Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred kratkim mi je na Mazdi 3 1.6 letnik 2004 zasvetila lu?ka "check engine light", sem ?el k svojemu serviserju kjer je na ra?unalniku pokazalo napako P0703 (brake switch), torej stop stikalo. Naro?il stop stikalo, menjal, vendar ?e vedno ne deluje. Prav tako mi ne deluje hupa (zgleda da je oboje povezano - sta na isti varovalki pri motorju). Preveril vse varovalke pri motorju, kakor tudi pri sovoznikovem predalu, vse delujejo normalno. Lu?ka CEL mi sicer ne sveti ve?, vendar ?e vedno ne delujejo niti stop lu?i, niti hupa. Sedaj pa me zanima.. ali je potrebno ?e kaj resetirat? Sem bral na internetu da je potrebno ECU resetirat? Sem ?e poskusil akumulator izklopit za kakih 10min, nato pustil avto 20min pri?gan v leru, pa ni pomagalo.. prosim za pomo?, ?e je mogo?e ?e kdo imel podobno napako.

 

Lp,

Goran

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred kratkim mi je na Mazdi 3 1.6 letnik 2004 zasvetila lu?ka "check engine light", sem ?el k svojemu serviserju kjer je na ra?unalniku pokazalo napako P0703 (brake switch), torej stop stikalo. Naro?il stop stikalo, menjal, vendar ?e vedno ne deluje. Prav tako mi ne deluje hupa (zgleda da je oboje povezano - sta na isti varovalki pri motorju). Preveril vse varovalke pri motorju, kakor tudi pri sovoznikovem predalu, vse delujejo normalno. Lu?ka CEL mi sicer ne sveti ve?, vendar ?e vedno ne delujejo niti stop lu?i, niti hupa. Sedaj pa me zanima.. ali je potrebno ?e kaj resetirat? Sem bral na internetu da je potrebno ECU resetirat? Sem ?e poskusil akumulator izklopit za kakih 10min, nato pustil avto 20min pri?gan v leru, pa ni pomagalo.. prosim za pomo?, ?e je mogo?e ?e kdo imel podobno napako.

 

Lp,

Goran

 

Se enkrat preglej varovalke - mogoce samo oksidacija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se enkrat preglej varovalke - mogoce samo oksidacija

 

Pravkar zamenjal varovalke.. pri motorju 10a varovalko za hupo/stop lo?i, ter pod sovoznikovim predalom 2 7,5a varovalki za zadnje ozna?evalne lu?i. Problem ?e vedno ostaja.

Napisano

Pravkar zamenjal varovalke.. pri motorju 10a varovalko za hupo/stop lo?i, ter pod sovoznikovim predalom 2 7,5a varovalki za zadnje ozna?evalne lu?i. Problem ?e vedno ostaja.

 

Neumno vprasanje ampak ali imas kljuko in si kaj vozil? Tako je lastnik moje prejsnje skuril BMC jaz pa na moji varovalke luci....verjetno pa potrebujes avtoelektricarja da pregleda se releje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Neumno vprasanje ampak ali imas kljuko in si kaj vozil? Tako je lastnik moje prejsnje skuril BMC jaz pa na moji varovalke luci....verjetno pa potrebujes avtoelektricarja da pregleda se releje

 

Nimam kljuke.. ja, saj izgleda da mi drugo ne preostane kot da peljem k mehaniku, sem ostal brez idej.

Napisano

Nimam kljuke.. ja, saj izgleda da mi drugo ne preostane kot da peljem k mehaniku, sem ostal brez idej.

 

raje k avtoelektri?arju

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.