Skoči na vsebino

Poraba V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pi?e spodaj, je pa 2.0 V6.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz ne vem zakaj mam tako velko porabo, pod 11 litrov ?e nisem pr?u, pa sm se lahk ?e tolk lepo furu, tak da ne vem kaj je narobe? A mi lahk kdo kaj svetuje, zelo bi mu bil hvale?en za informacijo? :rispekt:

 

LP

Napisano

glej priponko (save target as/shrani cilj kot, preimenuj iz JPG v XLS ! )

post-9-1125810957.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mene pa zanima, glede nekaterih tukaj ki obvladate te v6 motorje by mazda. Ker se resno zanimam da bi spomlad v mojga F-a vgradil 2.5 v6 iz 626, pol pa naj bi se dodal ?e ?ip noter in bi blo kar neki konjev. Zdej motor bi dobiv za precej mal denarja, je pa vpra?anje kok je kej ostalih sitnosti glede tega. Je pa fora, da ho?em mo?nej?i motor in pol z dobrimi 200 KM bi se pa mojmu F-u najbr? total odtrgal in bi moral letet vsaj nekje like Integra?! No mogo?e se motim. ?e ma kdo kak?en pameten nasvet, naj mi prosm sporo?i!

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Poskrbi ?e potem malo na zavore, da se bo? lahko ustavu!

Dobra.... :bravo: Je pa res,da jih ve?ina kr pozabi na to,kak se bojo ustavli,samo da je avto sfriziran,pa da leti ko ?uuusssss!! :policaj:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ja o bremzah sm tut jz ?e mal razmi?lu, sicer mam ?e itak zadaj diske pa ABS, sam bi blo treba useen mal oja?at. Prva skrb je pa da najprej stroj ponori, pol pa se ga ?ele ustavlja, res pa je da ko pa enkat ugotovi? da se ne bo? ve? ustavu, takrat pa si itak ?e na poti tja, kjer ni ve? va?n al je biv motor ?e 2.5 al pa ?e zmeri 1.8 :)))

 

?e ma kdo kak?ne konkretne informacije kaj vse bi mogu pre?timat, naj mi pove! Kaaalman se mi zdi da kar obvlada tehniko teh mazdilakov?!

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.