenutku ko ima? stranski priklopnik je to del motrnega kolesa in veljajo vse dolo?be kot za samo motorno kolo, kar pomeni, da sme? vozit le otroke starej?e od 12 let tudi, ?e ti sedijo v priklopniku.

 

Seveda pa ker gre za mo?no tudi druga?no razlago, da ni nikjer eksplicitno navedeno, da omejitev 12 let velja tudi za priklopnik, se verjetno lahk zma?e? tudi v primeru, da ti to policija nalo?i kot prekr?ek. Sam to pomeni jebanje pri sodniku za prekr?ke in dokazovanje kdo ma bolj prav. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

V trenutku ko ima? stranski priklopnik je to del motrnega kolesa in veljajo vse dolo?be kot za samo motorno kolo, kar pomeni, da sme? vozit le otroke starej?e od 12 let tudi, ?e ti sedijo v priklopniku.

 

Seveda pa ker gre za mo?no tudi druga?no razlago, da ni nikjer eksplicitno navedeno, da omejitev 12 let velja tudi za priklopnik, se verjetno lahk zma?e? tudi v primeru, da ti to policija nalo?i kot prekr?ek. Sam to pomeni jebanje pri sodniku za prekr?ke in dokazovanje kdo ma bolj prav. :ne vem:

 

ampak pi?e NA motornem kolesu....

 

ja kot si rekel :ne vem: , ker zakaj potem imamo B izpit za trikolesnike?????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No sej tukaj je siva cona... ampak ko pride do sive cone se lahko za?ne? drkat z birokracijo.

 

Aja, Miato si nabavi al pa pravi kabrio pa boste vsi imeli veter v laseh. :blush: Motocikel s stranskim priklopnikom je neki najbolj brezveznega in neuporabnega ter izgubi vse prednosti, ki jih motocikel ima ostanejo pa samo vse slabosti in ?e cel kup dodatnih. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

No sej tukaj je siva cona... ampak ko pride do sive cone se lahko za?ne? drkat z birokracijo.

 

Aja, Miato si nabavi al pa pravi kabrio pa boste vsi imeli veter v laseh. :blush: Motocikel s stranskim priklopnikom je neki najbolj brezveznega in neuporabnega ter izgubi vse prednosti, ki jih motocikel ima ostanejo pa samo vse slabosti in ?e cel kup dodatnih. :ne vem:

 

za to je moj moto, za family experience pa kaj takega

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7390802

 

Ali celo takega, ker vsi trije vedno skupaj ?ravfamo, peremo...

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7314878

 

EDIT: ?e pa zadanem na lotu jo pa kupim - miato, originalno, pa tudi ?e se prah nabira zunaj spet.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.