Sirius Napisano 19. junij, 2013 Prijavi Napisano 19. junij, 2013 Rabim strokovnjaka, ki bi mi naredil izra?un obremenitev predelane felge (sprememba ET) z navedeno programsko opremo. Na kombiju, iz katerega bo nastalo nekaj novega, bi rad na zadnji osi (ni pogonska) s predelavo jeklenih plati?? dosegel raz?iritev koloteka. Distan?niki ne pridejo v po?tev, saj pove?ujejo obremenitev le?ajev. Re?itev je torej v predelavi plati??a (sprememba polo?aja vertikalne plo??e). Izra?une potrebujem za homologacijo predelave. "Posel" bo aktualen nekje po 5.7.2013. ?e poznate kakega takega, mi po?ljite kontaktne podatke na ZS. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Boss Napisano 19. junij, 2013 Prijavi Napisano 19. junij, 2013 Sej s spremembo ET-ja, ?e bo feltna gledala bolj ven bo obremenitev le?ajev enaka kot, ob uporabi distan?nikov. Citiraj
Sirius Napisano 19. junij, 2013 Avtor Prijavi Napisano 19. junij, 2013 Sej s spremembo ET-ja, ?e bo feltna gledala bolj ven bo obremenitev le?ajev enaka kot, ob uporabi distan?nikov. Sprememba_ET.pdf Odvari se originalna veritkalna ploskev in se jo obrnjeno, pomaknjeno navznoter ET-34 ponovno zavari z ustrezno tehnologijo varjenja in dodatne oja?itve z vari na nasprotni strani. Ker se kolo po predelavi obrne narobe, postane tako ET pozitiven. Kolotek je na enem kolesu pove?an za do 100 mm ob zmanj?ani vrednosti za skoraj polovico, kar zmanj?uje stri?ne sile na le?ajih. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Gustav Napisano 20. junij, 2013 Prijavi Napisano 20. junij, 2013 Sprememba_ET.pdf Odvari se originalna veritkalna ploskev in se jo obrnjeno, pomaknjeno navznoter ET-34 ponovno zavari z ustrezno tehnologijo varjenja in dodatne oja?itve z vari na nasprotni strani. Ker se kolo po predelavi obrne narobe, postane tako ET pozitiven. Kolotek je na enem kolesu pove?an za do 100 mm ob zmanj?ani vrednosti za skoraj polovico, kar zmanj?uje stri?ne sile na le?ajih. Rocket science...... Kaj pa naj od Siriusa drugega pri?akujemo Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Sirius Napisano 8. julij, 2013 Avtor Prijavi Napisano 8. julij, 2013 Sprememba_ET.pdf Odvari se originalna veritkalna ploskev in se jo obrnjeno, pomaknjeno navznoter ET-34 ponovno zavari z ustrezno tehnologijo varjenja in dodatne oja?itve z vari na nasprotni strani. Ker se kolo po predelavi obrne narobe, postane tako ET pozitiven. Kolotek je na enem kolesu pove?an za do 100 mm ob zmanj?ani vrednosti za skoraj polovico, kar zmanj?uje stri?ne sile na le?ajih. Imamo kakega strojnika, ki bi mojo teorijo ovrgel, ali celo morebiti potrdil. LabiGt, kak?no je tvoje mnenje??? Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
LabiGT Napisano 8. julij, 2013 Prijavi Napisano 8. julij, 2013 ne vem, ce bi material zdrzal take spremembe v strukturi... ker, ko bos odstranil tisto ploskvo bojo ratale mikroluknje v materialu (ki se pa lahko sirijo, kar pa s feltno in vrtenjem/udarci) ne bo tezko....bolj bo problem, del kjer se bo odstranila ploskva kot pa nanovo varjen del z distancniki bos manj riskiral, sploh ce das recimo dva tanjsa kot pa enega debelejsega Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Sirius Napisano 8. julij, 2013 Avtor Prijavi Napisano 8. julij, 2013 ne vem, ce bi material zdrzal take spremembe v strukturi...ker, ko bos odstranil tisto ploskvo bojo ratale mikroluknje v materialu (ki se pa lahko sirijo, kar pa s feltno in vrtenjem/udarci) ne bo tezko....bolj bo problem, del kjer se bo odstranila ploskva kot pa nanovo varjen del z distancniki bos manj riskiral, sploh ce das recimo dva tanjsa kot pa enega debelejsega Sedaj je vertikalna ploskev varjena na 4 mestih z 10 cm vari, ki se odstranijo s stru?nico, zato do mikro po?kodb ne bi smelo priti. Bolj kot to me skrbi pravilnost moje razlage, oziroma razumevanja razmerja vpliva pove?anega koloteka na le?aje. Ali so obremenitve res take kot, da bi na sedanji sistem dal 32 mm distan?nik. Z distan?niki, ki bi pove?ali ET na 98 mm, pridobim pri sedanjem sistemu le 64 mm pove?anje koloteka. Z mojo predelavo pa trikrat ve?.To je moje temeljno vpra?anje. :ne vem: Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
LabiGT Napisano 8. julij, 2013 Prijavi Napisano 8. julij, 2013 uf to pa je razlika.... a slucajno ves katere lezaje mas noter? ponavadi so dimenzionirani na 2 do 2.5x vec, sam tole kar hoces ti skoraj 4x vec... Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.