Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Naj dodam ?e enkaj o kajenju. Sam ga nisem opazil, zato sem prosil kolega naj opazuje ko je vozil za mano. Rekel je da ni opazil ni? dima :ne vem:

Napisano

Evo, ?e slike filtra. Tako zgleda tik po ro?ni regeneraciji-?e vedno zelo zabasan.. sem zanala?? pustil velike slike, da se vidi detajle.

post-6207-1392311490_thumb.jpg

post-6207-1392311538_thumb.jpg

post-6207-1392311580_thumb.jpg

Napisano

Evo, ?e slike filtra. Tako zgleda tik po ro?ni regeneraciji-?e vedno zelo zabasan.. sem zanala?? pustil velike slike, da se vidi detajle.

 

 

ti si imel ?e dober

pr meni je blo pa za 80% slab?e od tvojega :zvizga:

 

pa naj kdo re?e da je filter dober za avto da ni? ne ?kodi motorju...

?e je ?lovk prehlajen in ma zabit nos je problem z dihanjem s tem da se pr nas ?ist pozdravi pr avti je pa sam pr novem ok pol pa ?ezdalje slab?e.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

po prevo?enih 3000km po odstranjenem filtru in z resetirano porabo, se je le ta stabilizirala na 6.6. Vo?nja je ve?inoma mestna, nekaj malega relacij, 2x v Go- Lj in nazaj. V primerjavi z prej?njimi 7.5...

Napisano

Eh , ko tole berem, sem vesel ,da sem ?el nazaj na bencin.. :cheers:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

najdu zanimivo slikco, v bistvu se vsa kontrola giblje okoli nivoja olja :blink: ....

post-2637-1395835324_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A si za svojo pre?nnjo ?esttko tut mel kak training manual?

 

Stari ti ma? preve? ?asa, najd si lubico na dveh nogah. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sedaj dajete normalno olje not, ne vec c1?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem dal isto kot prej, ?eprav ne vidim smisla. Po 8000 km mi ga ni popila niti deci. Zdaj  lahko ?ele vidim realno porabo olja- je ni :D in to pri 200k km.

Napisano

Meni so rekli da obvezno rabim olje za dpf kr naprej. DPF signalna lu?ka mi se ?e dvakrat pr?gala na avtocesti pri 140km/h in po 2-3 ure konstantne vo?nje. Morda meni od za?etka ni problem delao dpf. Mogo?e da je uzrok v nekom senzorju.

?e eno informacijo. V Srbiji prevaranti dajo dol brez potrebe in katalizatorj. Tako so in meni nardili, so rekli da je skurjen! :o Slu?ajno sem iskao da mi spoka v prtlja?nik katalizator in je fant nevoljno to naredu. Kasneje sem dal na otkup katalizator stari in dobu 80 eur. Sem sli?ao da se na sekundarnih sirovinah lahko dobi za stari dpf in katalitaor okrog 200 eur, nezavisno od njegovog stanja.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

eno leto po odstranitvi DPF-ja in en tehni?ni pregled potem.

 

Poraba ni?ja za pol litra, zadj 6,5-6,7. Avta ?e vedno ne ?param. Ga pa veliko vozim na kratke relacije, in enkrat do dvakrat tedensko na AC 150. km.

 

Te?av ni. avto se dosti lep?e pelje, cukanja skoraj ni ve?.

 

V?asih se pri zagonu malo belo pokadi, kar pripisujem kratkim relacijam.

 

tehni?ni BP.

 

Hvala vsem za prispevke v tej temi.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tudi jaz prisilno moral odstraniti DPF pri 189000 km. Jutri dobim ko?ijo nazaj, potem pa upam na najbolj?e. Odstranitev + preprogramiranje dale? cenej?a varianta od menjave DPF. Dr?im pesti...

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

27.000 km po odstranitvi DPFja, all is good  :jezicek:

kve??n - ste tisti, ki ste odstranili na istem servisnem intervalu 20.000 ali manj? Pri meni sicer to pomeni 2 letna servisa v vsakem primeru...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

21.000km po odstranitvi, enako :)

razlika je v porabi, zdaj je 6,5. Liter je ?la dol.

Olje sem menjal ob odstranitvi, zdaj ga moram spet. Ni ?lo niti deci gor niti deci dol :danzoman:

20.000 je po moje zdaj normalen servisni interval, ker ni nafte ve?..

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na obletnico odstranitve sem se spomnil da moram ?e nekaj urediti glede filtra; ko sem odstranjeval filter sem mora tudi katalizator je je bil tudi ta zani?. Zdaj je noter prazno. Opazil sem da ima avto ve?jo turbo luknjo in ne gre rad na vi?je obrate. V bistvu se je zmanj?alo delavno obmo?je motorja, ker sklepam da turbina nima zadosti du?enja. Vpra?anje: kako, oz. s ?im zapolniti praznino? Dat direkt cev? Je kdo ?e delal kaj podobnega? Filtra ne bom dajal spet noter..

Napisano

Na obletnico odstranitve sem se spomnil da moram ?e nekaj urediti glede filtra; ko sem odstranjeval filter sem mora tudi katalizator je je bil tudi ta zani?. Zdaj je noter prazno. Opazil sem da ima avto ve?jo turbo luknjo in ne gre rad na vi?je obrate. V bistvu se je zmanj?alo delavno obmo?je motorja, ker sklepam da turbina nima zadosti du?enja. Vpra?anje: kako, oz. s ?im zapolniti praznino? Dat direkt cev? Je kdo ?e delal kaj podobnega? Filtra ne bom dajal spet noter..

V tvojem primeru bi dal js samo katalizator not ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.