Skoči na vsebino

Klju? za naravnavanje ro?ne


Tibi

Priporočeno sporočilo

Mazda?i,

 

Imam Mazdo Xedos 6 ( ta ?voh ). Pri menjavi diskov so mi pri mehaniku izgubili "einsteller", gear adjust, lahko tudi klju? za nastavitev ro?ne zavore. Zanima me ali ima mogoće kdo od vas tak klju?, ki je vgrajen v ?eljusti zadnjih zavor.

Malo sem jezen na MEHANIKA, od MAZDE SE PA NE NAMERAVAM POSLOVITI, ker je ?udoviti avto min menim, da takih danes delajo ve?.

 

Hvala za pomo?

 

Sayonara

 

Tibor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda?i,

 

Imam Mazdo Xedos 6 ( ta ?voh ). Pri menjavi diskov so mi pri mehaniku izgubili "einsteller", gear adjust, lahko tudi klju? za nastavitev ro?ne zavore. Zanima me ali ima mogoće kdo od vas tak klju?, ki je vgrajen v ?eljusti zadnjih zavor.

Malo sem jezen na MEHANIKA, od MAZDE SE PA NE NAMERAVAM POSLOVITI, ker je ?udoviti avto min menim, da takih danes delajo ve?.

 

Hvala za pomo?

 

Sayonara

 

Tibor

 

wtf kaj? A te mal nateg....zadaj je samo zajla - ?e so pa mogo?e izgubili vijak ali vzmet ti jo naj pa zrihtajo, kaki mehaniki pa so.

in ?e menja? dike nimajo kaj pipat ro?ne, samo ?eljust da? dol

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zapelji do Simona Pelka, ti bo hitro uredil zadevo, gsm; 041 667 335, k tak?nim "mojstrom" pa jaz ne bi ve? hodil. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

Imam Mazdo Xedos 6 1,6. Avto ?e vedno dela brezhibno in bi ga rad ?e nekaj ?asa vozil. Zgodila pa se je nerodnost, ko so mi pei mehaniku ob menjavi prednjih in zadnjih diskov izgubili " einsteller" , gear adjust. Ro?no zavoro smo sicer nastavili ampak brez tega " klju?ka", ki je del zadnjih ?eljusti avtomatska regulacija ni mo?na-

 

Spra?ujem predvsem tiste, ki ste imeli Mazdo Xedos 6 oziroma naj bi ?el prav tudi klju? za Mazdo 626.

 

Malo pobrskajte po starem ?elezju.

 

Mogo?e se pa kaj dobi.

 

Z avtom sem sicer super zadovoljen in menim, da takih ne delajo ve?.

 

Sayonara

 

Tibor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da si enako vprasanje postavil ze pred cca. enim tednom in celo dobil ze nekaj odgovorov, sem temi zdruzil ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.