Skoči na vsebino

Klju? za naravnavanje ro?ne

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda?i,

 

Imam Mazdo Xedos 6 ( ta ?voh ). Pri menjavi diskov so mi pri mehaniku izgubili "einsteller", gear adjust, lahko tudi klju? za nastavitev ro?ne zavore. Zanima me ali ima mogoće kdo od vas tak klju?, ki je vgrajen v ?eljusti zadnjih zavor.

Malo sem jezen na MEHANIKA, od MAZDE SE PA NE NAMERAVAM POSLOVITI, ker je ?udoviti avto min menim, da takih danes delajo ve?.

 

Hvala za pomo?

 

Sayonara

 

Tibor

Napisano

Mazda?i,

 

Imam Mazdo Xedos 6 ( ta ?voh ). Pri menjavi diskov so mi pri mehaniku izgubili "einsteller", gear adjust, lahko tudi klju? za nastavitev ro?ne zavore. Zanima me ali ima mogoće kdo od vas tak klju?, ki je vgrajen v ?eljusti zadnjih zavor.

Malo sem jezen na MEHANIKA, od MAZDE SE PA NE NAMERAVAM POSLOVITI, ker je ?udoviti avto min menim, da takih danes delajo ve?.

 

Hvala za pomo?

 

Sayonara

 

Tibor

 

wtf kaj? A te mal nateg....zadaj je samo zajla - ?e so pa mogo?e izgubili vijak ali vzmet ti jo naj pa zrihtajo, kaki mehaniki pa so.

in ?e menja? dike nimajo kaj pipat ro?ne, samo ?eljust da? dol

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zapelji do Simona Pelka, ti bo hitro uredil zadevo, gsm; 041 667 335, k tak?nim "mojstrom" pa jaz ne bi ve? hodil. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljeni,

Imam Mazdo Xedos 6 1,6. Avto ?e vedno dela brezhibno in bi ga rad ?e nekaj ?asa vozil. Zgodila pa se je nerodnost, ko so mi pei mehaniku ob menjavi prednjih in zadnjih diskov izgubili " einsteller" , gear adjust. Ro?no zavoro smo sicer nastavili ampak brez tega " klju?ka", ki je del zadnjih ?eljusti avtomatska regulacija ni mo?na-

 

Spra?ujem predvsem tiste, ki ste imeli Mazdo Xedos 6 oziroma naj bi ?el prav tudi klju? za Mazdo 626.

 

Malo pobrskajte po starem ?elezju.

 

Mogo?e se pa kaj dobi.

 

Z avtom sem sicer super zadovoljen in menim, da takih ne delajo ve?.

 

Sayonara

 

Tibor

Napisano

Glede na to, da si enako vprasanje postavil ze pred cca. enim tednom in celo dobil ze nekaj odgovorov, sem temi zdruzil ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 
    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.