Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Naj dodam ?e enkaj o kajenju. Sam ga nisem opazil, zato sem prosil kolega naj opazuje ko je vozil za mano. Rekel je da ni opazil ni? dima :ne vem:

Napisano

Evo, ?e slike filtra. Tako zgleda tik po ro?ni regeneraciji-?e vedno zelo zabasan.. sem zanala?? pustil velike slike, da se vidi detajle.

post-6207-1392311490_thumb.jpg

post-6207-1392311538_thumb.jpg

post-6207-1392311580_thumb.jpg

Napisano

Evo, ?e slike filtra. Tako zgleda tik po ro?ni regeneraciji-?e vedno zelo zabasan.. sem zanala?? pustil velike slike, da se vidi detajle.

 

 

ti si imel ?e dober

pr meni je blo pa za 80% slab?e od tvojega :zvizga:

 

pa naj kdo re?e da je filter dober za avto da ni? ne ?kodi motorju...

?e je ?lovk prehlajen in ma zabit nos je problem z dihanjem s tem da se pr nas ?ist pozdravi pr avti je pa sam pr novem ok pol pa ?ezdalje slab?e.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

po prevo?enih 3000km po odstranjenem filtru in z resetirano porabo, se je le ta stabilizirala na 6.6. Vo?nja je ve?inoma mestna, nekaj malega relacij, 2x v Go- Lj in nazaj. V primerjavi z prej?njimi 7.5...

Napisano

Eh , ko tole berem, sem vesel ,da sem ?el nazaj na bencin.. :cheers:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

najdu zanimivo slikco, v bistvu se vsa kontrola giblje okoli nivoja olja :blink: ....

post-2637-1395835324_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A si za svojo pre?nnjo ?esttko tut mel kak training manual?

 

Stari ti ma? preve? ?asa, najd si lubico na dveh nogah. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sedaj dajete normalno olje not, ne vec c1?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem dal isto kot prej, ?eprav ne vidim smisla. Po 8000 km mi ga ni popila niti deci. Zdaj  lahko ?ele vidim realno porabo olja- je ni :D in to pri 200k km.

Napisano

Meni so rekli da obvezno rabim olje za dpf kr naprej. DPF signalna lu?ka mi se ?e dvakrat pr?gala na avtocesti pri 140km/h in po 2-3 ure konstantne vo?nje. Morda meni od za?etka ni problem delao dpf. Mogo?e da je uzrok v nekom senzorju.

?e eno informacijo. V Srbiji prevaranti dajo dol brez potrebe in katalizatorj. Tako so in meni nardili, so rekli da je skurjen! :o Slu?ajno sem iskao da mi spoka v prtlja?nik katalizator in je fant nevoljno to naredu. Kasneje sem dal na otkup katalizator stari in dobu 80 eur. Sem sli?ao da se na sekundarnih sirovinah lahko dobi za stari dpf in katalitaor okrog 200 eur, nezavisno od njegovog stanja.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

eno leto po odstranitvi DPF-ja in en tehni?ni pregled potem.

 

Poraba ni?ja za pol litra, zadj 6,5-6,7. Avta ?e vedno ne ?param. Ga pa veliko vozim na kratke relacije, in enkrat do dvakrat tedensko na AC 150. km.

 

Te?av ni. avto se dosti lep?e pelje, cukanja skoraj ni ve?.

 

V?asih se pri zagonu malo belo pokadi, kar pripisujem kratkim relacijam.

 

tehni?ni BP.

 

Hvala vsem za prispevke v tej temi.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tudi jaz prisilno moral odstraniti DPF pri 189000 km. Jutri dobim ko?ijo nazaj, potem pa upam na najbolj?e. Odstranitev + preprogramiranje dale? cenej?a varianta od menjave DPF. Dr?im pesti...

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

27.000 km po odstranitvi DPFja, all is good  :jezicek:

kve??n - ste tisti, ki ste odstranili na istem servisnem intervalu 20.000 ali manj? Pri meni sicer to pomeni 2 letna servisa v vsakem primeru...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

21.000km po odstranitvi, enako :)

razlika je v porabi, zdaj je 6,5. Liter je ?la dol.

Olje sem menjal ob odstranitvi, zdaj ga moram spet. Ni ?lo niti deci gor niti deci dol :danzoman:

20.000 je po moje zdaj normalen servisni interval, ker ni nafte ve?..

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na obletnico odstranitve sem se spomnil da moram ?e nekaj urediti glede filtra; ko sem odstranjeval filter sem mora tudi katalizator je je bil tudi ta zani?. Zdaj je noter prazno. Opazil sem da ima avto ve?jo turbo luknjo in ne gre rad na vi?je obrate. V bistvu se je zmanj?alo delavno obmo?je motorja, ker sklepam da turbina nima zadosti du?enja. Vpra?anje: kako, oz. s ?im zapolniti praznino? Dat direkt cev? Je kdo ?e delal kaj podobnega? Filtra ne bom dajal spet noter..

Napisano

Na obletnico odstranitve sem se spomnil da moram ?e nekaj urediti glede filtra; ko sem odstranjeval filter sem mora tudi katalizator je je bil tudi ta zani?. Zdaj je noter prazno. Opazil sem da ima avto ve?jo turbo luknjo in ne gre rad na vi?je obrate. V bistvu se je zmanj?alo delavno obmo?je motorja, ker sklepam da turbina nima zadosti du?enja. Vpra?anje: kako, oz. s ?im zapolniti praznino? Dat direkt cev? Je kdo ?e delal kaj podobnega? Filtra ne bom dajal spet noter..

V tvojem primeru bi dal js samo katalizator not ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.