Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred kratkim mi je na Mazdi 3 1.6 letnik 2004 zasvetila lu?ka "check engine light", sem ?el k svojemu serviserju kjer je na ra?unalniku pokazalo napako P0703 (brake switch), torej stop stikalo. Naro?il stop stikalo, menjal, vendar ?e vedno ne deluje. Prav tako mi ne deluje hupa (zgleda da je oboje povezano - sta na isti varovalki pri motorju). Preveril vse varovalke pri motorju, kakor tudi pri sovoznikovem predalu, vse delujejo normalno. Lu?ka CEL mi sicer ne sveti ve?, vendar ?e vedno ne delujejo niti stop lu?i, niti hupa. Sedaj pa me zanima.. ali je potrebno ?e kaj resetirat? Sem bral na internetu da je potrebno ECU resetirat? Sem ?e poskusil akumulator izklopit za kakih 10min, nato pustil avto 20min pri?gan v leru, pa ni pomagalo.. prosim za pomo?, ?e je mogo?e ?e kdo imel podobno napako.

 

Lp,

Goran

Napisano
  je goran1985 napisal:

Pozdravljeni,

 

pred kratkim mi je na Mazdi 3 1.6 letnik 2004 zasvetila lu?ka "check engine light", sem ?el k svojemu serviserju kjer je na ra?unalniku pokazalo napako P0703 (brake switch), torej stop stikalo. Naro?il stop stikalo, menjal, vendar ?e vedno ne deluje. Prav tako mi ne deluje hupa (zgleda da je oboje povezano - sta na isti varovalki pri motorju). Preveril vse varovalke pri motorju, kakor tudi pri sovoznikovem predalu, vse delujejo normalno. Lu?ka CEL mi sicer ne sveti ve?, vendar ?e vedno ne delujejo niti stop lu?i, niti hupa. Sedaj pa me zanima.. ali je potrebno ?e kaj resetirat? Sem bral na internetu da je potrebno ECU resetirat? Sem ?e poskusil akumulator izklopit za kakih 10min, nato pustil avto 20min pri?gan v leru, pa ni pomagalo.. prosim za pomo?, ?e je mogo?e ?e kdo imel podobno napako.

 

Lp,

Goran

 

Se enkrat preglej varovalke - mogoce samo oksidacija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Se enkrat preglej varovalke - mogoce samo oksidacija

 

Pravkar zamenjal varovalke.. pri motorju 10a varovalko za hupo/stop lo?i, ter pod sovoznikovim predalom 2 7,5a varovalki za zadnje ozna?evalne lu?i. Problem ?e vedno ostaja.

Napisano
  je goran1985 napisal:

Pravkar zamenjal varovalke.. pri motorju 10a varovalko za hupo/stop lo?i, ter pod sovoznikovim predalom 2 7,5a varovalki za zadnje ozna?evalne lu?i. Problem ?e vedno ostaja.

 

Neumno vprasanje ampak ali imas kljuko in si kaj vozil? Tako je lastnik moje prejsnje skuril BMC jaz pa na moji varovalke luci....verjetno pa potrebujes avtoelektricarja da pregleda se releje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Neumno vprasanje ampak ali imas kljuko in si kaj vozil? Tako je lastnik moje prejsnje skuril BMC jaz pa na moji varovalke luci....verjetno pa potrebujes avtoelektricarja da pregleda se releje

 

Nimam kljuke.. ja, saj izgleda da mi drugo ne preostane kot da peljem k mehaniku, sem ostal brez idej.

Napisano
  je goran1985 napisal:

Nimam kljuke.. ja, saj izgleda da mi drugo ne preostane kot da peljem k mehaniku, sem ostal brez idej.

 

raje k avtoelektri?arju

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.