Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me nekaj glede velikega srevisa za mazdo 3, dizel. Pri nas je na uradnem servisu re?eno servis na 120.000 km. Hrvati pa na uradnem servisu garantirajo, da je ta velik servis treba narest po 10 letih ali po 200.000 km.

 

Kaj zdej dr?i? Je treba pri 120.000 narest velik servis? Ker res ne bi dajala ?ez 700 evr?kov za nekaj kar ni lih potrebno.

 

Hvala za odgovor

Napisano

Zdravo!

 

Sicer ne bi ?kodoval podatek kater motor ima? v svoji in letnik vozila.

 

Druga?e pa bo kar dr?alo 120.000km oz. 5 ali 6 let (podatek se lahko razlikuje od modela do modela, glej servisno knjigo). :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne, res ti ga ni treba. :D

 

Je pa predviden, ja. :blink:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ker res ne bi dajala ?ez 700 evr?kov za nekaj kar ni lih potrebno.

 

Hvala za odgovor

 

Servis je lahko tut dost cenej?i, razen, ?e se ti gre zato da ma? vse servisno zavedeno ;)

Napisano

?e se ne motim je v tem motorju zobati jermen in ga je pametno menjati pri zapovedanih 120.000km. Sem pa ?e tudi sli?al, da naj bi bili novi jermeni tudi za 200kkm ali ve? samo jaz se v tvojem primeru ne bi zafrkaval, ker ?e odtrga jermen bo ?kode mnogo ve? kot 700?.

33112_1.png

Napisano

?e se ne motim je v tem motorju zobati jermen in ga je pametno menjati pri zapovedanih 120.000km. Sem pa ?e tudi sli?al, da naj bi bili novi jermeni tudi za 200kkm ali ve? samo jaz se v tvojem primeru ne bi zafrkaval, ker ?e odtrga jermen bo ?kode mnogo ve? kot 700?.

 

V 2.0 je jermen in sponar (cd143)

Za psa 1.6 pa nisem cist ziher ce je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V 2.0 je jermen in sponar (cd143)

Za psa 1.6 pa nisem cist ziher ce je

 

Sej jest tud ne ampak mislim, da je jermen.

33112_1.png

Napisano

kak?en nasvet kam ga peljat na servis, da bo dobro opravljeno in pravi?na cena? Potrdilo o servisu bi sicer imela, ni pa nujno da je uradni servis ker garancije itak nimam ve?.

Napisano

kak?en nasvet kam ga peljat na servis, da bo dobro opravljeno in pravi?na cena? Potrdilo o servisu bi sicer imela, ni pa nujno da je uradni servis ker garancije itak nimam ve?.

 

samo en naslov je potem Avto Pelko Medvode, pa tudi 700 ne bo...?e pa ?tefana lepo pogleda? bo pa ?e ceneje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

samo en naslov je potem Avto Pelko Medvode, pa tudi 700 ne bo...?e pa ?tefana lepo pogleda? bo pa ?e ceneje...

 

home made je pa ?e ceneje :P

Napisano

Vclani se v mazda klub in bos imela se cenejso storitev pr avto pelkotu,da ne omenim veliko ostalih ugodnosti :)

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

@Tanja - Simon (Avto Pelko d.o.o.), bo pravi naslov zate, cifro pa ra?unaj okrog 500? oz. v primeru ?lanstva v Mazda klubu verjetno ?e ceneje. :cheers:

 

Sicer ti bo pa to?neje mojster Simon osebno povedal, saj je on pristojen za cene storitev; 041 667 335.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

je za pogledat interval,nekateri fordi s tem motorjem so meli jermen na 180k km tko da..... za gvi?no pa se pozanimat

 

Obenem pa je vedno (verjetno pri vsakem vozilu, ki ima jermen in ne verige) naveden ?e ?asovni interval, npr. 120.000 km ali 6 let, potem pa upo?teva? (naj bi) tisto kar prej nastopi od teh dveh spremenljivk. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.